Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engem egyenlőre nem a blokk hangja zavar,hanem,hogy az autósok nem hallják,hogy jövök
Szép jó estét, széles utat! Az 1250-esek doboztartó konzolainak felfogatási pontjai megegyeznek-e, függellenül attól, hogy csupasz, félidomos, vagy teljes idomos? Vagyis ha neten rendelek egyet, aminél csak annyit ír, hogy 1250-esre, akkor az enyémre biztos jó-e?
A 3 feltétel együtt nem érte a gumit (utas+csomag+pálya). Külön külön volt mindenből egy kevés, de leginkább 1 db dobozzal egyedül használtam.
De. Én teljesen "kicsomagoltam" a rosszabbik állapotú gyári dobom,
aztán dugtam a végébe egy furulyát, hogy legyen némi fojtás.

Nincs az a kifejezett szép hangja, olyan zsigulis életérzés, de legalább
nem a blokk zaját hallom.
Zöldi: NGK irídium gyertyát mennyi idő alatt szerzel be ha rendelnék?
Nem próbálkozott még senki a gyári dobnak a hangját kicsit felerősíteni?
Utassal, csomagokkal autópályán? Ez katasztrofális futásteljesítmény egy túragumitól.....
És hol találom Én meg ezt a "country code"-ot?
Alant van cikk és videó az öregről a motor átvételekor!
dozer!

Annyira az,hogy téged is szerintem ott felejtene ahol akarna!
"Ha én látok egy jó klassz szakaszt, jó kanyarokkal, tuti elhúzom 250-ig"
"Fiam, vigyázz nagyon. 250 környékén már a felüljáró alatt is figyelni kell. Nagyon megdobja a motort!"
(Idézetek egy 85 éves motorostól)
Z8 kb 7 e km után
aha, értem..
Hogyne. A seggét. Nem sokáig. Maxxy megpróbált vele tengelyt akasztani, de igen hamar lemaradt mint a borravaló.....
te mát láttad?
Úgy közlekedik mint mi, csak éppen 100-zal gyorsabban. Ennyi.
közlekedik?
Biztosan jó ötlet ez?
A Bors-nak senki! Ott volt egy média tudósító,aki annak adja el a story-t akinek akarja! A Ducati kereskedéstől hívta valaki oda,mert nem kis dolog 85 évesen ilyen motorral szaladgálni! Állítólag a világon sem nagyon tudnak még egy olyat aki 85 évesen speed géppel közlekedik!
De a Bors-nak ki szólt?
Se a net, se a számítógép, se a mobiltelefon nem megy neki. A számokat felírja, aztán valaki bepötyögi neki a telójába. Meg is mondta, ez nem az ő világa. -De hogy nem ülnék fel mögé az hétszentség. Összeszarnám magam.
K.István!

Máskülönben az öreg nem szokott netezni! De a mai "Bors"c.újságban megtalálod a riportot vele a motor átvételéről,és egyebekről!
Bocs...nem engedi bemásolni!
Egyáltalán nem biztos, hogy belpiacos.
Sokan keverik a GSF400-at az RF400-zal, ami valóban [b]csak[b/] belpiacos volt.

Ha a motorod "Country code"-ja a következők valamelyike, akkor
1.5 fordulat kifele a csavaron:
E-2, E-4, E-16, E-21, E-25, E-28, E-34, E-53

Ha E-22, akkor 1.25 fordulat.

Ezek az értékek mind gyári karburátorra, gyári fúvókázásra vonatkoznak.
Gyári karbi típus: Mikuni BST33SS
Gyári fővúka: 102.5
Gyári alapjárati: 32.5
A tű gyári beállítása fentről lefele a 3. horonyba pattintott gyűrű.
Leírhatnám a tűnek a típusát is, de azt itthon nem nagyon kókányolják,
mert egyrészt nem értenek hozzá, másrészt nehéz beszerezni.

A tapasztalatom az, hogy egy sokat futott motoronál (márpedig
ezek mind azok), 0.25 fordulattal többre kell állítani,
és akkor nagy eséllyel kapásból tökéletes lesz.