Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esküszöm egyszer kipróbálom...
A rinyacsik es leer minden nem jelent semmit.
Volt olyan, aki jott, es kritizalta a centi feletti rinyacsikomat, es buszke volt, hogy neki nincs. En meg finoman megkerdeztem tole, hogy elmaradtam-e tole barhol is?

Masodreszt a dontes szoge nagyban fugg a testtartastol. Ha valaki kiul vagy kidonti maga alol a motort lehet pont ugyanakkora tempoval megy, de a dolesszog nagyon kulonbozik (pl. lasd a hondas safety oktatas egyik feladata).

Harmadreszt a rinyacsik fugg akar gumitol is. A 160-as akarmilyen jo gumin akarmit csinaltam, nekem maradt egy centi rinyacsik, mig a 150-es, 10 eves gumi peremig dontve. A 150-es sokkal laposabb profilu, a dolesszog kb. ugyanakkora.
Kihívás mi?
Mátrába a közepén? Na ne baxxx
Kanyar előtt szoktam ilyen rút dolgot tenni.................bár már láttam olyat aki egyenesen is lógott a motorról.
De ki megy a közepén?
Döntve meg se rezzent.A közepe gáz.
Farakással a kandallóba?
Azt hiszem megvan mivel fogom eltölteni a telet
Én így,de lehet,hogy én óvatosabb duhaj vagyok,nekem ledöntve néha picit bele kellet fékeznem és szépen finoman, nem durván tolta ki picit az elejét.
SV-be raktam..............És fülig ért a szám.
Konkrét esetről is tudsz vagy csak tipp? Van olyan bandit tulaj aki beépítette az ezres gixer rugóstagját és fülig érő vigyorral használja azóta is?
Assz'em 94-es 1100-as GSXR teló (görbevázas 1200-em van). Csövezett a tartály, így könnyen elhelyezhető. Minden szempontból magasan veri a bandit telót. Több bontóban is volt belőle és mivel elég védett helyen van, akár a totálkáros gépeké is szinte sértetlen marad (nem úgy, mint az első)
Mikor beépítettem, akkor ide a fórumra írtam róla. Majd visszakeresem, de sajnos most nincs időm rá.
Ezres gixxer.................más nemigen.Kérdés elfér e a gáztartály.

Más nem.
Olcsó és bombabiztos.
A hátsó rugóstag csere érdekelne, melyik sportgépét érdemes a bandiba applikálni? A fokozatokat végigjártam, bukócső gombára cserélve, középállvány ütközőbak kidobva és két hete jár az agyam a rugóstag cseréjén
Komoly tárolási hibára vezethető vissza a felvételeken fellehető korrózió és oxidáció. Még az is elképzelhető, hogy sózott úthálózaton használták és betette neki az ajtót. Az enyém K7-es és 93-ezer után is hibátlan.
Nem így éreztem.
Ez beleesett a tengerbe,vagy mi....
Ha én ennyire előre tudnék gondolkodni.... Természetesen ha össze tudjuk hozni vállalom az idegen vezetést, de csak is szombaton mert vasárnap mennem kel vissza dolgozni.
Milyen távra tervezek?
A PR2-nél nagyon jó és hosszú a csúszáshatár,nekem volt pár db,az más kérdés,hogy előre jobb a PPower2ct,ez jobban tapad,de sztem itt vékonyabb a határ,igaz jóval később csúszik mint a PR2.
Mondjuk gondolom ez extrém példa:
http://diversionclub.proboards...

Szeretem én is tökéletesen tisztán tartani a motoromat, ahogyan Maxxy. De pont a korrózió elkerülése végett vízzel csak ritkán takarítom. Általában Vash&Wax-ot használok...Tisztít - waxol...iszonyat jó szer.
A csőváz szerintem sem ultrabiztos a rozsda ellen . De majd az évek megmondják...
Egyenlőre semmi. Majd meglátjuk a Suzukiék mennyire tették oda magukat a felületkezelés tárgykörében...
És lehet olyat csinálni,hogy 1-2 centivel feljebb húzom a telót a felső kifli síkjától?Már csak azért ,hogy jobban leérjen a lábam
Köszi!
Okés.Megpróbálom így,hátha nátha.Köszi!