A rinyacsik es leer minden nem jelent semmit.
Volt olyan, aki jott, es kritizalta a centi feletti rinyacsikomat, es buszke volt, hogy neki nincs. En meg finoman megkerdeztem tole, hogy elmaradtam-e tole barhol is?
Masodreszt a dontes szoge nagyban fugg a testtartastol. Ha valaki kiul vagy kidonti maga alol a motort lehet pont ugyanakkora tempoval megy, de a dolesszog nagyon kulonbozik (pl. lasd a hondas safety oktatas egyik feladata).
Harmadreszt a rinyacsik fugg akar gumitol is. A 160-as akarmilyen jo gumin akarmit csinaltam, nekem maradt egy centi rinyacsik, mig a 150-es, 10 eves gumi peremig dontve. A 150-es sokkal laposabb profilu, a dolesszog kb. ugyanakkora.
Assz'em 94-es 1100-as GSXR teló (görbevázas 1200-em van). Csövezett a tartály, így könnyen elhelyezhető. Minden szempontból magasan veri a bandit telót. Több bontóban is volt belőle és mivel elég védett helyen van, akár a totálkáros gépeké is szinte sértetlen marad (nem úgy, mint az első)
Mikor beépítettem, akkor ide a fórumra írtam róla. Majd visszakeresem, de sajnos most nincs időm rá.
A hátsó rugóstag csere érdekelne, melyik sportgépét érdemes a bandiba applikálni? A fokozatokat végigjártam, bukócső gombára cserélve, középállvány ütközőbak kidobva és két hete jár az agyam a rugóstag cseréjén
Komoly tárolási hibára vezethető vissza a felvételeken fellehető korrózió és oxidáció. Még az is elképzelhető, hogy sózott úthálózaton használták és betette neki az ajtót. Az enyém K7-es és 93-ezer után is hibátlan.
Ha én ennyire előre tudnék gondolkodni.... Természetesen ha össze tudjuk hozni vállalom az idegen vezetést, de csak is szombaton mert vasárnap mennem kel vissza dolgozni.
Milyen távra tervezek?
A PR2-nél nagyon jó és hosszú a csúszáshatár,nekem volt pár db,az más kérdés,hogy előre jobb a PPower2ct,ez jobban tapad,de sztem itt vékonyabb a határ,igaz jóval később csúszik mint a PR2.
Szeretem én is tökéletesen tisztán tartani a motoromat, ahogyan Maxxy. De pont a korrózió elkerülése végett vízzel csak ritkán takarítom. Általában Vash&Wax-ot használok...Tisztít - waxol...iszonyat jó szer.
A csőváz szerintem sem ultrabiztos a rozsda ellen . De majd az évek megmondják...
Egyenlőre semmi. Majd meglátjuk a Suzukiék mennyire tették oda magukat a felületkezelés tárgykörében...
Volt olyan, aki jott, es kritizalta a centi feletti rinyacsikomat, es buszke volt, hogy neki nincs. En meg finoman megkerdeztem tole, hogy elmaradtam-e tole barhol is?
Masodreszt a dontes szoge nagyban fugg a testtartastol. Ha valaki kiul vagy kidonti maga alol a motort lehet pont ugyanakkora tempoval megy, de a dolesszog nagyon kulonbozik (pl. lasd a hondas safety oktatas egyik feladata).
Harmadreszt a rinyacsik fugg akar gumitol is. A 160-as akarmilyen jo gumin akarmit csinaltam, nekem maradt egy centi rinyacsik, mig a 150-es, 10 eves gumi peremig dontve. A 150-es sokkal laposabb profilu, a dolesszog kb. ugyanakkora.
Mikor beépítettem, akkor ide a fórumra írtam róla. Majd visszakeresem, de sajnos most nincs időm rá.
Más nem.
Olcsó és bombabiztos.
Milyen távra tervezek?
http://diversionclub.proboards...
A csőváz szerintem sem ultrabiztos a rozsda ellen . De majd az évek megmondják...
Egyenlőre semmi. Majd meglátjuk a Suzukiék mennyire tették oda magukat a felületkezelés tárgykörében...