Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha az a 240 kilo meglódítja 170-ló.Na én bef....sok ha jön valami hajlat az úton.

Maradok a kisbiciklinél csak keresek támkerekeket.

nemjárja hogy még ígyis elcseszem.
Mellesleg szerintem a világ legjobb motorja az R1200GS, de persze mindenkinek megvan a saját ízlése és véleménye....
Zoli egyébként példásan kanyarodik az 1300R.
Tudom, hogy melyik milyen kategória, ezért mondom. De nem enduro, hanem túra-enduro,mert nem mindegy.
Nem vezettem még más Banditot, csak most a saját 1250-esemet, de ezen mintha fotelben ülnék az 1300R-hez képest. Ne érts félre, imádtam.Megy, mint a szél, a kanyarokra csak rágondolsz, és már túl vagy rajta, és a fék... ááááh.... hisz BMW... Ja, és a kuplung nélküli váltás is villámgyors, és rántásmentes, egyszóval király.De egyszerűen nem kényelmes. Lefelé álló sportkormány, előredőlt pozíció, ültem a tetején, mint majom a köszörűkövön. Az már részletkérdés, hogy 200 fölé nem tudtam húzni, mert olyan légörvényt kaptam, hogy motorostól imbolyogtam. Egy mondatba beleöntve:kurvára örülök, hogy kipróbálhattam a Touratech-tesztnapon, és motorozhattam vele, mer soha nem vennék.
K1300 az egy vonat............és nem a teljesítmény miatt.............ha megindul küzdeni kell vele rendesen hogy be is forduljon ezért mondták a bmw-sek hogy a bandit bicikli.

És egy javítás árából kijön egy használt 1250-es.


Márpedig javítani kelleni fog.
Ja............nem harapok...........csak picit.


Amúgy mindenki hajlamos elfelejtkezni túramotor onalon a sprint GT-ről.

130 ló 9200-on és 108 Nm 6300-on.Full idom gyári oldaltáskák konzervatív külső KB bandittal egyforma vagy hajszállal jobb futómű/fék.
Blokk viszont helyből rúg tarkón.Lehet pörgetni nincs ikaruszhang.
k1300 az sport kategória az 1200GS meg enduru.
A CB 1300 esetleg.
Hengerügyi fennforgások!
Kisebb a hely mint a bandin?
Nekem hosszú motornak tűnik,ettől a térdszöge még lehet pocsék.....örömmel olvasom a tapasztalataidat,nagy kísértés az a gép nekem.....
küld el a cimborádat a Surányi Zolihoz Gödöllőre ...:)(motorszerelő.com)
Aztán nem lesz többet elektronikával gond :)
Jovooooook. Mi a stajsz?
Az 1200 GS, na az már igen. Azzal a világ végére elmennék, csak legyen benzin. Hihetetlen útfekvés, dönthetőség (rohadtul alacsony súlypont). Olyan szélvédelme van, hogy 200-nál fikáztam rajta...
Mert a k1300R egy sportgép idom nélkül. Kényelmetlen, kemény, kicsi. Elgémberedtem rajta teljesen. Lehet, hogy 165 centis emberkéknek fasza, de én 187 vagyok. Nagyon jó vele motorozni, de tisztázzuk, nem egy túragép.
Mert?
Nem nyúltam mellé, nekem pöpec a gép. Csak azért olvasok utólag is,hogy infót gyűjtsek. De kár volt... Csak felbaszom az agyam...
Én teszteltem a k1300R-t. nagyon megy,istenifékek és futómű, de túrázni a szomszéd faluba nem mennék vele....
Elég nagy baj, már leírtam neki párosan szép az élet!
Nem tudom, de a tavaly én próbáltam az FA modellt. A nyomatékra nagyon érződik a különbség a kisbandit között. Viszont egy BMW-és barátomat is elvittem, hogy kipróbálja. Kérdeztem tőle mi a véleménye a motoról? Válasz ez volt...Ez egy bicikli . Az én válaszom erre...Viszont cserébe kapsz egy olyan motort, amit nem tréleren kel hazahozni egy túráról.
Áhhhh a Zolinak libabőrös a háta a 4 hengertől!
cb 1300,BMW k1300r,gondolom tudja,de hát az áruk....
Nem a vásárlás előtt kellett volna olvasgatni?
Azonban igaz hogy a futómű fék a banditon a "még használható" kategória.

Most lehet hogy beégetem magam a tudatlanságommal de:
Van olyan egyéb túra motor ami 2500-3000-es tartományban produkál 60LE-t?
nincs hozzá marauderem...
Mivel csavar gyárban voltam pár évig üzletkötő,és üzem vezető is,nagy igazságod van!
Apám ajánlotta őket, mert ismeri a főnököt régóta, jóba van velük.
Ebből eddig annyit vettem észre, hogy engedtek a szereléssel töltött órák díjából, de ezen kívül semmit, mert a motort megcsinálni nem bírják.
Még nem beszéltem a munkafelvevővel, csak apám végett van meg a türelmem feléjük, pedig forr bennem az ideg már.
A karbi csavarokról jut eszembe, hogy azt sem tudom, hogy közöljem a munkafelvevővel normális ember módjára és nem úgy, hogy egyből elkap a harci ideg, hogy találják ki honnan szereznek új karburátor csavarokat a motoromhoz, ugyanis a kollegája úgy szét barmolta őket, hogy ha nem gugolok hanem állok a motor mellett mikor otthon szemrevételeztem a szerelést (mivel az első alkalommal úgy fűzték át a 4-es gyertya kábelem, hogy mire hazaértem a szomszéd városba már majdnem fémig beolvadt a gyertyakábel mivel hozzá volt szorulva a másik kábel által a hengerfejhez, de hát kit is érdekel ez az apróság egy léghűtéses motorn nem igaz...meg az irományaim alapján már gondolom meg sem lep titeket) akkor tuti padlót fogok. Szinte minden úszóház csavar kukába való, fejük szétbarmolva, van olyan szélső darab aminek az egész feje négyzetbe van deformálódva, tisztán látszik rajta , hogy egyszerűen fogóval megcsipte az állat oldalról és úgy szoritotta meg . Azokat a csavarokat vissza rakni nem lehet, örülnek majd ha kiszedni ki tudják.
Egyszerűen nem bírom felfogni , hogy lehet ilyen munkát végezni egy motoron.