Széles utat! Most szereltemfel a Banditára egy Givi E4700 top case-t. A használati útmutatóban azt írja, hogy max. 120km/h. Remélem, ez csak egy vicc... Vélemények?
egy régi cimbora eladná ezt "1995-ös 11.000 km-et futott full gyári, full extrás Yamaha Virago 535" és venne egy 600-as, 650-es bandit, ha vki tud vmit, jelezzen...:-)
Én is kaptam egy tippet, aki kb 5-ért megcsinálja, de elvetettem, mert fel kellene vinni a kereket pestre, aztán meg értemenni. Ha meg mégsem ez a baja, akkor felesleges kiadás időhúzás. Aztán előbb- utóbb úgyis elfogy és cserés. Bordás is kissé, vállas is kissé, nem biztos, hogy érdemes rákölteni, és még külön köröket futni vele.
Ha nem tudom itthon meggyógyítani, akkor új tárcsa, és ezzel előrehozom a cserét.
A régiekkel meg bedobom a gumis ablakait.
(bedobnám, ha egyértelmű lenne, hogy ott b@szták el)
Szia Erik! Te is a Rónás fékbetétel használod?
Akkor ha a túrán mész 3-ezer km-ert utol is érsz...
Viszont nekem még ezután van betervezve a nagy túra!
Ami az 1-es képen van gyakorlatilag lehetetlen mert ellendarabként fel van szerelve a gép falára egy vastag gumilap úgy ahogy azt a 2. képen rajzoltad....ha az nem volt rajta akkor megvan a hiba és Erik írta le, hogy hol is ment el a tárcsa, a hálós felfogatásnál.....tehát annak a gumisnak nem jó a gépe, így minden motor féktárcsáját elnyomja.....
Zöldi szervizelte, tőle volt bele minden cucc, normálisan volt használva stb.
De azé ne szójjá be!
200-at +25 kg-al biztosan bír mert kipróbáltam, csak azért már nem vállalnak felelősséget!
1770Ft/pár , a puhább verziót kell kell kérni napi használatra tökéletes!
,
Ha nem tudom itthon meggyógyítani, akkor új tárcsa, és ezzel előrehozom a cserét.
A régiekkel meg bedobom a gumis ablakait.
(bedobnám, ha egyértelmű lenne, hogy ott b@szták el)
Akkor ha a túrán mész 3-ezer km-ert utol is érsz...
Viszont nekem még ezután van betervezve a nagy túra!