Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos, részben egyetértek. Én az ebay-t nézegetem, mindig van tuti vétel. A múltkor egy karcmentes krauser K5 szett(3 dobozhoz tartó+2 doboz), ami újan 2kiló ment el 70ezer pénzért. A legtutibb vételek a Krauser régi K2-es dobozai. Olcsón meg lehet venni, de olyan randa a tartójuk, hogy lemondtam róluk:)))
A csomagok: Én sosem bírtam sehova kis csomaggal menni,pedig mindig szerettem volna. Párom sem jeleskedik:) Viszont van cimbi, akinek 100ezer felett van a motorjában, de azon max tanktáska volt, és járt itt-ott.
Igaz, megtarthattam volna a Kawát, dobhattam volna rá még sok-sok lét...de egyszer az életben szerettem volna egy új gépet,amit senki nem szadizott,gányolt, hajtott hidegen és akkor éppen lehetőségem volt. És nem bántam meg. Nekem 20 év múlva is ez a Bandit lesz a motorom
Márkásat vagy olcsót?

"Gányoltat" vagy gyárit?

Csak hogy lenyugtassam a kedélyeket, és ez neked is szól vszabika, elmesélem az én dobozos sztorym.

Az alább látható doboz a bandimon egy givi E45 monokey.

Márkás? Igen. (Mondjuk nem mai darab, de máig elismert)

Olcsó? 146USD. Nem mondanám olcsónak. Hogy a polgárdi bontóban 5000ről 4500ra lealkudtam szinte karcmentes állapotban, azután monnyuk nem mondanám drágának...

:-)

Akkor hogy is van ez a drágval meg a gagyival?

Meg az olcsóval, meg a márkással?

Észnél kell lenni, meg nyitott szemmel kell járni, aztán lesz márkás occsón.

És legfőképp: Jóóóóóóó!

(Abba bele se megyek, hogy tanktáskával kiegészítve egy 45 literes táska bőven elég két személyre.

Persze csak azoknak, akik kibírják akár 5-6 napig pipereszekrény, meg fekvőszolárium nélkül...

A többi meg menjen lakókocsival, vagy maradjon otthon.)



Mi volt a givi legnagyobb tesztje?-)

Mikor 180-nnál a Fehérvári elkerülőn a lenyugvó nap fényében az árnyékom nézegetve azt vettem észre, hogy valami lobog a doboz után:-)

(180-nál)

Persze hogy a kulcscsomó maradt a zárban:-D

És persze hogy benn volt pénzem meg minden iratom az amúgy üres dobozban:-D

De nem nyílt ki:-)

180as szélnél.

Jól vizsgázott a doboz, a doboz zára, meg a csomagtartóm, ami szintén saját gyártmány.



Összegezve: Mindenki találja meg, mi a neki fekvő kategória árban, ráfordított munkában. Aztán vegyen, építsen olyat.

De a legfontosabb: Fogadjuk el egymást, ahogy vagyunk, mert rohadtul nem az számít, hogy Hepco, vagy givi, probiker, vagy alpinestars, gyári doboztartó, vagy saját fejlesztés. Ezek közül egyik sem az, ami igazán MOTOROSSÁ tesz. Viszont, ha ezeken kínlódunk, meg vergődünk, egyre messzebb fogunk jutni attól, ami pedig igazán fontos lenne...


((((Brühü... Minnyá elsírom magam
Kössz az infot sztem yoo lessz !
Ezért frankó a SUZUKI:-)

nem buziznak...

:-)

Minden passzol mindenhez:-D
Hali. Köszi a segítséget.Igazad volt a2001 elötti dob teljesen stimmel az enyémre.Szóval már köszi de nem kell méregetned.ugyan az akét dob3 csavaros felfogatás,csak a vége egy hangyányit más.Üdv
Szia Zöldi. Tényleg nem olcsók de ahogyan Devilnek is írtam, én nem motort cseréltem,ahogy látom a tied is fiatalabb az enyémnél,hanem megtartottam és inkább költöttem rá.Én ezt még 2001-ben vettem és azóta is nálam van. Ismerem minden porcikáját és km.is van benne rendesen de egyenlőre marad.Nekem a vizes Bandit már nem jönbe igazán ,pont azt a hangulatát vesztette el amiért szeretem.Üdv: Szabi
Halihó. Látom nagyon bepöccentél, pedig nem az volt a célom, hogy személyeskedjek. Nagyon magadra vetted.Az igaz,hogy a tiedre gondoltam. Ami nekem azon nem tetszik,hogy szerintem baromi baleset veszélyes. A gyári konzolok a lehetőséghez képest minnél jobban odasimulnak a motorhoz. A Tied viszont annyira kiál és olyan baromi masszív,hogy nead isten(ezt komolyan is gondolom) valami más jármübe menetközben beakad akkor jobb esetben csak a motornak biztosan kakukk.Mert,hogy az onnan ki nem szakad az tuti és szakítani fogja a motort vagy a vázat.A másik ,hogy nem zárható. Tudod én nem évente egyszer gurulok hosszabb túrákra,én ezért választottam ezt. Miután Triestben kivágták a Louisos zsákomat nem gondolkodtam. Képzelheted milyen jól indult a túra.Mág arra sem vették a fáradtságot,hogy kivegyék a pok alol,simán egy nyisszantással kivágták és vitték a holmimat.Na ekkor döntöttemúgy ahogy.
A Hebco tényleg nem olcs és van több jó márka is.Én azért vettem ezt.Mert motorozom régóta és remélem még nagyon soká ig is . Ha meg motort cserélek csak új konzolt veszek a tipusnak megfelelőt.Ez csak egyszeri komoly beruházás de hidd el megéri.Ha nem törik össze akkor 10-15-de lehet,hogy 20év mulva is doboz lesz. Viszont Te addigra elkoptatsz pár Táskát.
Szóval,nem akartalak sem megbántani,sem ócsárolni.A pézről meg annyit,hogy neked ha jól látom sokkal fiatalabb a motorod,én meg még mindíg egy öreg léghűtésessel járok,ami már nem is olyan fiatal.Akkor ne beszéljünk az anyagi helyzetről.Igaz én ezt már régen kifizettem..
Na .Éljenek a Banditosok.
Szia Szabi!

Én is elkoptattam 2 garnitúra vászontatyót, mielőtt a Louisos dobozokat megvettem. IGazad van, nem tökéletesek...de nekem megérték az árukat. A sebességet bírják, a súlyt nem nagyon, figyelni kell. Ha nyerek a lottón, természetesen Krauser vagy Hepco cucc váltja le őket, de ez most nem fenyeget:)
Ja az olcsó LOUISos doboz.....

150.... Szlovén pályán.........és meg sem mukkant...........
Lehet hogy a konzol a ludas? No erre jó a "csináld magad" project.............mert az enyém biza áll mint Katiba a gyerek
Én meg büszkélkedek vele, mert nekem sajna nem futja márkára......ráadásul mint írtam Én is osztottam-szoroztam és szerintem BAROMSÁG kiadni 100.000-reket azért hogy évente 1x használjam...........

Arról nem beszélve hogy ha kimegy eléd egy nyúl, őz akkor mennyit buktál - és ha elém kimegy akkor ÉN.....

Persze ezt mint csóró mondom....ha neked van mit a tejbe apritani akkor csak nyugodtan - de amit letudok sporolni azt inkább benzinre költöm
TALÁLTÁL:-))))))


Én biza csak extrázok, de csak optikai tunning módon

A mocikhoz soha nem nyúltam
14.000 a hivatalos, aszt hiszem.

Nálam 5000ret ment a motort...

előtte ki tudja, mikor csinálták meg
Te mennyi km enként álítod a szelepeke?,és mi a hivatalos szervíz szerinti intervallum?
Idővel én sem álok túl jól de a téli estéken már kellett valamit barkácsolni.
Lassan az enyémen is megkéne ejteni a szelep álítást mert már kicsit cicereg a drága.
Én is csinálnám, hidd el, csak időm nincs...

Tegnapelőtt adtam el a pocketbikeom is, mert arra sincs időm, hogy kipofozzam.

Örüljön neki haver, hogy játszhat vele (7000ben adtam el, és nekem 6.500ban volt működőképesen)...

Irigyellek, hogy van időd.

Kedvem nekem is lenne, hidd el.


Megjött a fullgastól a szelepállító-szerszám is amit rendeltem, csak épp időm nem lesz szelepállításra se...

Vagy nem biztos...

Idő...

Pénz...

Idő...

Pénz...

Idő...


Pénz...

Én (is) gyári mániás vagyok!
Akarom mondani 60mm belső cső
Azért csinálom én ,mert szeretem csinálni és foglalkozni a motorral.Tudom ,hogy vehettem volna egy dobot 25-30-35 ezr Ft -ért ,nem is annyira drága ,de nekem ez több örömet okoz. A másik,hogy én 600mm-es belső perforált csövet számoltamki és ilyenje perpillanat nem volt senkinek.Szóval" Csináld magad"
Csináld magad mozgalom:-)

Bár nekem is lenne időm ilyenre...

Mióta a motort is csak hétvégente látom:-(

(Székesfehérváron lakom, Enyingen telel a vas:-(

Meg a műhelyt is...

Semmire sincs időm:-(

A használt dobot 6000 Ft vettem.
Az új gyapot 2400 Ft
A gép munka 6500 Ft
Akkor OK akkor:-)

;-)

Nem mered elárulni, miben fájt a dob (huf) :-DDDD
Biztos nem ilyen mert már szétszedtem és gyártják hozzá az új belsejét
Szia. Elsőre énsem ezt vettem. Próbáltam sporolni és vettem a Louis ban elöször viszhatlannak mondott táskákat,utána olcsobb oldal dobozokat. Olyat mint itt a forumon valamelyi (ezermester) barkácsolt a 650-esére. Nagy zártszelvény konzollal.( Szerintem borzalmas,én nem büszkélkednék vele).A sok szarból elegem lett és akkor vettem meg a Hebcot. Ég és föld. Eleve 42 l / db. ez már nem kevés.A felhelyezése egyszerü,csak egy mozdulat és olyan stabil,hogy letörnisem lehet.Kulcsal zárható a doboz és a felfogatás is.,tehát bármikor útközben otthagyhatod a motort nem kell izgulnod,hogy ellopják.( persze aki erre van szakosodva). A sebesség indexsze a Hebconak a legjobb (150 Km/h) Az olcsobb Louisos táskák ezt megsem közelítik. Én 170-190-közt szoktam menni kiránduláskor az autó pályán de megsem rezdült soha.Jöttem már szakadó esőben Garda tótól (800 Km) és semmi beázás. Böröndként kezelheted mikor lekapod a motorról.A fülénél megfogod,van talpa ,egyenesen megál.Nem bántam meg ,lehet ,hogy drága de megéri az árát.Üdv Szabi
Mi a CB-jét is hasonlóan csináltuk karosszériás cimborámmal, csak mi elvágtuk, és visszaszegecseltük a gyári véget.

Annyira megtágítottuk a "kupak" lemezét, hogy rácsússzon a dobra, és úgy fúrtuk bele a szegecseket.

Szép is lett, jó is lett. Ingyé (kókányolva). Gyapotot kellett benn cserélni szezononként egyszer.

Ha ilyen könnyen szétjön a tied, az jó...

Sok szerencsét hozzá.

Mennyiben veszed a dobot?



Ui: Nézz utána, biztos nem valami ilyesmi-e a dob blseje hegesztett lamellákkal. (ld kép) A sebring tuningdobé (1980:-)) ilyen volt...
Akkor viszont nagy szívás, ha ez kiderül, mikor már szétvágtad a dobot...