Nekünk se sikerült minden apró "kissebb"hágót bejárni,(kötelezőeket megjártuk)de azért törekedtünk rá.Igaz a kissebb, ismeretlenebb utak, nem a megszokott minőségüek voltak,de a látnivaló kárpótólt mindent,sajnos megállni nem lehetett(szűk út),viszont készült össz-vissz 12h-i videó felvétel ,csak még dolgozni kell rajta
Hazaérvén megfogadtam,hogy visszatérek én még oda,holnap indulnák
Köszönöm a együttérzést . Ma szerintem elkel menjek pszichiáterhez
ültem a vacak dobozóba és suhogtak a motorosok vidáman
nagyon irigykedtem Szerintem kell két óra hogy kibeszéljem ,
Most jöttünk haza tegnap Erdélyből, voltunk a Fogarasba meg Hargita megyében úgyhogy kanyar kanyar hátán, és legtöbbször a tudásomat teljesen kihasználva csapattam, és nem volt ilyen bajom. Igaz nem vettem rövid féktávokat, meg az egyenesekben nem húztam csutkára csak kényelmesen, viszont a kanyarba amennyire csak bírtam úgy fektettem. Fogarasról úgy jöttem le hogy nagyon kevés féket használtam, legtöbbször csak motorfékkel mentem a kanyarokba .
Örülök hogy megúsztátok egészben! És ne aggódj ha én lettem volna a helyedben én még mindig ott ülnék és bőgnék mint egy kisgyerek. Egyedül a motorozás van amit szeretek ebben a rohadt életben, de az anyagiak miatt azt se tudom úgy kihasználni ahogy én szeretném
Haverom se használja a hátsó féket, 70párezer van a motorjában és még a gyári fékbetét van benne, az első hátsó tárcsája meg teljesen olyan mintha új lenne, semmi válla nincs a tárcsának, bezzeg az enyém már cserés lesz jövőre, és csak 54ezer van benne
Én is így szeretek menni. Kanyarokban örvendezni, egyenesben meg fácánnézősen. Ezért aztán ha durvább kanyar jön, akkor sem fékezem szét magam, csak kicsit nagyobbat markolok. Nem véletlen van 40e az első fékemben, még a nyári tátrát kiadja. Aztán jöhet a szinter, nyamiiiii
Számunkra ez a szakasz két fázisra oszlik.
1. Visszafordítók. Ez ad motorozási élményt. Itt az utasommal együtt motorozunk
2. A visszafordítókat összekötő "technikás egyenesek.". Na itt meg mozizunk normál utazó sebesség mellett. Nem a mi világunk a 150 feletti tartomány.
A GPS-en lehet látni a húzósabb kanyarokat. Gáz el majd vissza 4.
Innen jön a kanyar "bekonfigurálása". Majd megint mozizás.
Valószínű hogy béna és csiga vagyok de nem rotyogtatom a fékolajat.
Múlt héten büszke voltam magamra. Elmentem egy szlovák karikára egy Bléddel (a srác többet pályázik, mint megy utcán) meg egy 600F-fel, és azt mondták, élvezetes tempót diktáltam. Azt hittem, szét fogják unni magukat....
A tavaszi Bandit talin Szlovákiában motoroztunk. Én a brigád első harmadában mentem, szotyi meg Yoss előttem, de ők nem voltak a látómezőben.
Volt egy 60-pár éves motoros társ, aki egyszer csak utolért egy GSX750F-el.
Maradjál már a bugyidba "Tata" -gondoltam magamban-, és a következő egyenesbe elcsupáltam a gázt, és rávertem kb. 200 métert. Jött 3 kanyar, ráborítottam ahogy csak bírtam, ing-gatya szakadt. .
Mikor kiérek a harmadik kanyarból, az idős megint ott szurkált hátulról.
Üha! Ebből baj lesz, még belekerget a hibába, ezért elengedtem.
Amikor elment mellettem, úgy lógott a motoron a kanyarban, hogy Rossi se csinálta volna szebben.
Azóta nem akarok Én lenni a leggyorsabb.
A Tátra elbújhat ezen a téren a Dolomitok mögött. Ha a Tátrában felforr az dot 4-es olaj akkor vagy nagyon gyorsan mégy (verseny tempó) v. nagyon félsz és a tudásodhoz méssz gyorsan.
"sokat kellett fékezni huzamosabb ideig"
Részemről ilyen esetben a motorféket használom.
Sokmindenben egyetértünk de abban nem hogy a bandit relatív szar fékjével most ismerkedő azt hallja hogy dot5.1 kell neki hogy csodát műveljen. Aki ezen a szinten tud stabilan (pl Te) motorozni az már úgy is tudja hogy kell-e neki.
Szeva Daty!
Látod szotyival nincs olyan gond, hogy feltartod, mert úgy megy el melletted a technikás részen, hogy megijedni sincs időd.
Komolyra fordítva a szót, tényleg jól nyomja, (lehet, hogy Te még jobban), de Őt már láttam motorozni, viszont dicsekedni még soha.
Biztos vannak tőle is gyorsabbak, meg tőled is.
Én szeretek utána menni (ameddig tudok) mert élmény nézni, ahogy megy és hátha tanulhatok tőle.
Én is szeretek csapatni, de mindig hagyok benne valamennyit, ami szerintem 10-20%, a valóságban lehet, hogy 50-60%.
Úgy vagyok vele, hogy jobban szeretnék holnap is motorozni, mint gipszágyban gondolkodni, hogy hol rontottam el.
Van egy barátom, akit közúton a harmadik kanyar után már nem látok a tükörből. Na Ő pályán úgy lenyomott, hogy majdnem sírva fakadtam.
B.... meg. Csak sikerült kisebb vitát elindítanom. Bocsi. Tudjátok ahány ház annyi szokás. Nem vagyunk egyformák.
Sokat utazok illetve vezetek kocsit Pesten és egyéb helyeken de a hangos csövet hamar meghallom. Tudom, hogy jön és megy is. A kocsi sofőrje ne bambulázzon hanem figyeljen hallgatózzon. Anno ezt tanultam. Ha a zajos csövet (természetesen csak mértékkel) nem hallja meg akkor mi van a mentővel és különböző járművekkel. Én mér kaptam azt a mondást:
- Nem is hallottam jössz!
Még mindig cseng a fülemben. Ez volt az első és jött a többi.
Ismétlem magamat. Csak a tapasztalatomat írtam le. Másnak más lehet a véleménye.
Hazaérvén megfogadtam,hogy visszatérek én még oda,holnap indulnák