Nem azt mondtam, hogy minden angol motor ilyen, nyilvan van ilyen is, olyan is.
Voltam kereskedesben, ahol minden gyartmanyu motor volt szinte, angoloktol hozva. Mindegyiken volt hasonlo pittyeputty.
Masreszrol ismeros srac kiment pizzafutinak Londonba. Elbeszelesei alapjan kint azik minden az utcan, motoroktol a Ferrarikig sokszor. Hasznalati targynak tekintik oket.
Láncolajzó elektronika itt van a pócon vettem níva kuplungtartályt,kell még szilikoncső de a gond hogy bután nézem ezt az angolt és nem jövök rá hova a rákba suvasztom ezt a sok csövet meg tyúkbelet.
Azt tudtam hogy szűk mint a szűzlány de hogy ennyire.
Azért azt se szabad elfelejteni, hogy az itthon található frissen behozott angol motorok a kinti választék alját jelentik.. hogy némi haszonnal értékesíthetőek lehessenek.
Aki magának hozta be anno, az nem sómarta szörnyek közül válogatott kint se
Biztos vadabbul mész mint én,már lenyugodtam,kilágyítottam a futóművet,visszatettem a középsztendert...talán még láncolajzót is teszek,akkor aztán mindenki gyorsabb lesz mint én
Van egy speed ami valami 250e nél tart.
Kiváncsi vagyok mikor adja fel.
És utána hogy olajzóval.
Voltam kereskedesben, ahol minden gyartmanyu motor volt szinte, angoloktol hozva. Mindegyiken volt hasonlo pittyeputty.
Masreszrol ismeros srac kiment pizzafutinak Londonba. Elbeszelesei alapjan kint azik minden az utcan, motoroktol a Ferrarikig sokszor. Hasznalati targynak tekintik oket.
Egy szem rozsda nincs rajta.
Vicces de ezek hickney-ben tudnak valamit.
Csak rozsdamentes csavar,alu és műanyag van rajta.
Komolyan.
Azt tudtam hogy szűk mint a szűzlány de hogy ennyire.
Aki magának hozta be anno, az nem sómarta szörnyek közül válogatott kint se
Elég jó kozmikus kell hozzá hogy ezeket a sebeket szépségelje...
Markatol fuggetlenul tobbe-kevesbe mind igy nezett ki a kozmetika elott.
Jo a PR2.