Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha egész nap a Dolomitokban motorozol a hágókat összefűzve és a nevesebb hágókon meg akarsz állni fényképezni matricát venni valamint reggel 8-kor indultok és 18 órakkor leteszitek a motort 200km-nél ne tervezz többet. És ekkor sem chopperes tempót kell menni. Persze azt figelembe véve hogy mindíg a legkanyargósabb szakaszokon közlekedtek
Na látom már mindenki alszik én még ábrándozok kicsit v-max Legszebb motor, ezzel a kipuffanóval a hangja is tökéletes
A, Sosem alkoholizálok.
Bár a többiek igen..............Glocneres túrán 2010-ben éjjel még tapsoltunk az elmebeteg bicikliseknek GSS kerítésszaggatóját és sört ittak.
Senki nem panaszkodott fáradságra.Én sem.
B.Ez a roller nem a CBF.
Cimbora azon lovagol, hogy most hétvégén nyavajogtam hazafele Zakopane-ból, hogy milyen fáradt vagyok (350km). Igen ám, de kint előző este beültünk egy étterembe és sikerült egy kicsit több sört inni a kelleténél, ezért másnapos voltam. Tanulópénz: nagyobb túrán nem iszom alkoholt
Meg azt se felejtsük el, hogy felpakolva plusz asszonnyal közel 500kg a DL és kis tempónál meg forgolódni nem könnyű vele.. Ezzel szemben haverom a kis roller CBF-fel és 40 kilós barátnőjével könnyen mozog
Ezt most csináltam Donovaly-ban. Azt a címet adtam neki, hogy:
A Bálna meg a Roller
Köszi szépen a gyors választ! Most már csak az a bajom hogy hétvégére esőt mond és nem akarom előre lefoglalni, mert esőben biztos nem indulok el. Remélem szombat reggel lesz még szabad szoba
mennyi minta van még az angel-ek en? Elboltolhatnánk. és adok a haverodnak egy pilot road 2 hátsót 1.8 mm mintával középen oldalt 3.5
Simán teljesíthető.

Első túrám ilyen volt csak 4 napos.Kezdőként.
Te meg régimotoros vagy kényelmes DL-en.

Én a 20.-ai tervezett útvonalat 800 Km-re írtam.

Úgyhogy kell a szállást a glocnerhez közelebbre tenni.
Szerintem személy függő... de kevésnek nem kevés. Korán kell indulni, és a megállásoknál keveset tökölni. Ha motorozni mentek nem bámészkodni akkor biztos le lehet tudni időben.
Szeretnék tanácsot kérni. Ugyebár megterveztem egy 5 napos utat jövő hét utáni hétre. Első nap 650km lenne végig autópályán Rangersdorf-ig. Ott megszállunk. Másnap át Cortina D'Ampezzo majd át a dolomitok egy részén Bolzano-ig. Ez 280 km. Harmadik nap tovább egy nagy kör a dolomitokon szintén 300km-es karika. Negyedik nap vissza Ausztriába át a Grossglockner-en Radstadt-ig. Ez is 280km. Ötödik nap haza autópályákon 540km.
Haverom, akivel mennénk azt mondja a köztes napok 300km-es végig hajtűkanyaros szakaszait nem fogjuk bírni,nagyon fárasztó. Szerintetek a Dolomitokon át a napi 300km sok? Kicsit tanácstalan vagyok, hogy áttervezzem-e az utat és rövidebbre vegyem ezeket a távokat?
Itt szálltunk meg: Willa Halka
A booking.com-n keresztül foglaltuk. 150 zlotyi volt két személyre egy éjszaka reggelivel. Nagyon igényes kis szobák voltak a reggeli meg full svédasztalos terülj asztalkám. Bátran ajánlom a helyet
Ja és a kis szoba erkélyről ilyen volt a kilátás
Szia!
Zakopane-ban hol száltatok meg és mennyi volt? Én is arra a környékre akarok menni most hétvégén, csak még nincs szállásunk. Vagy ha valaki tud olcsó és jó szállást szívesen veszem ha megosztja
Abszolút igaz!
Épp ezt akartam írni!
Csúsztatott kuplunggal elindulni kell!
Vicceltem, 500-akat mi is nyomunk szinte mindíg.
A csúsztatott kuplung helyett hátsó féket használj. Csak egyszer húzod kicsit jobban a kuplungot és rögtön tükörig döntöd. A hátsó fékkel jobban kézben tudod tartani a helyzetet.
Nem nekem kéne, haveromnak nincs pénze most gumira és odaadnám neki az én használt gumimat mert az övén már nincs minta.......ezért kérdeztem hátha valaki már próbálta a 650 Banditon.
Nem tudom, de szerintem nem érdemes. Könnyebben tudod dönteni a keskenyebb gumival.
Biztos bennem van a hiba, de én soha nem fordultam még csúsztatott kuplunggal. Hajtűkanyarban is simán bírja a kettőt és az még kigyorsítani is pont jó. Miért kellene csúsztatni a kuplungot?
"Viszont csusztatott kuplungos nagyon lassú és éles kanyarodásoknál nagyon tohonya, esetlen a bandit, nem túl fordulékony." Nem tudom...nekem minden körülmények között szépen fordul kezes mint a bárány.
Akkor lehet nekem is ki kellene próbálni De nem azért, mert nem ér le a lábam
Nekem az előző gép után az az észrevételem a banditommal, hogy utazó sebességnél íves meg nagyobb kanyarokat nagyon szépen tartja, nagyon jól lehet vele venni őket, főleg így, ha a legkeményebbre van állítva a hátsó teló, mint nekem.
Viszont csusztatott kuplungos nagyon lassú és éles kanyarodásoknál nagyon tohonya, esetlen a bandit, nem túl fordulékony
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a GSX650F-re rá lehet-e tenni a 180 gumit hátra? Nem ér bele semmibe?

Köszi a segítséget.
Sziasztok,
Ma kicseréltem a gépemben a légszűrőt, és meglepetésemre egy K&N volt benne, elég koszosan. Most sima papírszűrőt tettem be helyette. Szóval utánaolvastam és ami benne volt ez mosható, ha minden igaz... Mivel, illetve utána olajozni kell, mennyi időnként? Érdemes lenne visszatenni vagy maradjon inkább a papírszűrő? Van valakinek tapasztalata ebben?
Előre is köszi
Szerintem max 1cm mert arra is figyelni kell hogy az első sárvédőd ne üssön a blokkba.
Ja és két ilyen bicikli jött velem...
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net...
csak egyre kell figyelni ,nagyon könnyen megcsúszik a zacsi a nedves aszfalton,én is meglepődtem előszőr,de utána figyeltem erre a dologra,s nem ázott be a csizma