Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a gunis nem használ kiemelőt akor nagy esély van a tárcsagörbítésre márpedig kevés helyen használnak még ott is ahol motorgumiznak.......
Szóval, hátul 43-as van
8,5% az eltérés, így nagyobb a végsebesség (nekem mindegy)... viszont kevesebbet mutat az óra
Jó hír, 65 körül megáll egy EBC, de a gyári listaára is 90 körül van. Attól meg be lehet szeretni valamivel olcsóbban.
Nem a tárcsa ütésével van probléma oldal irányban. Ha mikrométerrel megméred a vastagságát a több ponton , forgatva a tárcsát , akkor fogsz mérni pár század mm vastagságkülönbséget. Ezek gyakorlatilag lokális gödrök, vagy "konvexitások" a felületen. Ez miatt változik a fékerö, mert ahol vastagabb, ott "jobban fog".
Gyalog............ahogy lementem.
Ez volt a hirtelenhalál.
Ez a hullámzó fékerő nálam is előjött. Az egész túránkon ez idegesített, és végig jelen volt.
Kb. indulás után 150 km-rel vettem észre, egy brutális fékhasználat után (megkezdett előzésből visszamentem a kocsi mögé). Gumicsere volt előtte, azt hittem a gumis görbítette el a tárcsát, de méregettem, és kb ugyanazt mértem, mint legutóbb.
Lehet, hogy már előtte is volt,csak nem vettem észre, de a gumicsere előtt biztosan jó volt. Nem tudom, hogy a gumicserekor történt vele valami, vagy a majdnem satufék tett be neki. Mindenesetre az óra nem mutat semmit.

Olvasgattam pár elméletet, lerakódás a tárcsán, szegecsek beragadása miatt nem "úszik" a tárcsa, megmozgatás, stb, ezeken már túl vagyok. A tárcsát is megcsiszolgattam, igaz csak kézzel egyelőre.
Most megpróbálom kinyomozni, hogy melyik oldalon csinálja. Ha megvan a bűnös, akkor másik betéttel kipróbálom, esetleg átforgatom a betéteket, aztán szétszedem/kipucolom a nyerget
Ha az sem segít, akkor leszedem a tárcsát, és szalagcsiszolóval megpróbálom síkba csiszolni, és a vállat lecsiszolni. Tudom elég kókány módszer, de nincs jobb ötletem.
Ha ez sem segít akkor tárcsacsere. Sajna ~90 rugó + posta darabja , amit ha lehet inkább kihagynék, mert amúgy a jelenlegi vastagsága még megfelelő.
Ahogy olvasom GSX betegség a pulzáló elsőfék. Mondjuk én a karon nem észem, csak a keréken kis sebességnél a fékezéskor. Fog - nem fog - fog - nem fog, stb. Kb. olyan érzet, mindha tojás alakú lenne az első kerék.
Neked jó lett?
Mi a pacikukit csináljak vele?
Uhhh,ha tényleg lementél az nem semmi...,hogy jöttél vissza?
Le.en...........nem nagy dolog..........................na de vissza............
Erre mit írhatnék, szerencséd van?!
Bár volt már a műtőmben hírhedt CBR 600 , talán még a 40 e km-t sem futotta meg, mikor már főtengelycsapágyas volt...és hát ugye az is Honda...Partalan vita kategorikusan kijelenti hogy valamelyik márka jobb a másiknál... Főleg úgy hogy az talán elfogadott tény hogy Suzukikból több rohangál az utcákon, és ha százalékosan nem több a meghibásodás, de hát ugye több motorból ugyanannyi százalék az több hibás motor jelent darabszámban...

Meg eszembe jut egy párbeszéd miután kénytelen voltam autót is venni. Mondja a kedves barátom testvére aki a barátnőkkel együtt cserélgeti az autóit is, hogy miért Fordot vettem? Miért nem Renault t? Neki arra nem kellett soha költenie semmit! Az egy álom volt. Majd egy lélegzetvételnyi szünet, -igaz mikor eladtam a vevő pár héttel később hívott hogy most jár 800 e HUF-nál szerviz és alkatrész költsége...
Szerintem mindenkinek meg van a maga keresztje.
(Amúgy ez az a barátom aki szintén annyira "piperkőc": hogy az 1400-röl 60 e km után lett lecserélve a gyári láncszett , és csak spray-t használt...)
Nekem most 80 e km környéken kellett komplett cserélnem az első telókat, mert feltételezhetően a komoly fékezésektől a teló alsó része (csizma) kinyúlt. Hiába jók a perselyek, meg tömítések, meg a krómszárak, a hegyekben állandó két személyezés , forszírozott tempó, nagy motortömeg, rövid kimért fékutak, plusz a kicsit hullámzó fékerejű tárcsa hazavágta az alumínium ötvözetet.
Ha csak az alföldön poroszkáltam volna, mint pár márkatárs, valszeg nem lenne ilyen problémám...
Lement,többedmagával...........

Borzasztóan el van olvadva:
Na ,nehogy azt mond,hogy azon a rengeteg falépcsőn lementél.....
ez fasza, mondjuk itt 15/47et ír a gyárira
Itt megnézheted menyit csal ha az áttételt módosítod...Klik
köszi, holnap megnézem, lehet hogy hátul kisebb lett rátéve. majd ha elkopik visszateszem a gyári méretet
Elől biztos nagyobb van, vagy hátul kisebb...Remélem tudtam segíteni.
ötvenest
többet akartak, de mondtam nincs több nálam... előtte alig tudtam az ötvenes félregyűrni...
Az még baráti.
holnap ránézek, köszi az infót.
30Eur volt a sarc a tótoknál...
Ja hogy már cserélve volt...Igen rajta szokott lenni hány fog van rajta ha nem találod számold meg.
Kell lennie.
Nem, a lánckerekek teljesen rendben, kb 10-zel mutat kevesebbet.Bár lehet hogy nem gyári az áttétel, ezt nem tudom nem én cseréltem, még az előző tulaj. Van rajtuk jelölés a számmal?
Fogak..............nem cápán..............fogaskereken.
Elől 15 hátul 48...tetszik érteni!