Aranyosak ezek a párbeszédek a fékfolyadékról, meg a valódi hegyekröl...Azért egyböl e lehet vágni hogy ki merre motorozik. Mikor 15%os lejtön még egyesbe is 4000-rrel üvölt 1400-es blokk... ott aztán dugdoshatod a sebességeket, de fék nélkül elszálnék mint a gondolat. A zergebaszó hágokon motorozva egész nap, nem igen tud visszahülni a fékrendszer, és ha öregebb a folyadék akkor könnyeben megrottyan. Ennek ellenére DOT 4-est rakok minden motorba amit éppen az autósboltba elém raknak. Szerintem a lényeg hogy idöben cserélve legyen...
De mint sok minden más , ezzel sem nagyon kell foglalkozni a müszakba, vagy fagyizni járni használjuk a gépet.
Egy biztos hogy igen meglepi a motorost mikor elmegy a fék...nekem hamarabb elöfordul, mert szoló gepeket nekem utassal kell követnem...
Egyébként én is arra gondolok, hogy valamit véletlen elszúrtak, nem lehet, hogy többet egyen a két új membránnal a motor, mint előtte a lyukassal. Megkaptam a rossz membránt , még egy két méteres gumicsónakon is nagy lyuk lett volna, nem még ezen a kis gumi karimán.
Na meg az sem normális, hogy lepucoltam a kipufogóvéget és 230 km után kormos volt mikor hazaértem, vastagon, a tökéletlen égésnek oka van, elég dühitő, hogy szervíz után ezt produkálja
Az esetek egy részeben az szopatja meg a szerelöket is, hogy nem veszik eszre hoy belebarmoltak a karbikba. Ilyen túlfogysztáskor (ez ugye most igen jelentöesen az) arra kell törekedni hogy vissza kell állitani a gyári értékeket amit a szervízkönyv ad, plusz le kell ellenörizni a hengerek kopottságát minimum egy kompreszzó méréssel.
Szóval amire fokuszálni kell hogy a ""GYÀRINAK TÜNÖ FÙVOKÀKAT" meg kell mérni, vagy gyárira cserélni. Ugyanis az baromarcu azt hiszi, ha jól megfúrja a fúvókákat akkor, majd sokkal gyorsabban fog menni. De ezt elég nehéz észrevenni, hiszen általában a gyári beutés van a rajtuk, de az is lehet hogy csak kikoptak elkalibrálódtak. Egy párzás km után azért a gyújtógyertya képe sokat elárul a karburálás helyességéröl. Ha nincs lambda szondájuk egy üvegtestü gyertyát is csavarhatnának a hengerekbe, hogy látható legyen a keverék ilyensége...de nem tudom hogy ha ennyit basztatták már motorod és ilyeneket nem csinaltak meg akkor vajon mit jelent aon a helyen a karbi beállítása? Fülre belövik?
Ùszó szintek ellenrzése, tüszelepek ellenörzése, rézterheléstü kopottsága, vagy suberek kopogás, stb, stb.
Aztán ha a karbik keverékképzése ( levegö-benzn aránya) megfelelö, akkor, még egy szinronizálás, és olyan hálásan szépen duruzsolnak ezek a blokkok, hogy élmény velük bibelödni. üveggyertya teszt
üdv
István
az hogy karbis nem azt jelenti hogy ennyit kell egyen
15 literrel 350km mentem a karbis nagyfazerrel az általad irt tartományban még az Xx-is elmegy 280-300km.t mindezt utassal!
250km Bp-Zamárdi M7-es és egy kis M0 kerek 6000ft ami 15 liter
és ugye nem 110el
érdekesmód,nem találkoztunk honfitársakkal,ill egy helyen láttam két magyar nagybanditost utasokkal,az egyik kék mint az enyém,a másik "kolbászzsír"piros
valahol Svájc közelében a vámszabad területen,nem jut eszembe a település neve
Heh, pont itt forrt fel a fékem, amit Szotyi emlegetett. Vagyis itt mentünk fel, és a másik oldalon lefelé félúton minden előzmény nélkül beesett. 5 perc pihenés után ismét jó lett.
De mint sok minden más , ezzel sem nagyon kell foglalkozni a müszakba, vagy fagyizni járni használjuk a gépet.
Egy biztos hogy igen meglepi a motorost mikor elmegy a fék...nekem hamarabb elöfordul, mert szoló gepeket nekem utassal kell követnem...