Amikor új volt a motorom, az első dolgom volt hogy letépjem róla azokat a kurva ronda gyári adat-matricákat. Még új állapotában is darabokban jött le róla, ha később ronda lesz és le akarod szedni, kínlódni fogsz vele. Fél naposan hajszárítóval melengettem, később ha az UV odasüti a jó isten se szedi le őket.
A Triumphról jut eszembe: a Touratech napon mentem egy Triumph Thunderbird Storm-mal is.... Hát, gyerekek.... Még most is kiráz a hideg (pozitív értelemben), ha visszagondolok. Az a sor kettes, 1700-as blokk,na az élmény volt... Adatszerűen: 156 Nm 2800 fordulaton. Gyakorlatilag egy gőzmozdony...
Ez lesz A motorom.
Az nekem a nirvána.
Nem mindenki vágyik ennyi mojo-ra.
Lásd B-king.
Nameg már a bandit is zabálja a gumit.
Nagyon régen emlegettük már ezta témát! SPRAY vagy OLAJ!
Komolyra fordítva a szót,te kb hány Km-ként olajozgatod a láncod?