Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülök neki, hogy végre valaki vette a fáradtságot, és kipróbálta!
Igazi tapasztalati véleményt csak így lehet mondani róla!
Én nem bántam meg, hogy átálltam erre a kenési módra, azt hiszem, maradok is ennél!
Úgy, hogy nem figyelted izgalmadban!
Az olcsóbb megoldást úgy híjják, hogy: CIF!
Wazze!
Nem azt írtam, hogy fürdeti kell olajban, hanem azt, hogy olajozni kell!
Ja és majdnem elfelejtettem:::: Jobbulást kívánok.
Kösz a választ valahogy én is így gondoltam. Egy ideje (2500Km) már én is olajozgatom a láncot.
Bocs a késői válaszért, de kórházban voltam.
Olajozási intervallum változó.
Horvátból egy olajozással jöttem haza, 960 km volt, de nem volt vele hiba.
De volt már olyan, hogy csak úgy kedvtelésből megolajoztam 200 km után is.
keihin
leszedni könnyű róla, nyúlik annyit a gumi, hogy sérülés nélkül lejöjjön a két műanyag karima közül, de másikra átrakni nem tudom, hogy lehetne, úgy tűnik, hogy nem szerelhető a műanyag perem
Nem tudom milyen karbi van a 600-on . Mikuni vagy Keihin . A Mikuni shuberrol simán le lehet szedni . Kicsit megnyujtod ahol cstlakozik a membran a shuberrel és már le is jön .A Keihin-nél általában nem szerelhető mert egy műanyag sapka van rapattintva a shuber tetején . Bár forrovizbe téve lehet lejön a sapka és akkor már a membran is .
Egyébként hogy lehet a membránt felrakni a helyére?
A visszakapott lyukas membránt a síberről lehúztam, de nem tudom a másikról hogy tudom a jó membránt átrakni, mert a másik meg a rossz síber miatt lett cserélve membránostul. Kezdek ideges lenni, hogy ezek a balf*szok feleslegesn megvetettk egy komplett síber+membránt, mikor elég lett volna egy új is, a másik két rosszból meg lehetett volna egy jót összerakni
Üdv!

Motorhibás 600as Banditot keresek, akinek esetleg lenne és megválna tőle, kérem jelezze
Hát szeretem a motorom, de nem vagyok elvakult rajongója mivel eddig csak szívtam vele, meg sok km-et nem tudtam még vele menni, talán ha már tökéletes lesz, és a gondtalan motorozásokkal töltött kilómétereket csak a tankolások, meg az olajcserék szakítják meg, mint az előző motorom akkor jobban összenövünk
Kocsimmal vagyok úgy, mint te a banditával
Azért is vagyok mérges, kicsit elcseszte a délutánom, hogy szegény öreg kocsimmal elkaptam egy macskát
Még jó, hogy nem mentem gyorsan csak 100-al , az idióta macska az árokból egyenesen a kocsi elé ugrott fékeztem elrántottam még a kormányt csikorgó kerekekkel de a lökháritó szélét igy is elkapta. Öröm az ürömben, hogy pont a vonószemnél csattant neki igy sok kárt nem tett az amugy sem sérülékeny B3-as passatomban . Épp csak a lökhárító alján lévő fekete műanyag betétről törött le pár dísz lamella, de mérges vagyok, hogy megsérült, jobban vigyázok a 21 éves kocsimra , mint más a 2 évesre, ami meg is látszik rajta, se törés, se karc, minden eredeti, erre egy retkes macska kárt tesz benne
Most kereshetek bontót ahol találok sérülésmentes lökhárító betétet, meg egy olyan bontóst aki eladja a komplett lökhárító nélkül nekem ezt a kb 1000-1500 forintál többet nem érő darabot.
Síberrel együtt kompletten lettek cserélve, nem csak a membrán
Azzal a membránnal jól lehúztak szerintem. Most néztem 600 Bandithoz kb 13 ezer /db! postával mindennel együtt!
itten ni
Akkor úgy vagyok vele mint te!Szeretem imádom akarom
eddig az Enduroba vittem a Pufi bácsihoz /1szer/
de most van egy srác a Magyarürögi úton a Csongor őhozzá szoktam vinni ha valami gondom van. ügyes kezü szerelő, bármit beszerez ami csak kellhet a motorhoz. ráadásul aki szimpatikus neki annak nagyon olcsón dolgozik. ezt már többször tapasztaltam
Vas megye
Mikor elhoztam 2-szer szarul a szerelőktől én nagyon utáltam.
Azóta lehiggadtam, elviszem máshova, nem a motor hibája, hogy az előző gazdái nem fordítottak rá elég figyelmet és pénzt, hogy tökéletes legyen, meg a fakezű kontár szerelők akik nem értenek hozzá.
Ha meg lesz csinálva teljesen és tökéletesen akkor nagyon fasza kis gép lesz. Jó végignézni is rajta, ha kell valami a garázsból és lemegyek, sosem tudok elmenni mellette úgy, hogy ne csodálnám meg 1-2 percre, ne nézegetném meg újra, mintha még sosem láttam volna . Ennél érzem azt, hogy már rendes motorom van, nem vagyok vele az utakon a tápláléklánc alján.
Nem olvastam vissza. Merre laksz?
Nekem is viszi a pénzt rendesen a gép mióta megvettem, de hát az ember a motor belsejébe nem lát bele. Meg a béna szerelőim is csak a 26 ezer ft/db arán mért membránokat tudják vetetni, de az ezek mellett filléresnek számító tételű fúvókákat már meg se nézték.
Többet vissza sem viszem oda, most épp hozzáértő, megbízható, jó szerelő keresése folyamatában vagyok.
2-őt ajánlottak már a környéken, az egyiket valamelyik nap meglátogatom a motorral egy előzetes szemrevételezésre, aztán kiváncsi vagyok mit és, hogyan adja elő, meg milyen a műhelye.
A másikat a műhelye meg a szaktudása alapján vér profinak adták nekem elő, de ő osztrák versenyzők motorjain keresztül a porschen át minden megfordul nála, nagyon tud, de az órabére szerintem nem az én pénztárcámmal kompatibilis úgyhogy csak végszükség esetére megy oda a gép. De azt hiszem akkor én is elköltöm a motorra ott 2-3 dunántúli megye éves költségvetését
Nekem 6000/fordulaton 120-nál bő gázra lehörgöl és inkább lassul mint gyorsul, de ha szépen finoman húzom a gázt akkor pörög kifele, 5.-ben nem csinál ilyet, ott lehet csutkázni és nincs torpanás. Kb. 2 hónapja volt ugyanígy akkor azt mondták takarítsam ki a levegőszűrőt, 12 ezer volt benne, (a másikat 18ezernél cseréltem úgy hogy még semmi baja nem volt) most kb. 3000km után megint ugyan ezt csinálja, úgyhogy most meg lett rendelve az új levegőszűrő.
Nekem tavaly ősz óta szórakozik néha, de olyan ritkán csinálja, hogy még nem jártunk a végére. Én speciál valamelyik karbira gyanakszom.
a múlt héten volt szerelőnél, mert 2500-as fordulat alatt rángatott, köhögött. Nem szedte szét a karbikat, csak állítgatott rajta. Azóta úgy megy mint egy villanymotor. Amikor kipróbáltam csupáltam neki, és olyan 9000-res fordulat környékén három hengeres lett. Alapjáraton, meg ha nem gyorsítottam ment minden henger, de gyorsításkor szigorúan három hengeres volt. Már vissza akartam menni a szerelőhöz, de még egyszer elhúztam neki. Egyszer csak megindult minden henger és azóta is jó. Tegnap meg ma mentünk közel 500 kilométert, viszonylag tempósan, néha 200 felett, és minden klafa volt. Remélem kibírja a szezon végéig, akkor majd szétszedjük a karbikat. Szinkron is esedékes lesz, csak attól félek, hogy most nagyon eltalálta a szerelő és utána nem lesz ilyen.
Lehet h élek a lehetőséggel! De ha azt mondod jó, elhiszem...
Amúgy nem olyan dúrva, csak néhány ráégett folt van rajta, ami nem jön le, de szerintem úgy szépek a leömlők, ha csillog villog
A polírpasztát próbáltam, de nem nagyon jön le...
Nem tervezem.Minden hibájától függetlenül imádom!Szerelem volt első látásra,csak ne legyen csalódott kiábrándulás!Bár lassan súrolja anyagi határait.....