Simán szétlehet szedni ,minden külsérelmi nyom nélkül.a dob legvége van vissza peremezve ezt kell levágni(kb 5mm). Ezután egyben kihúzható az egész közepe és szabad a pálya. Kapsz egy üres alu dobot a gyári felfogatással.Ha elkészül az enyém majd teszek fel képeket
Legalábbis kipufogós haverom sem áll neki semminek gyári dobból, mert kibelezni se lehet általában anélkül, hogy ne sérülne.
Ahogy cibálod kifele a lamellákat, összehorpad a henger.
Hacsak nem szerelhető. De ahogy tudom, a Tiéd nem.
Ha tetszik a gyári formája, csináltass egy újat annak a formájára.
Haverom (Fenyvesi Feri, fenyooldrider@freemail.hu, Enyingi amúgy) 22.000 körül megcsinálja.
Savállóból gyönyörűre. (((Keresd meg a GSXR 750es topicban az igazolványát, ott vannak képek is)))
Vagy csak kérd ki a véleményét.
(Azt ingyen adja:-)))
gyári használt dobot se kapsz szépet 15-20.000 alatt, akkor miről beszélünk?
És az csak agy kókányolt dob lesz mindenhogy, akárhogy szépítjük a dolgot (ne sérülj be a "kókányolt" szón, CB750emen is ilyen volt, gyári széthullot Sebring rendszerbe tettünk zsiguli Koppány dob hálóját, meg gyapotot).
Szia . Nekem tetszik a gyári dob formája,anyaga. Úgy gondoltam veszek egy gyári dobot,hogy a külsöleg megmaradjon a forma és csinálok belőle egy sport dobot.Üdv : Szabi
Köszi a gyors választ. Kértem én is az eladót,hogy mérje meg de azt írta most nem tudja.(Lehet,hogy küldök neki egy tolómérőt) Azért legalább megnyugtattál,remélem igazad lesz. Képeket mér láttam a dobról azokon teljesen egyformának tünik, csak a legvége más kialakításu egy kicsit. Azért ha meglesznek a méretek írd meg légyszi.Köszi a segítséget. Üdv: Szabi
Szia . Bocsi,hogy más témában zavarllak de segítségre lenne szükségem.Ahogy láttam te tudnál segíteni.Amiről szó lenne az a kipufogó. Nekem is 1,2-em van csak már 2002-es kiadás.Szeretnék venni rá egy gyári dobot,ajonlottak is egyet de az 1998 as kiadásué,ahogy láttam a tied is akörüli. Szóval a felfogatásuk szemre és a fotók alapján ugyan olyannak tünik de még közelről nem láttam.Ha esetleg Te tudnál valamit hozzászólni sokat segítenél.Az enyémen a csavarok távolsága 84mmKb ,ha megtennéd,hogy a tieden is megmérnéd leköteleznél.Mert akkor biztosan tudnám ,hogy legalább a felfogatásuk egyforma.Remélem nem nagy gong a kérésem.Üdv : Szabi
Igen pont ezért tartom meg, mert az 51-es blokkot lehet tuningolni 70-esre , a 60-as éveket idéző kasztniban versenyképes blokkot szeretnék, amit a másik kettő árából akarok finanszírozni.Nembeszélve arról hogy a nejem tiszta ideg hogy nem lehet megmaradni olyan benzinszag van a Simsonoktól, pedig ez a benzinszag engem serdülőkorom legszebb motoros élményeit juttatja eszembe.
Annó ~20 éve nagyapámnak volt egy ilyen blokkja, ami át volt alakítva csónakmotorrá. Miután eladta a csónakját, a blokkot lenyúltam, visszaalakítottam, és betettem egy Riga vázba. Ment is vele, mint a golyó. Sajnos kicsit csálén állt, ezért gyakran ledobta a láncot, de amúgy nagyon frankó volt.
Lég olajosba 10W50-et tegyetek,az hidegben ugyanolyan sűrű mint a 10W40,csak melegben nem higul fel.Hidegben is maradhat,mert nem sűrűsödik be mint a 20W50.a túl sűrű olaj se jó,mert kell 1 kis idő mire az olaj eljut mindenhová a furatokon és ha sűrű lassabban jut el,ámbár mmocival általában nem megyünk minuszokban..
Ja ja. Nagyot szeretnék (kicsi már van ) S-est, vagy GSX 1400-at. Egyik részem erre húz, a másik arra. A bandita jobban tetszik küllemre, de a GSX erősebb, és állítólag jobb a futóműve.
Gyári dobból én nem állnék neki szerintem.
Legalábbis kipufogós haverom sem áll neki semminek gyári dobból, mert kibelezni se lehet általában anélkül, hogy ne sérülne.
Ahogy cibálod kifele a lamellákat, összehorpad a henger.
Hacsak nem szerelhető. De ahogy tudom, a Tiéd nem.
Ha tetszik a gyári formája, csináltass egy újat annak a formájára.
Haverom (Fenyvesi Feri, fenyooldrider@freemail.hu, Enyingi amúgy) 22.000 körül megcsinálja.
Savállóból gyönyörűre. (((Keresd meg a GSXR 750es topicban az igazolványát, ott vannak képek is)))
Vagy csak kérd ki a véleményét.
(Azt ingyen adja:-)))
gyári használt dobot se kapsz szépet 15-20.000 alatt, akkor miről beszélünk?
És az csak agy kókányolt dob lesz mindenhogy, akárhogy szépítjük a dolgot (ne sérülj be a "kókányolt" szón, CB750emen is ilyen volt, gyári széthullot Sebring rendszerbe tettünk zsiguli Koppány dob hálóját, meg gyapotot).
A különbség mindenesetre ég és föld.
Azt hittem találok még egy embert, aki rajtam kívül gyári mániás
Megmérni most sajna nem tudom, csak a hétvégén, de mért nem méreted meg az eladóval az övét?
Szerintem az lenne a legegyszerűbb:-)
Üdv: István
Szólj majd ha nem jutottál dűlőre, azt akkor megmérem neked hétvégén...
de csak ebben van 51es blokk...
a másik kettőben meg schwalbe:-D
kemeni
Egy führernek ne lenne simsonja?-)
Lényeg hogy szeresse a paripa:-D
Nyíííííííííííháááááááááááááááá:-)
Nagy banditát kéreztél.............az bizony nagyobb:-))))) Nem sokkal csak 600ccm-vel.-)))))
Sorry.....
Különbség még hogy a Banditnak osztott ülése van:-)))))