Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én majd bex...atam úgy elsőre.Abban az évben tettem le a jogsit mikor ott voltam.

És ugyan pici szaga volt de el nem melegedett semmi.


Majd idén kiváncsi leszek mit működök arra.
Némely emberekről már olyan ódákat hallok zengeni, hogy kezdem azt hinni, hogy nem is Rossi a király!
de több a kanyar
Hát...amit feltettél, azzal valóban nem!
Kevesebb a fa.
a Tátra,ezzel nemigen összehasonlítható,jártam ott is
Mindenkinek ajánlok szotyi féle túrát...................de csak szerpentin nélkül.
azt hiszem , gond lenne,megtapasztaltam
Nekem sincs magashegyi tapasztalatom, de mivel itt lakok a "hegyek alatt", jó párszor voltunk már a Tátrában, és biza soxor "elgurult a gyóccer", de soha nem volt még olyan gondom, hogy ilyen felforrt a hátsó fékkel találkoztam volna, és a többiek sem mondták.
A gond hogy láttalak..................nem hiszem el.
a 21-22i hetvegen mit csinalsz? tolhatunk egy 577et.
Abszolút nincs magashegyi tapasztalatom, de több tíz km-nyi girbe-gurba leereszkedéskor visszatenném kettőbe, aztán motorfékben hadd bőgjön.... Minimális fékezés a kanyarok előtt. -Még így is gond lenne?
Karika kösz, ráér a dolog,nem baj,ha nem ma tudom meg...
Hogyne jutott volna eszembe. Végső megoldásként tarsolyban van, de hátha tudja valaki.
Értem és kösz
DE komoly , motort nem indítottam be csak gyújtáson próbálgattam
Az még nem jutott eszedbe, hogy bemész egy márkakereskedésbe, ahol árulna FA-t, és elkéred a használati útmutatót 5 percre?
Biztos odaadják!
van egy "ismerösöm",aki ugyan ilyen vassal rendelkezik,majd rákérdezek,hogy s mint vannag a dolgok,de nem mára igérem a választ a kérdésedre
sajnálom ami veletek történt!

Óra állítás:legalábbis az enyém igy müködik
azt nem tudom,hogy az 1-es,vagy csak a 2-es müködik,de az biztos,hogy csak az egyiken és járó motornál,egyszerre kell nyomva tartani mindkét gombot ,mig nem kezd el villogni az óra utána beállítás és legvégül nyomsz eggyet a bal nyomógombon,nem biztos hogy jól fogalmaztam,de lényeg megvan belőle remélem
Sajna nem mert a többiek basztattak mennyünk már és ne buziskodjak a órával . Majd otthon a garázsba elmélkedjek rajta Most lesz időm ,sajnos hogy kell csinálni
És meglett aztán a megoldás? Váltófényről senki se tud?
Ha hiszed ha nem a baleset előtt Egerbe én is ezzel szarakodtam
És a Istenét nem sikerült órát állítani
Majd nem felhívtam a tudakozót idegességembe
A mostani túrán,a hágókról lefelé,többeknek is elforrt a hátsó fék,pedig nem nyeleztünk,csak egyszerűen sokat kellett fékezni huzamosabb ideig......bár gondolom ez fékbetét+tácsa kombináció függvénye is.

Nyelezve nem lehet túrázni ez tény,(140 az utazótempóm) de ahhoz,hogy simán lapon fordulj kell a fordulat a motornak,az meg hozza magával a sebességet.............nem biztos,hogy követendő példa vagyok a tempómmal,de nagyon óvatosan kanyarodom,még ha ezt a kívülről szemlélők nem is hiszik el....
Kereskedésben vettem.Mindent kaptam,szervizkönyvet, igazolásokat,kulcsokat, kulcsrendelő mintát,stb., stb., de pont használati útmutatót(vagyis leírást ) azt nem...
Ööö... lehet, hogy hülyén írtam le... A váltást jelző fény, ami az üzemanyagjelző alatt van. Az a szürke... Ez csak az FA-nálvan. Értelme persze nem sok,de azért érdekel...
Én is most néztem utána, és én is úgy gondolom, hogy valami billentyű kombinációval megoldható a ki, és be kapcsolása!