Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki nem akar egy 650-es banditát cserélni egy VZ-800-as K4-es maraudere?
ÁÁÁÁÁÁÁ semmi csak vicceltem.
Ne foglalkozz te senkivel...Neked legyen jó a motor a többit xar..d-le. Ha jó gazdája leszel és betartod az intervallumokat akkor sokáig hűséges társad marad.
Mi van a Triumphos csávóval?
györgy az szóba se került nálam, hogy a legjobb,mert azért igen jó a konkurencia, csak felkúrta az agyamat, hogy ennyire lefossák
Huuuu csak az a Triumph-os srác ide ne tévedjen!
Ne higgyél a teszteknek a legjobb motor ebben a szegmensben amit valaha terveztek.
karika csá! van esetleg érdemleges válasz?
na,kissé megnyugodtam...
Assz'em nem olvasok több tesztet... Befejeztem... Egy hete van meg az FA-m, gondoltam, elolvasok minél több cikket róla. Viszont egyikben jobban lehúzzák, mint a másikban. Ilyen szar a Bandit fék, olyan fos a futómű, emilyen idejétmúlt anyagok, bla-bla-bla-bla.... Szerintük jóformán csak azért jó, mert olcsó... Nyasgem! Amióta megvan, minden rajta töltött perc élvezet. Kényelmes, nyomatékos, nekem tökéletes... Há' nehogymá' néhány elkényeztetett, minden motort elkapó, és kipróbáló újságíró bassza el a kedvem... Azt se tudják már a nagy jólét közepette,hogy mibe kössenek bele.... Elmehetnek a sunyiba...
Egy keményebb élményem volt, sima olajcsere, nem indul meg a betöltő...bazmeg, mivan, nem indul. Párhuzamos fogó, szép érzéssel, - fém csavar volt!- letört a teljes füle! Utána hidegvágó, kalapács, semmi...kuplung fedél le, lefúrás, úgy nagynehezen. Ki lehet ilyen idióta....
A louisos imádott készletemben van PZ, de mikor az SR125 -öt csináltam, szidtam így is az anyját vastagon annak, aki olyan csavarokat rakott rá, gyakorlatilag mindehova(deklik, primer fedél, testelések). Úgyhogy ment a kocogtatás....
Mivel 10 kínai csavarhúzókészletben 9-ben csak az van. Pozidrivet csak elvétve látni. Sokan meg azt sem tudják, hogy létezik, főleg nem, hogy mi a különbség. Csillag, csillag, oszt jó'van. Szép munkát tud csinálni egy philips (PH) csavarhúzó egy pozidriv (PZ) fejben (és fordítva), ha rendesen meg van húzva. Márpedig az úszóház csavarja igen nehezen indul meg. Egy szar csavarhúzóval kiforgácsolva a keresztet a fejből, pedig keresztet lehet vetni rá.
"Az úszóház csavarjainak csavarhúzónyílása hamar megsúgja a történetét."

Az ám, pláne hogy a legtöbben nekiállnak a sima Philips csavarhúzóval
Szia !
Én túrába 110-es tempónál 4.8-5 literrel jártam
Vegyes volt 5.5-6 liter
És a 0 fokos hidegbe városba evet 8 litert

Mindig mértem a fogyasztást nekem ezek jöttek ki . 2004 bandit 1200 cm3
Miért erre a helyre hordod vissza? Meg ha nem vagy elégedett mond meg nekik, meg esetleg azt is hogy szétkürtölöd a világba, hogy ennyit konyítanak csak hozzá.
Másrészről meg használt motornál ezt bele kell kalkulálni. Vételkor törési nyomok mellett érdemes fókuszálni a csavarfejek elhasználódottságára, vagy érintetlenségére...
Továbbá szerintem nem szégyen felhívni az előző tulajt hogy jó ö nyert, rádsózta a gépet, de most már árulja el a nagy titkot...

Nekem meg legyen egy kicsit több kitartásod. A motorozás többek között erről is szól, hogy sokkal nagyobbnak kell lenni a toleranciának, sokkal többet kell elviselni, cserében adja a Hollywood-i szabadságérzetet.

Az injektoros rendszerekhez meg még kevesebben értenek itthon,mert ha a hibakód olvasó nem mutat ki semmit akkor, csak a pingvinezés van. A barátom 1400-ese garis kora óta 2006) prüszköl, megtorpan ( 1.4-nél ilyenkor simán elfejelsz az alsó villahídig! ) Bármelyik szenzor cseréje 30-40 ezer HUF, ha megtalálják elsőre, akkor szerencséd van. Talán stabilabbak mint a karbisok, de pillanatok alatt ott is a szopórolleren találod magad , és ezt tetézi ha még te magad sem konyítasz hozzá. Most is úgy indulunk az Alpokba, hogy a zsebembe lesz a fojtószelep szenzora, ha kell az út mellett cseréljük neki. Eddig hiába vitte be és olvasták ki a hibakódot, mivel akkor nem produkálta a jelenséget így nem cserélték ki eddig...Ez enyémben is még gariba cserélték a légszűrő házban a belépő levegő hőmérsékletet mérő szenzort mert, mert meg volt repedve a kerámiafoglalat... De ez önmagában engem nem képes eltántorítana a motorozás világától.

Nekem meg azt mondanám, hogy érdemesebb lehet venni egy bontott karbisort , amibe feltételezhetően nem barmoltak bele ( az ára nem lesz több mint a két következő membránod ára amit majd cserélni kell). Az úszóház csavarjainak csavarhúzónyílása hamar megsúgja a történetét.
Nekem most állítgatták a karbit. Úgy eltalálta a szerelő, hogy 30-al megyek vele 5.-ben és olyan selymes az alapjárata mint Csisztu Zsuzsa dekoltázsa.
Nem tudom, azt sem, hogy miért nem szedték szét első alkalommal a karbikat ahogy kértem, második alkalommal miért lyukas membrános karbival kellett a szomszéd városig elkínlódnom vele a legnagyobb forgalomban úgy, hogy nem volt alapjárat, ha elengedtem a gázt lefulladt. Pedig tudták, hogy a 2-es henger karbi memebránja szar, csak nem nézték meg, azt mondták késik kicsit a többihez képest, majd télen adjam be és kicserélik addig elmotorzhatok igy vele.
Egy biztos, most elegem van a karbiból, a következő már injektoros lesz, vagy lehet nem is lesz következő, megundorotam a motorozástól, görccsel a gyomromba indulok el evvel a szarral már mert nem tudom hazavisz-e egyáltalán.
96-ban voltam utoljára Ausztriában még egy 120-as Skodával. Volt sógorom egy Samarával. Ereszkedtünk lefelé a szerpentinen. Kettőben bőgött a gép mint az állat. Kis fékek a kanyarok előtt. Még mondtam is volt páromnak, a Samaránál túl sok féklámpát látok..... Öt perc múlva félreállt, füstöltek a fékei, kézifékkel állt félre, fékpedál beesett. Nálam semmi gáz nem volt mert csak piciket és rövideket tapostam kanyar előtt. Ezért bátorkodtam ezt a motorra is mondani anélkül, hogy a hágókat járnám vele. Motorfék, aztán hadd bőgjön.....
Pár hete csináltam egy ilyet dudorászva 2-3 órát bíbelődtem rajta...mi tart két hétig arrafelé? Ha cserés a fúvóka mz-böl lehet átalakítani kis költséggel.
Na elmentem ma szervizhez, munkafelvevőnek elmeséltem a problémákat, kiküldte a szerelő csávót, hogy menjen ki velem a motorhoz beszéljük meg. Mondtam neki a fogyasztást, ma megint tankoltam most épp 8.5-re jött ki a fogyasztás, ezt mondtam neki is, és hozzátettem ez ismét direkt csigatempóban mértem szóval 100-110-ekkel poroszkálva, hogy nehogy a csuklómra fogja.
Csóválta a fejét, ez neki is soknak tűnik, aztán megmutattam neki milyen teljesen üzemmeleg motornál is (70km-et mentem előtte) az a gyönyörű fekete füst orkán ami kitör a kipufogóból ha alapjáratról meghúzom 8-9 ezerig. Nem viccelek a motorom mögött 3 méterrel egy faszi a kocsija motorházának teteje alatt kotorászott , ahogy meghúztam a gázt és kilőtte a kipu hátra a másfél 2 méteres diesel teherautót megszégyenítő koromcsíkot a faszi beugrott az árokba a kocsijától .
Szerelő srác csak vakarta tovább a fejét, mondta ő kicserélte a két membránt, szelephézagokat állított, megcsinálta a karbiszinkont. Kérdeztem a fúvókákat is megnézte? mondja hát csak azt, hogy a gyáriak voltak, de meg nem mérte őket...
erről ennyit, egyeztethetek újra a munkafelvevővel, pihen majd megint a gép 2 hetet a pénztárcám meg karcsúsodik pár ezret, 3-szor lesz szétszedve a figyelmetlenség miatt, mikor már elsőre kértem, miután megvettem és bevittem, hogy szedjék szét a karbikat nézzenek meg mindent.
Ilyet nem szabad mondani.....
Meg kell tanulni látni a jót mindenben!
Hátsó nincs?
elado egy kupgorgos nyakcsapagy az osszes 600.1200 bandithoz,8e penz, meg akcios power elso 22e