Az 5.1-es az kék színű?
Nekem valami kék van benne, fogalmam sincs milyen, a fék olyan amilyen nem tapasztaltam gyengülés több fékezés után sem, most lesz elöl betétcsere hamarosan.
ha jössz le egy szerpentinről, kicsit keményebb használatnál szépen be tud esni a hátsó fék, szóval adott esetben egy pár fokkal többet bíró 5.1 jó lehet, ha 3 kanyarral többet bír...máskülönben tényleg nincs különbség...
szvsz
Rá se fütty Csabu!
Havernak anno a 850-es Fiatjában úgy szólt a negyedik, hogy mindenki aki a buszhoz indult, szaladt, mert azt hitték, hamarabb jött!
Amíg csak annyi a tünet, hogy zúg...felőlem zúghat, ha az enyém is elkezdi!
A váltója az enyémnek is hangos, kuplung nélkül néha halkabb.
Ilyen gyenge gumisok vannak Petten, hogy 4-ből egy tud gumizni?
Hát...a fék, az olyan amilyen.
Nem kell használni!
Ez nem így van!
Akkor sem fogják hallani, ha hangosabb, lesz, ha meg igen, akkor is lesz@rják!
Nekem valami kék van benne, fogalmam sincs milyen, a fék olyan amilyen nem tapasztaltam gyengülés több fékezés után sem, most lesz elöl betétcsere hamarosan.
szvsz
Az én Z6-om 10-et bírt, éd még volt benne vagy 1 EKm!
Másfél milláért...
Hát....
Havernak anno a 850-es Fiatjában úgy szólt a negyedik, hogy mindenki aki a buszhoz indult, szaladt, mert azt hitték, hamarabb jött!
Amíg csak annyi a tünet, hogy zúg...felőlem zúghat, ha az enyém is elkezdi!
Magától?
Nem te adagolod a féket?
Nem kis súlyú "vasakat" mozgatsz a váltóban!
Ilyen gyenge gumisok vannak Petten, hogy 4-ből egy tud gumizni?
Hát...a fék, az olyan amilyen.
Nem kell használni!
Ide kapaszkodik az utasom: