Az 1250-es banditon úgy van az óra beállítás, hogy megnyomod a SEL gombot és nyomva tartod, megnyomod a másik kezeddel at ADJ gombot (így egyszerre mindkettő nyomva van), ekkor elkezd villogni az idő, és mint a régi quartz-órákban, egyikkel váltod a beállítani valót, a másikkal lépteted a számokat.
Egyszerűen nem tudom beállítani az időt. Két gomb van a fedélzeti számítógéphez, egyikkel váltogatom, hogy mit jelez ki (km állás, óra, napi számláló 1,2) a másikkal nullázom a napi számlálókat. Viszont az órát nem tudom beállítani. Valamint a tesztjében olvastam, hogy állítható váltófény. Ebben a pillanatban nem villan fel, pörgettem tiltásig és semmi... Viszont működik, mert amikor gyújtást adok, a kontrollnál felvillan. Szóval ez a kettő a gond.
Tudásomhoz képest én is szeretek döntögetni. Ehhez nem kell nyelezni. A közlekedési helyzet elő hozhat nyelezős vészfékezős helyzetet. Ebben a környezetben bírja a strapát a dot4. A verseny tempó meg a pályára való.
Először is, örülök, hogy megúsztad/tátok.
Másodszor, sajnálom a motorodat!
Harmadszor, kitartás, és meg lesz ez javítva, vagy veszel egy másikat, de azt már jó váltóval!
Lehet hogy buziság de 2-3 óra múlva majdnem rám jött a sírógörcs
hogy oda motorom . Főleg amilyen kálváriás volt a eleje ( váltó csere .... stb ) Csak nem akartam ott kurválkodni
De persze örültök hogy túl éltük ,de nagyon sajnálom a motorom de majd lesz valami vagy ez vagy másik
Ha hiszed ha nem a első kép a mi bevillant vagy gondolat Pécs
Aztán kimaradt egy szakasz csak arra emlékszek hogy állok és nézem ki hogy van mozognak-e a emberek
Komoly volt rendőrnek se tudta válaszolni hogy feküdtem-e vagy letérdeltem vagy mi hogy
Igen az a SV kis csaj jött mögöttem vele de ügyesen meg állt , letette a lábát és a kipufogó égette meg neki de talpon maradt és nem jött belénk .
Elsőnek mindenki jól bekulázot többek közt én is , de hogy láttuk egy mást feltápászkodni túlestünk a első nagy riadalmon
Régi gazdája nem adta oda?
Max egy felső villahíd kell másik a kormány miatt.
Másodszor, sajnálom a motorodat!
Harmadszor, kitartás, és meg lesz ez javítva, vagy veszel egy másikat, de azt már jó váltóval!
hogy oda motorom . Főleg amilyen kálváriás volt a eleje ( váltó csere .... stb ) Csak nem akartam ott kurválkodni
De persze örültök hogy túl éltük ,de nagyon sajnálom a motorom de majd lesz valami vagy ez vagy másik
Aztán kimaradt egy szakasz csak arra emlékszek hogy állok és nézem ki hogy van mozognak-e a emberek
Komoly volt rendőrnek se tudta válaszolni hogy feküdtem-e vagy letérdeltem vagy mi hogy
Elsőnek mindenki jól bekulázot többek közt én is , de hogy láttuk egy mást feltápászkodni túlestünk a első nagy riadalmon
Ezt találtad el!
Hát tényleg nagy szerencsétek volt