Nekem sincs magashegyi tapasztalatom, de mivel itt lakok a "hegyek alatt", jó párszor voltunk már a Tátrában, és biza soxor "elgurult a gyóccer", de soha nem volt még olyan gondom, hogy ilyen felforrt a hátsó fékkel találkoztam volna, és a többiek sem mondták.
Abszolút nincs magashegyi tapasztalatom, de több tíz km-nyi girbe-gurba leereszkedéskor visszatenném kettőbe, aztán motorfékben hadd bőgjön.... Minimális fékezés a kanyarok előtt. -Még így is gond lenne?
Óra állítás:legalábbis az enyém igy müködik
azt nem tudom,hogy az 1-es,vagy csak a 2-es müködik,de az biztos,hogy csak az egyiken és járó motornál,egyszerre kell nyomva tartani mindkét gombot ,mig nem kezd el villogni az óra utána beállítás és legvégül nyomsz eggyet a bal nyomógombon,nem biztos hogy jól fogalmaztam,de lényeg megvan belőle remélem
Sajna nem mert a többiek basztattak mennyünk már és ne buziskodjak a órával . Majd otthon a garázsba elmélkedjek rajta Most lesz időm ,sajnos hogy kell csinálni
A mostani túrán,a hágókról lefelé,többeknek is elforrt a hátsó fék,pedig nem nyeleztünk,csak egyszerűen sokat kellett fékezni huzamosabb ideig......bár gondolom ez fékbetét+tácsa kombináció függvénye is.
Nyelezve nem lehet túrázni ez tény,(140 az utazótempóm) de ahhoz,hogy simán lapon fordulj kell a fordulat a motornak,az meg hozza magával a sebességet.............nem biztos,hogy követendő példa vagyok a tempómmal,de nagyon óvatosan kanyarodom,még ha ezt a kívülről szemlélők nem is hiszik el....
Kereskedésben vettem.Mindent kaptam,szervizkönyvet, igazolásokat,kulcsokat, kulcsrendelő mintát,stb., stb., de pont használati útmutatót(vagyis leírást ) azt nem...
Ööö... lehet, hogy hülyén írtam le... A váltást jelző fény, ami az üzemanyagjelző alatt van. Az a szürke... Ez csak az FA-nálvan. Értelme persze nem sok,de azért érdekel...
És ugyan pici szaga volt de el nem melegedett semmi.
Majd idén kiváncsi leszek mit működök arra.