Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól mondja Zoli!
Mielőtt bármit csinálnál, lazítsd szét, és rángasd meg, aztán húzd össze, és ha még mindíg nem jó, akkor kereskedj tovább!


Teló be,felső híd meghúz alsó nem kerék be azt se nagyon de azért ne essen ki fék fel pumpál míg működik.
Majd az udvaron elkezded toligálni ráhúzod a féket lenyomod az elejét jobbra-balra rángatod közben.
Ha meguntad a játékot lehúzol mindent.
Ez nekem segített.
Oké.Megnézem.Köszi.
Csak összeraktuk és lehúztuk.De hogy tudtuk volna rángatni ha nincs lehúzva a két teló?Vagy nem értem,hogy mire gondolsz.Folyamat az összerakásnál:
két teló be(lehúztuk)utána sárvédő föl,kerék be,féknyereg vissza,km spirál vissza.Féket felpumpáltuk és ennyi.Végig középsztenderen volt a motor.Nem rángattuk.
Én nem érzem,hogy szar lenne.Nem kotyog.
Néha szoktam, ha nagyon elgurul a gyógszer és nagyon tekeredik az út. De elég brutál a hátsó is, főleg mivel nekem a tömeg nagyrésze .. cca 200 kiló hátul van és nem elöl, így elég szépet fog.

szerintem tök felesleges előre az a két 320-as tárcsa.. mondjuk jól néz ki az tény
Örülj neki.
Mert hátsózol és nem szereted az elsőt használni.

Amint kicsit máshogy mész észreveszed.

Főleg akkor mikor bután nézel hogy mért feküszöl.
Csak hátul van ollan!
Én még mindig nem vettem észre hogy "jájj de csúszik bázze" érzés lenne vele menni
Az csúszik bazze.

Vagyis inkább minden visszajelzés nélkül v
vágja ki az elejét féken.

És nem kell neki vészfék vagy fejreállás szintű rámarkolás.
Mert PR2-t kell venni!
Ez sajnos le!
Akkor megnyugodtam!
Rendben!
Ha legközelebb megyünk motorral Szamostatárfalvára, úgy intézzük, hogy összefussunk, és te leszel az idegen vezetőnk!
Vállalod?
A Szenkeparti Nagyvásáron 2012. augusztus 19-20 mindenképpen ott leszünk Penyigén!
Otthon leszel akkortájt?
Idomos.................tudod nagyon jól hogy szakad,törik minden ami leér.
nekem attol,h eltunik a csik hatul, meg nem er le semmi. ahhoz kell meg boritani. szuszuk lassu kanyarokban daraltam eleget a labtartokbol, most mar nafyon ritka ernek le. meg ki is van emelve a hatulja, igy elol is ki lehet boritani peremig. de en nem vagyok gyors. kanyarbam ha olyan az aszfalt fektetek, ahogy biroj, dwe a kovetkezo kanyarig nyaralok, semmi csogaz nagyfek
Vasárnap Mikirrel, meg két speed-es kollégával motoroztunk a Mecsekben.
Az Abaliget-Pécs szakaszon egy kicsit borogattunk és a szakasz végén félreálltunk a parkolóba. (a két cimbora sehol)
Mikír felnyitotta a sisakot, és kaján vigyorral a képén megkérdezte: rágyújtunk?
Frozen!

Szerintem enni se egyél,mert úgy is kiszarod!
Nekem is leért a bukókeret. Átszabtam. Ekkor a középtámasz. Feljebb ütköztettem (és az még nem 0 rinyacsík döntés volt). A végső megoldás csak a megfáradt hátsó teló cseréje, meg 2 cm emelés segített. A levegős és főleg a görbevázas hajlamos a "lehasalásra". Ha már a koppig keményítés sem segít akkor csak cserélni lehet, mert nagyon összeül.
Azért ez érdekes, hogy ilyen kis malőrnél is ilyen "nagy" baja lett.
Valahogy azért nekem ment.................bár néha húztam fel és leért a csizma eleje.
akkor hazáig 5.,vagy a csizma sarok is tönkre megy
még ha sima csúszásnál lett volna ,de nem, parkolóból kifele az első kerék murván állt, én meg már akkor vettem észre mikor megtörtént a baj,adagoltam a kuplungot ,a kerék nem forgott hanem tolódott,azt ugyi nem tudtam megtartani a 200kg-ot,igy letettem,és mivel a parkoló nem alföldön volt,még megcsúszott előre is,hallani lehetett ahogy törik a kézifékkar (amit egy perc alatt kicseréltem),majd a lábfékkar,amit nem tudtam kicserélni ott a helyszínen,az indexbúra pedig valami kávéfajta teteje, az volt "kéznél"