Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Simán szétlehet szedni ,minden külsérelmi nyom nélkül.a dob legvége van vissza peremezve ezt kell levágni(kb 5mm). Ezután egyben kihúzható az egész közepe és szabad a pálya. Kapsz egy üres alu dobot a gyári felfogatással.Ha elkészül az enyém majd teszek fel képeket
Meg lehet csinálni, haver gsxr750K3-on megcsinálta, az a dob kb ugyanilyen. Azt mondjuk mondta, hogy trükkös volt.
Hát nem tudom...

Gyári dobból én nem állnék neki szerintem.

Legalábbis kipufogós haverom sem áll neki semminek gyári dobból, mert kibelezni se lehet általában anélkül, hogy ne sérülne.

Ahogy cibálod kifele a lamellákat, összehorpad a henger.

Hacsak nem szerelhető. De ahogy tudom, a Tiéd nem.

Ha tetszik a gyári formája, csináltass egy újat annak a formájára.

Haverom (Fenyvesi Feri, fenyooldrider@freemail.hu, Enyingi amúgy) 22.000 körül megcsinálja.

Savállóból gyönyörűre. (((Keresd meg a GSXR 750es topicban az igazolványát, ott vannak képek is)))

Vagy csak kérd ki a véleményét.

(Azt ingyen adja:-)))

gyári használt dobot se kapsz szépet 15-20.000 alatt, akkor miről beszélünk?

És az csak agy kókányolt dob lesz mindenhogy, akárhogy szépítjük a dolgot (ne sérülj be a "kókányolt" szón, CB750emen is ilyen volt, gyári széthullot Sebring rendszerbe tettünk zsiguli Koppány dob hálóját, meg gyapotot).

A különbség mindenesetre ég és föld.
Ja, érdekelnének tapasztalatok a hepco szettedről.
Ja, értem!
Azt hittem találok még egy embert, aki rajtam kívül gyári mániás
Szia . Nekem tetszik a gyári dob formája,anyaga. Úgy gondoltam veszek egy gyári dobot,hogy a külsöleg megmaradjon a forma és csinálok belőle egy sport dobot.Üdv : Szabi
Miért akarsz gyári dobot rátenni?
Köszi a gyors választ. Kértem én is az eladót,hogy mérje meg de azt írta most nem tudja.(Lehet,hogy küldök neki egy tolómérőt) Azért legalább megnyugtattál,remélem igazad lesz. Képeket mér láttam a dobról azokon teljesen egyformának tünik, csak a legvége más kialakításu egy kicsit. Azért ha meglesznek a méretek írd meg légyszi.Köszi a segítséget. Üdv: Szabi
A 3-csavaros suzuki dobok általában minden másik 3-csavaroshoz passzolnak (hayabusa, gsxr-ek, banditok, gsxf-ek)

Megmérni most sajna nem tudom, csak a hétvégén, de mért nem méreted meg az eladóval az övét?

Szerintem az lenne a legegyszerűbb:-)

Üdv: István

Szólj majd ha nem jutottál dűlőre, azt akkor megmérem neked hétvégén...
Szia . Bocsi,hogy más témában zavarllak de segítségre lenne szükségem.Ahogy láttam te tudnál segíteni.Amiről szó lenne az a kipufogó. Nekem is 1,2-em van csak már 2002-es kiadás.Szeretnék venni rá egy gyári dobot,ajonlottak is egyet de az 1998 as kiadásué,ahogy láttam a tied is akörüli. Szóval a felfogatásuk szemre és a fotók alapján ugyan olyannak tünik de még közelről nem láttam.Ha esetleg Te tudnál valamit hozzászólni sokat segítenél.Az enyémen a csavarok távolsága 84mmKb ,ha megtennéd,hogy a tieden is megmérnéd leköteleznél.Mert akkor biztosan tudnám ,hogy legalább a felfogatásuk egyforma.Remélem nem nagy gong a kérésem.Üdv : Szabi
Mi pénzt kérsz a kerekekért, illetve a Strarért? Izzítom haverom, neki kell.
Ez a legjobb amit tehetsz.......
Igen pont ezért tartom meg, mert az 51-es blokkot lehet tuningolni 70-esre , a 60-as éveket idéző kasztniban versenyképes blokkot szeretnék, amit a másik kettő árából akarok finanszírozni.Nembeszélve arról hogy a nejem tiszta ideg hogy nem lehet megmaradni olyan benzinszag van a Simsonoktól, pedig ez a benzinszag engem serdülőkorom legszebb motoros élményeit juttatja eszembe.
schwalbe nagyon polír

de csak ebben van 51es blokk...

a másik kettőben meg schwalbe:-D



kemeni
Az indexek tutik és teljesen kompatibilis a régi NDK-s technikákhoz.
sCHWALBÉN KOMOLYAK A TROPHY INDEXEK:-)

Egy führernek ne lenne simsonja?-)
Annó ~20 éve nagyapámnak volt egy ilyen blokkja, ami át volt alakítva csónakmotorrá. Miután eladta a csónakját, a blokkot lenyúltam, visszaalakítottam, és betettem egy Riga vázba. Ment is vele, mint a golyó. Sajnos kicsit csálén állt, ezért gyakran ledobta a láncot, de amúgy nagyon frankó volt.
A blokktő S50-é így átalakítás nélkül passzol az 51-es kasztniba,míg beltartalma Star
A középsőbe nem passzol az a Star blokk. :)
Zöldi! Van nekem is 3 Simsonom és kettő ebből eladó, sőt két Simsonkerekem is van.
Lég olajosba 10W50-et tegyetek,az hidegben ugyanolyan sűrű mint a 10W40,csak melegben nem higul fel.Hidegben is maradhat,mert nem sűrűsödik be mint a 20W50.a túl sűrű olaj se jó,mert kell 1 kis idő mire az olaj eljut mindenhová a furatokon és ha sűrű lassabban jut el,ámbár mmocival általában nem megyünk minuszokban..
Na, ennyire én már nem vagyok benne a témában:-)





Lényeg hogy szeresse a paripa:-D

Nyíííííííííííháááááááááááááááá:-)
Ja ja. Nagyot szeretnék (kicsi már van ) S-est, vagy GSX 1400-at. Egyik részem erre húz, a másik arra. A bandita jobban tetszik küllemre, de a GSX erősebb, és állítólag jobb a futóműve.
JAAAAAAAAAAAAAA....


Nagy banditát kéreztél.............az bizony nagyobb:-))))) Nem sokkal csak 600ccm-vel.-)))))
ÓÓÓ bazz.......

Sorry.....


Különbség még hogy a Banditnak osztott ülése van:-)))))