Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Színváltós lenne a műszerfal világítás? Nem tudom, nekem K8-as 1250-esem van. Csak tippelem, hogy úgy kell órát állítani ezen is.
Használati útmutatót nem kaptál hozzá?
Régi gazdája nem adta oda?
Csabu megelőzött, de jól írta!
Az milyen is?
Csabu kösz! Próbáltam ilyesmit is, de biztos pont nem jó sorrendet nyomtam... A váltófényről nem tudsz esetleg valamit?
....ha beállítottad, nem nyúlsz hozzá, pár mp és a beállítás fixálódik, villogás megszűnik.
Az 1250-es banditon úgy van az óra beállítás, hogy megnyomod a SEL gombot és nyomva tartod, megnyomod a másik kezeddel at ADJ gombot (így egyszerre mindkettő nyomva van), ekkor elkezd villogni az idő, és mint a régi quartz-órákban, egyikkel váltod a beállítani valót, a másikkal lépteted a számokat.
Egyszerűen nem tudom beállítani az időt. Két gomb van a fedélzeti számítógéphez, egyikkel váltogatom, hogy mit jelez ki (km állás, óra, napi számláló 1,2) a másikkal nullázom a napi számlálókat. Viszont az órát nem tudom beállítani. Valamint a tesztjében olvastam, hogy állítható váltófény. Ebben a pillanatban nem villan fel, pörgettem tiltásig és semmi... Viszont működik, mert amikor gyújtást adok, a kontrollnál felvillan. Szóval ez a kettő a gond.
Csak azt az SV-t figyeld.
Max egy felső villahíd kell másik a kormány miatt.
Akkor jó lesz az... Meg is rendeltem az EVO oldaltartókat.
Kösz majd kihozunk valamit max kérek segítséget
Akkó most jó ez a "lillafüredi nem látok semmit a kurva növényzettől mert szűk az út mint a banya luka fíling" vagy nem?
kösz úgy lesz , a váltó az első
Egyetértek!
Tudásomhoz képest én is szeretek döntögetni. Ehhez nem kell nyelezni. A közlekedési helyzet elő hozhat nyelezős vészfékezős helyzetet. Ebben a környezetben bírja a strapát a dot4. A verseny tempó meg a pályára való.
Először is, örülök, hogy megúsztad/tátok.
Másodszor, sajnálom a motorodat!
Harmadszor, kitartás, és meg lesz ez javítva, vagy veszel egy másikat, de azt már jó váltóval!
Ne búsulj sima liba az egész.Ha a biztosító fizet egy gixxer elejét simán belevágod és már csak némi kalapálás meg műanyagmelő lesz vele.
Lehet hogy buziság de 2-3 óra múlva majdnem rám jött a sírógörcs
hogy oda motorom . Főleg amilyen kálváriás volt a eleje ( váltó csere .... stb ) Csak nem akartam ott kurválkodni
De persze örültök hogy túl éltük ,de nagyon sajnálom a motorom de majd lesz valami vagy ez vagy másik
Ha hiszed ha nem a első kép a mi bevillant vagy gondolat Pécs
Aztán kimaradt egy szakasz csak arra emlékszek hogy állok és nézem ki hogy van mozognak-e a emberek
Komoly volt rendőrnek se tudta válaszolni hogy feküdtem-e vagy letérdeltem vagy mi hogy
Igen az a SV kis csaj jött mögöttem vele de ügyesen meg állt , letette a lábát és a kipufogó égette meg neki de talpon maradt és nem jött belénk .
Elsőnek mindenki jól bekulázot többek közt én is , de hogy láttuk egy mást feltápászkodni túlestünk a első nagy riadalmon
Mire is gondolsz pontosan?
..."vagy csak normális sofőrökkel találkoztam"...

Ezt találtad el!
Szerintem nem igazán tudja, mit beszél...
Szerintem meg igen is kell!
ezek szerint frontálisra sikerült..
Hát tényleg nagy szerencsétek volt