Van itt Pest-megyében egy srác, aki síklapon, kézzel egyengeti az ütő tárcsákat,0,1 tized alá, de csak olyat vállal,amihez még nem nyúltak. A felszabályozott,vagy forgácsolt anyagvastagsága már nem egyforma. Általában nem is maga a tárcsa a hibás, hanem az őt tartó hálós öntvény, és az húzza el a tárcsát. Ezért van az, hogy a felszabályzott tárcsa, újra szar lesz. Ha gondoljátok megszerzem az elérhetőségét a gumisomtól akinek 1.4-es GSX-ét csinálta.Ez a gumis csak motorgumit szerel, kézzel centíroz, és soha nem sérülhet a tárcsa, de vannak mégis szarok. Az enyémekben pl 90 ezer van + 3 garnitúra fékbetét, és nem üt, nem bordás, és nincs válla. Holnap már Rosenheimben alszom, úgyhogy legközelebb 23.-án találkozom vele. Nyomunk egy kis Auusztria-Németország-Svájcot!
Igazad van.Ezért is irtam hogy csak gondolatkisérlet, bár itt az is veszélyes ilyen nyilvánosság elött...Èn ezért cserélem majd a tárcsákat.
De ez nem úszagyazás szerintem. Csak hogy szörszálhasogassak, mert ott csak egy oldalon van dugattyú a féknyeregben.
Szerintem nem ez a megoldás. Ahol a tárcsa két oldala nem teljesen szimmetrikusan plusszos, vagy minuszos, akkor az úszóágyazás miatt csak növekedne azokon a pontokon az eltérés. Akár szép hullámot is lehet így csiszolni bele!
Véleményem szerint csakis a köszörű (tangerine linkelt videoja) az egyedüli megoldás. Az egyik oldalt felhúzni (figyelve. hogy a csapokhoz képest ne legyen nagy a derékszög-tévedés) , majd ezt az oldalt mágnesasztalra téve hozzá "párhuzamolni" a másikat.
Áh értem Én is eljátszottam már a sötét és kilátástalan magyarisztánból való menekülés gondolatán. Csak én nem mennék el a néhai sváb őseim , és a ma élő rokonaim földjéig, elég lenne a szomszédos Ausztria is. Szüleim már meglépték a dolgot, és nem bánták meg, imádnak kint élni, jól élni egy szebb helyen több pénzért.
Én még maradok kicsit, mert most felmondtam a mindenféle tekintetben szarra való munkahelyemen, mert találtam jobbat, vagyis majd jövő hónaptól kiderül, hogy jobbat-e, de ha nem jön be én is húzom a csíkot innen
Lehet csak egy kopott pofa, acéllapjára kéne ráragasztani egy flex gyémántporos lapját (egyet szétvágni), aztán egy kontrollált helyen egyet "fékezni" vele.
Igazából egy epoxi ragasztóval (araldit pl) bármilyen forgácsolásra alkalmas felületet fel lehetne ragasztani egy kopasz fékbetét lapjára. Csak arra kell figyelni hogy meg legyen a megfelelő kerületi sebesség a forgácsoláshoz különben nagyobb lesz a "szemlepergés " pl a csiszoló felületről, és így idő előtt elkopik mint tudjuk.
Bár a linkelt angol oldalon mintha azt olvasnám, hogy hiába szabályozták fel a tárcsát , utána ismét behullámosodott.
"Bajor-ország" ad most nekem kenyeret (meg sört). A Németek göncölszekerét tolom. "Elvándoroltam új mesterségeket tanulni, mint ahogy eleink tették anno." Otthon már "túl nagy volt az arcom", most ismét tudom hányadán állok, és végre nem kell lenyelni a gondolataim, meg ötleteim, hanem adnak paripát meg fegyvert is.... De az tied is szép hely!
A leugrasztásra gondoltam, mikor lenyomja a peremről a géppel a gumit (1-es képen a piros kar). A többi műveletnél nem láttam problémát, de az nekem kicsit furcsa volt. Nem biztos, hogy hozzáért a tárcsa a falhoz, mert ahonnan néztem nem tudtam egyértelműen megállapítani, de lehet. Én biztosan tettem volna alá valamit, pl egy deszkát (2. kép), vagy akár még egyet a másik oldalra is. Szerintem a múltkor nem így csinálták, biztosan feltűnt volna.
Ez a "tegyünk valamit a fékpofa helyére, ami síkban leszedi a tárcsát" nekem is eszembe jutott. De nem tudom hogyan lehetne megoldani. Igazából öntapadós csiszolópapírra gondoltam, de az hamar elfogyna, és kicsit szélesebben kellene megfognia a tárcsát, mint a fékpofa, hogy legalább a külső vállat is leszedje.
Ez volna a tuti módszer, de ehhez gép kell, meg szét kellene szedni a szegecseket, majd pótolni. Bár elvileg létezik oldható (zégergyűrűs) rögzítés is. link
Nem akarnék komolyabban belefolyni a flamebe, de azt megjegyezném, hogy amit Pisti mond, abban általában igaza van, de legalábbis nem jár messze a valóságtól. Te viszont minden kis szirre-szarra ugrasz, mintha neked estek volna. Ha valamit kétféleképpen lehet érteni, akkor te tuti, hogy támadásként értékeled. Ezt már a saját bőrömön is megtapasztaltam. Szóval szerintem nyugodj meg, ha valaki bántani akarna, azt nem ilyen köntösben kapnád. Ez itt alapvetően egy baráti - de legalábbis barátságos - társaság, írásban az ugratást is könnyebben félre lehet érteni, ha szóról szóra ugyanaz hangzana el egy találkozón egy sör mellett, akkor a fejed sem emelnéd fel. Akkor itt sem kell támadásként értékelni.
Szóval peace..
Már régóta dilim hogy mindenből próbálok rendes motorként nakedet faragni.A sok tejfölöspohár lerugdosása után csak egy villahíd és egy egyenes kormány kell rá.
"Ha csak az alföldön poroszkáltam volna, mint pár márkatárs."
Próbáld meg értelmezni a mondatod, és utána erőlködjél még, hogy mindenképpen meg tudjál sértődni! Látom mindenáron bele akarod magyarázni, hogy mivel TE és barátaid, akik éppen egy alföldön laktok most vérig vagytok sértve a fenti kijelentés miatt.
Ha így érzed jól magad legyen. De sértett állapotodban vegyél még egy nagy levegőt és próbáld meg megemészteni, hogy bizony a nagy Magyar Alföldön kívül van még pár "alföld" kies -e világon. (Pl most én is egy olyanon lakok az Alpok lábánál.)Ugyanakkor én egy "helyet "említek , és nem annak lakosait. Vagy annyira a tietek minden alföld, hogy más arra sem mehet?
Javaslom az élkövetkezőkben mi ne beszélgessünk...
Különben is, hogy jövök én ahhoz, hogy egy olyan személlyel szóba merjek állni aki Matyi bácsi Barátja, és még a motorján is ülhetett, sőt még mehetett is vele. Ne haragudj, hogy ekkora hibát követtem el ellened...ígérem legközelebb jó leszek.
Sziasztok keresek 1 Suzuki gsf 250 s -hez mágnest mert ki tört belőle 1 darab ha valakinek van vagy tud oldalt ahonnét tudnék rendelni nagyon meg köszönném.Élőre is köszönöm
Csak miért jössz megint másokkal, mások "tudásval" mint az oviban?
A másoknál,az alföldiekre gondoltam igazán!
Azért arcod van rendesen,úgy általában véve!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...