Nekem se tetszik a spanifer, vagy gumipókos megoldás, de fixre se akarom lecsavarozni . Ezért a gyorskötözővel rögzítésre gondoltam .Párat dobok a dobozba tartaléknak, aztán ha le akarom kapni, csak lebököm a gyorskötözőt és le tudom venni a dobozt gyorsan .
Tökéletesen igazad van, de több tényező is szerepet játszott ebben. Kicsik még a gyerekek és nincs kire hagyni őket. A motort hitelből vettem amit fizetni kell még sokáig. Ezért nem láttam értelmét, hogy itt álljon és minden hónapban fizetni a banknak. Amikor megvettem, egész más volt a dolgok állása családon belül, de ez elmúlt két évben a feje tetejére állt minden.
Kb 10 év múlva amikor a gyerekek már önellátóak, talán akkor megint lesz motorozás, ennyit nem lett volna értelme a garázsban nézegetni.
Ez a sok hajcihő azokkal a ronda dobozokkal
Én sosem fogok elveszteni egy hátsó túradobozt sem .... ...... de csak mert nincs az a pénz amiért a motoromra rakjak egyet is Tudom -tudom én vagyok a hülye aláírom annélkül nehéz túrázni nagyokat. Engem annyira taszít a látványa a hátsó doboznak, hogy ha kötelező lenne minden motoron inkább autóznék hátralévő életemben, olyan csúffá tesznek minden motort, hogy az szavakkal leírni nem tudom
Bár hozzáteszem sosem voltam még több napos motoros túrán, és szimplán egyedül csak motorral nem is fogok menni Engem a málhás mindennel karácsonyfaként teleaggatott motorozás nem vonz, elvenné a könnyed szabadság érzését ami a motorozás lénye.
Akkor tényleg mázli, ha üres volt. Nekem csak kicsi mázlim, volt, hogy mikor utoljára láttam a dobozt a benzinkúton, nem raktam bele vissza a pénztárcámat, hanem inkább zsebre tettem, így megúszta a sok bankkártya, jogsi, forgalmi, adókártya, taj, stb.
Csavarozd fel a dobozt a tartóhoz belülről, és akkor nem kell pókozni. Nekem 3 db 6-os csavar fogja, ebből 2 a konzolhoz is hozzáfogja, nem csak a műanyag platnihoz.
Olvastam olyat, hogy valaki platnistól hagyta el, azaz eltört a platni, és a dobozon maradt nagy része.
Amúgy a váltó se lesz több mint nekem az két teló cseréje előre...és ugye még nincs vége, tárcsákat is cserélni kell... Váratlan kiadások minden lesznek...de "vastag profitnak" meg van a helye...egy "kis ügyeskedéssel" szerintem önfenntartó a folyamat .
Köszi a részvétet, bár legalább annyi mázlim volt, hogy ha már elveszett, legalább üresen .Bár volt benn egy százas, egy gumipók, meg pár üres szatyor !
Volt már bent nekem is néha kisebb vagyon is, de ezután mégjobban odafigyelek mit teszek az utódjába .Meg ha nagyobb érték lesz benne, akkor nem szégyenlősködök, hanem minimum egy erős gumipókot is ráteszek .
A tököm kivan ezzel az évvel ! Április végén fellöktek ausztriába, pénteken csak a csodán múlt hogy haza értem, mert egy percen belül két autós tört az életemre, szombaton a dobozom hagytam el .
Ha kenyérre kellett megértem a lépést...(ha erről van szó akkor a következő sorok nem neked címeztettek)
Ha nem akkor inkább "porosodjon" pár évet. Amikor erre járóknak nagy , igazi nagy motort ajánlok/ ajánlunk megvételre, pont azért tesszük mert feltételezzük hogy hosszú távon gondolkodik benne. Szerintem manapság pont az a legnagyobb luxus a kicsiny hazában hogy cserélgetik a járműveket. Hiszen azzal kereskedő és az állam jár jól a vevő meg minden esetben vállalja kockázatot, hogy valami romhalmazt vesz, amit mire összetákol elmegy az egésztől a kedve.
Bevállalni egy életre szóló motort, kijavítani rajta minden hibát, felszerelni kényelmes extrákkal, majd utána rövid időn belül túladni rajta, hogy más járjon vele jól. Ez nem megy bele a fejembe...
Manapság nekem sem jut annyi időm motorozásra mint amennyit szeretnék, sőt arra is rájöttem hogy hiába van több motorom , időm akkor sem lesz több! (max. minden héten a másikon szakad el a gázbowden)De ennek ellenére kb. a saját gyerek adoptálásával lenne egyenlő ha megválnék bármelyiktől is.
Ha egy évben egyszer összejön egy túra, kiszakít a kapitalista pénzhajkurászó mindennapokból, összehoz a barátaimmal, és mind ez életre szóló kalandokkal párosul, akkor ...azt hiszem nem kell folytatnom...
Ha leszedtem volna az extrákat és külön eladogattam volna, akkor sem hiszem, hogy plusszal tudtam volna kiszállni, de nem is akartam ezzel foglalkozni. Elég fájdalom így is, jobbnak láttam túllesni rajta minél hamarabb.
Nem jutottam el odáig, de majd ha a gyerekeim megnőnek és Isten is úgy akarja talán lesz még alkalmam motort venni, végtére is a Bandit előtt is kihagytam több mint 10 évet. Egyébként nem érzem ballépésnek, nem tudtam használni és annak nem láttam értelmét, hogy itt porosodjon a garázsban.
Egy előző beszélgetésben kifejtettem, hogy soha nem fogom tekergetni a km órát. Idáig nem sok kopó alkatrészt cseréltem, de mindegyik számlája eltéve, dátummal és a beépítés km óra állással együtt gyűjtve. Szervízkönyv szintén vezetve, a számlákkal együtt gyűjtve. Abszolút korrekt és lekövethető. Ha később eladásra kerülne, a dossziét egy az egyben adom a vevőnek és írásban vállalom a töretlenséget és a futásteljesítményt az adásvételin. Így korrekt és biztos a vevő szempontjából.
hm, nem tudom. a kisvarában 45volt, egy het alatt elment. múltkor importaltunk egy félnémet motormágussal egy sr125 yamahát, 53e volt benne, mint a szél, úgy elvitték.
Meg kell kérdezni a vevőt, ő maga mennyit szokott menni egy évben.. aztán azt szorozza össze a kinézett motor korával, máris nem fogja sokallani a "nagy" futást.. persze ehhez azt kell feltételezni hogy van egy csöpp esze is..
Ki kell várni a vevőt. Legegyszerűbb a km állással csak a megtekintés után letaglózni az elégedett érdeklődőt. A sok harmincezret futott szarkupac között egy becsülettel karbantartott 100 körül futott motor is eladja magát.
135k km-rel adtam el a GS-t.. A Divit se fogom visszatekerni, miért tenném? Teljesen jó a cucc.. hiszen leírták anno is hogy 250k km a várható élettartama.. szóval 120 ezer kilométer körül miért kéne bárkinek is aggódni. Vannak még racionálisan gondolkodó emberek is a piacon, nem csak álmokat kergetők..
Pont ezért kell a dobozrendszer.. Az kényelmes, és semmit nem vesz le a motorozás élményéből
Kb 10 év múlva amikor a gyerekek már önellátóak, talán akkor megint lesz motorozás, ennyit nem lett volna értelme a garázsban nézegetni.
Én sosem fogok elveszteni egy hátsó túradobozt sem .... ...... de csak mert nincs az a pénz amiért a motoromra rakjak egyet is Tudom -tudom én vagyok a hülye aláírom annélkül nehéz túrázni nagyokat. Engem annyira taszít a látványa a hátsó doboznak, hogy ha kötelező lenne minden motoron inkább autóznék hátralévő életemben, olyan csúffá tesznek minden motort, hogy az szavakkal leírni nem tudom
Bár hozzáteszem sosem voltam még több napos motoros túrán, és szimplán egyedül csak motorral nem is fogok menni Engem a málhás mindennel karácsonyfaként teleaggatott motorozás nem vonz, elvenné a könnyed szabadság érzését ami a motorozás lénye.
Csavarozd fel a dobozt a tartóhoz belülről, és akkor nem kell pókozni. Nekem 3 db 6-os csavar fogja, ebből 2 a konzolhoz is hozzáfogja, nem csak a műanyag platnihoz.
Olvastam olyat, hogy valaki platnistól hagyta el, azaz eltört a platni, és a dobozon maradt nagy része.
Nem olyan messze innen...máshogy járnak.
epp mondom le a 4napost tatrat, kert egy valtot a kocsi..9
Volt már bent nekem is néha kisebb vagyon is, de ezután mégjobban odafigyelek mit teszek az utódjába .Meg ha nagyobb érték lesz benne, akkor nem szégyenlősködök, hanem minimum egy erős gumipókot is ráteszek .
A tököm kivan ezzel az évvel ! Április végén fellöktek ausztriába, pénteken csak a csodán múlt hogy haza értem, mert egy percen belül két autós tört az életemre, szombaton a dobozom hagytam el .
Ha nem akkor inkább "porosodjon" pár évet. Amikor erre járóknak nagy , igazi nagy motort ajánlok/ ajánlunk megvételre, pont azért tesszük mert feltételezzük hogy hosszú távon gondolkodik benne. Szerintem manapság pont az a legnagyobb luxus a kicsiny hazában hogy cserélgetik a járműveket. Hiszen azzal kereskedő és az állam jár jól a vevő meg minden esetben vállalja kockázatot, hogy valami romhalmazt vesz, amit mire összetákol elmegy az egésztől a kedve.
Bevállalni egy életre szóló motort, kijavítani rajta minden hibát, felszerelni kényelmes extrákkal, majd utána rövid időn belül túladni rajta, hogy más járjon vele jól. Ez nem megy bele a fejembe...
Manapság nekem sem jut annyi időm motorozásra mint amennyit szeretnék, sőt arra is rájöttem hogy hiába van több motorom , időm akkor sem lesz több! (max. minden héten a másikon szakad el a gázbowden)De ennek ellenére kb. a saját gyerek adoptálásával lenne egyenlő ha megválnék bármelyiktől is.
Ha egy évben egyszer összejön egy túra, kiszakít a kapitalista pénzhajkurászó mindennapokból, összehoz a barátaimmal, és mind ez életre szóló kalandokkal párosul, akkor ...azt hiszem nem kell folytatnom...
A mostani/második dobozom max letörni tud, vagy csak a konzollal együtt tudnám elhagyni.
esetleg beszámoltatni valami újjabba,azt a kereskedő,tekergesse az órát ahogy akarja
135k km-rel adtam el a GS-t.. A Divit se fogom visszatekerni, miért tenném? Teljesen jó a cucc.. hiszen leírták anno is hogy 250k km a várható élettartama.. szóval 120 ezer kilométer körül miért kéne bárkinek is aggódni. Vannak még racionálisan gondolkodó emberek is a piacon, nem csak álmokat kergetők..