Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Zöldi,

árajánlatot szeretnék kérni Tőled lánccal kapcsolatba. Egy 99-es évjáratú Yamaha R6 komplett láncszett ára érdekelne.

Köszi a segítséget!
Persze, íme: balinttomek@freemail.hu Ja, és köszi!
Nagyapám szavaival élve....Aki eláztatott meg is szárit!
nem véletlenül vettem ismét Xx-et.. Hondával kezdtem és oda is tértem vissza.. Volt suzuki hayabusám is(k2)...hamar rájöttem,hogy nem ugyanaz a kategória...Főleg mivel én nem újkoruktól használom..
Az Xx-ekkel soha semmi gondom nem volt...Blokkbontás ezeknél nincs sem váltó sem semmi miatt..Lehet,hogy gyengébb a kategória társainál de értelmes embereknél 100 ezer km után sem mérhető kopás és az olajszintet is csak akkor kell nézni amikor cserekor feltöltöd.. Mert sosem eszi..
Ettől függetlenül minden tiszteletem a más tipus rajongóinak is
Ja és menőbb a bűrruha letámasztva a mekdönci előtt mint bármiféle cordura túrahacuka.
Húúúúú isten áldása lenne lefagyna a kezem mostanában fül nékű.
Szia!
ha adnál egy e-mail(ne a titkost,csak ami közismert lehet) címet átküldeném neked amit szkennelt változatban kaptam a sráctól,ami magyar nyelvü,én nem bogarásztam át csak bele kukkantottam,órabeállítás ill. váltófényről is van valami írás ami téged érdekel

remélem segít neked

Üdv:Sikikari
A kesztyű nekem is ázik. A markolat fűtése isten áldása. A fül meg lefog annyi szelet (remélem) hogy ne faggyon le a bütykeim
Csizma: On Road Gore (Sidi) 43ekm van benne motoron + a túrák alatti séta.
Kabát:Ergo 05 (Spidi)
Nadrág : BF desert

A cuccban 43ekm van motoron + a túrák alatti séta. És még az idén is ez lesz.
Volt már több száz km esőben. A kezemet kivéve szárazon szálltam le a motorról.
Tudod száraz tiszta érzés.
Hmmmmm

Tapasztalat csokorba szedve.

KB 10 perc intenzív eső után jéggel kombinálva.Esőkesztyű nuku így a shoxos bőr átázott fullra.Nem a legjobb de a jobbik sajnos elhalálozott az aszfalttal való találkozáskor.
Csizma Puma Desmo nem a teszkós történet de a lábfejnél lévő rugalmas részen úgy jön be a víz hogy öröm érezni.
Ruha spyke peforált air kivitel gyakorlatilag mintha nem lenne rajtam víz szempontjából.

Elefántfül csak a holtestemen át kerülhet a motorra az inkább Daty igénye én elvagyok nélküle.

Hál istennek a szerelés két legkritikusabb része amilyen gyorsan átázik annyira gyorsan meg is szárad ha heves nyári zápor elkap netalán.
A nagyfelületű cuccokat meg egy 2e forintos munkavédelmi cuccal óvom így nincs gond.

Ha sokáig kell vízben motorolni mert muszáj akkor marad a lábra a teszkószatyor/kacsaszalag univerzális víz impregnáló rendszer.

Kesztyűt meg a cuccban található nem átázottra cserélem ha úgy jön ki a lépés.
Átázás:
Kesztyű: ezért került fel az elefántfül.
Csizma: Egyszer próbáltam az esőcsizmát. Szar benne vezetni. Nem használom. Azonban mégy egyszer sem volt vizes a lábam az esőtől. Igaz nem tesco gazdaságos.
Ruha: Különböző esőállósággal bírnak. Ha az enyémben benne van akkor kisebb esők nem érdekelnek mert csak a kordua ázik el. Az eső ruhát tartós eső esetén használom a plussz légréteg miatt. Valamint segít abban hogy a nyírkos levegő ne kerüljön a ruha alá.
Zöldi, a láncszett megérkezett, köszönöm szépen! Megnéztem, nem egy bóvli az már biztos
Csak egy észrevétel: Ha ennyitől megutáltad a motorozást, akkor hagyd a francba, nem neked való és soha nem is volt az!
Mert idővel átázik az is.
Kesztyű/csizma mindenképp.
Felmerült bennem egy kérdés: miért van szükség külön esőruhára, ha a cordura belsejében van esővédő bélés?
és akkor még azért nem is reklamáltam, hogy minden szerelésnél lettek karcok a fejidomon, a vázon. Az szőrszálhasogatás lenne egy ennyi idős motornál, meg szerelés közben előfordulhat, de akkor is egy kis igényesség nem ártana
Hát ha tehetném ugyanazt művelném a srác fejével amit ő a motorom karbi csavarjaival Azt mindenképp pótoltatani fogom velük, ha máshova viszem is a motort, nem is értem , hogy dolgozhat ott ilyen béna ember, meg hogy kapott ez szakmunkás bizonyítványt, aki fogóval tekeri be a csavarokat.
Lehet sokat is.Csak píz kérdése.Meg hajlandóság.Mert a píz annyira nem sok ha úgy vesszük.

Majrécsík meg olyan motoron ahol van középtámasz sosem lesz téma.
Téglát bárhol szerzek ingyen.
A futón meg a féken javítottam kicsit és egész jó lett a csomag,persze nem lett olyan min a volt cbr-em,de ez a motor nem arról szól,nem is értem néha mi ez a sok majréscík téma itt?
Ezért nem a motort utálnám meg hanem a béna szerelőt.

Bár ő is engem asszem miután letárgyaltuk volna vele.
Én messze állok még a 250-300-tól de úgy vagyok vele, hogy már megutáltatják velem a motorozást, meg a motorom.
Pedig a típust megszerettem. A gondjait leszámítva jó kis motornak tartom. Ahhoz képest, hogy új korában is olcsó mindenesnek szánták kifejezetten jó kiállású gép. Kifejezetten kényelmesnek tartom még a régebbi kis 600-ast is ami nekem van. Középmagas vagyok, 182 cm , S-es változat szélvédelmét tökéletesnek tartom, még 180-nál is elég ha kicsit behúzom a nyakam, de a tankra nem kell hasalnom. Futóműve szerintem egész jó, hátsó rugóelőfeszítést a legkeményebbre állítottam, így már majdnem tökéletes, egy picit lehetne még keményebb és akkor már tényleg semmi bizonytalankodása nem lenne a döntösebb kanyarokban.
A fék mondjuk nem nagy szám, nekem ezelőtt egy japán belpiacos 400-as kawám volt elől szimpla tárcsával 2 dugattyús féknyereggel, ezen dupla tárcsa van 2 dugattyús féknyergekkel, természetesen jobb a fék, mint az előzőn, de nem annyival, mint azt elsőre gondoltam volna. Egy személlyel bővel elég, kettővel már érdemes odafigyelni, a hirtelen meglepések gondot okozhatnak ha meg kell állítani normális tempóról.

Irigylem itt azokat akiknek 1250-es FA-ja van Nagyon jó gép lehet, és kinézetre is nagyon dögösre sikerült, egyik legszebb túramotor szerintem, főleg fehérben, talán pár év múlva sikerül szert tenni egy használtra
Itt inkább arról van szó hogy gariban kéne megcsinálni a szerviznek... Ha nem erről lenne szó, már helyre pofoztam volna. Azért egy két ilyen "apróság áránál" nem mindegy ki fizeti a számlát.
Ès már volt egy 2-3 éves 1200 K3-as bandittal a szívóágon, egyszer váltócserével, utána, meg egy szett olajlehúzó gyűrű miatt kellett bontani ugyanazt a blokkot. Még okosban is 250-300 kiló volt a két operáció 6-7 évvel ezelőtt. Azért ezek elég mély sebeket tudnak ejteni a gondos gazdán.
Ugyanezt mondtam annak idején, hogy ár-érték arányban. Nem vitatom hogy a BMW az BMW, de két-háromszor annyit nem ér és a javítását még a Matolcsynak is be kell kalkulálni a magyar GDP számolásába......
Ja,ja......én is így érzékeltem.........bandit ár-érték arányban überelhetetlen............bár az 1000sv sem drágább és ott jobb a futó+a fék.....
Nagyon hamar karistol a lábtartó a megfelelően előfeszített Bandithoz képest......
Van aki itt az 1300-as FJR-től lő a nadrágjába.....