Szép jó estét, széles utat! Az 1250-esek doboztartó konzolainak felfogatási pontjai megegyeznek-e, függellenül attól, hogy csupasz, félidomos, vagy teljes idomos? Vagyis ha neten rendelek egyet, aminél csak annyit ír, hogy 1250-esre, akkor az enyémre biztos jó-e?
"Ha én látok egy jó klassz szakaszt, jó kanyarokkal, tuti elhúzom 250-ig"
"Fiam, vigyázz nagyon. 250 környékén már a felüljáró alatt is figyelni kell. Nagyon megdobja a motort!"
(Idézetek egy 85 éves motorostól)
A Bors-nak senki! Ott volt egy média tudósító,aki annak adja el a story-t akinek akarja! A Ducati kereskedéstől hívta valaki oda,mert nem kis dolog 85 évesen ilyen motorral szaladgálni! Állítólag a világon sem nagyon tudnak még egy olyat aki 85 évesen speed géppel közlekedik!
Se a net, se a számítógép, se a mobiltelefon nem megy neki. A számokat felírja, aztán valaki bepötyögi neki a telójába. Meg is mondta, ez nem az ő világa. -De hogy nem ülnék fel mögé az hétszentség. Összeszarnám magam.
Egyáltalán nem biztos, hogy belpiacos.
Sokan keverik a GSF400-at az RF400-zal, ami valóban [b]csak[b/] belpiacos volt.
Ha a motorod "Country code"-ja a következők valamelyike, akkor
1.5 fordulat kifele a csavaron:
E-2, E-4, E-16, E-21, E-25, E-28, E-34, E-53
Ha E-22, akkor 1.25 fordulat.
Ezek az értékek mind gyári karburátorra, gyári fúvókázásra vonatkoznak.
Gyári karbi típus: Mikuni BST33SS
Gyári fővúka: 102.5
Gyári alapjárati: 32.5
A tű gyári beállítása fentről lefele a 3. horonyba pattintott gyűrű.
Leírhatnám a tűnek a típusát is, de azt itthon nem nagyon kókányolják,
mert egyrészt nem értenek hozzá, másrészt nehéz beszerezni.
A tapasztalatom az, hogy egy sokat futott motoronál (márpedig
ezek mind azok), 0.25 fordulattal többre kell állítani,
és akkor nagy eséllyel kapásból tökéletes lesz.
aztán dugtam a végébe egy furulyát, hogy legyen némi fojtás.
Nincs az a kifejezett szép hangja, olyan zsigulis életérzés, de legalább
nem a blokk zaját hallom.
Annyira az,hogy téged is szerintem ott felejtene ahol akarna!
"Fiam, vigyázz nagyon. 250 környékén már a felüljáró alatt is figyelni kell. Nagyon megdobja a motort!"
(Idézetek egy 85 éves motorostól)
Biztosan jó ötlet ez?
Máskülönben az öreg nem szokott netezni! De a mai "Bors"c.újságban megtalálod a riportot vele a motor átvételéről,és egyebekről!
Sokan keverik a GSF400-at az RF400-zal, ami valóban [b]csak[b/] belpiacos volt.
Ha a motorod "Country code"-ja a következők valamelyike, akkor
1.5 fordulat kifele a csavaron:
E-2, E-4, E-16, E-21, E-25, E-28, E-34, E-53
Ha E-22, akkor 1.25 fordulat.
Ezek az értékek mind gyári karburátorra, gyári fúvókázásra vonatkoznak.
Gyári karbi típus: Mikuni BST33SS
Gyári fővúka: 102.5
Gyári alapjárati: 32.5
A tű gyári beállítása fentről lefele a 3. horonyba pattintott gyűrű.
Leírhatnám a tűnek a típusát is, de azt itthon nem nagyon kókányolják,
mert egyrészt nem értenek hozzá, másrészt nehéz beszerezni.
A tapasztalatom az, hogy egy sokat futott motoronál (márpedig
ezek mind azok), 0.25 fordulattal többre kell állítani,
és akkor nagy eséllyel kapásból tökéletes lesz.