Én a Loius-ban veszem mindig Münchenben Vagy a POLO-ban jó drágán 11.45€ -ért. De én szinte mindent csak itt.
Volt viszont 2005-ben egy 750ml- flaskája a Louis-nak 10€-ért, abból akkor jól bevásároltam, de ennek már vége...
De jó tudni hogy valami itthon is olcsóbb!
A napokban volt valami csatornán egy divat-megmutató.......(mert ezeket a ruhákat Én biza fel nem venném)
Ott pölö a nyakkendős lúzereknek legalább 5fajta ruhát mutattak, amivel nyugodtan motorozhatnak is tárgyalástól-tárgyalásig.....
Trendi kis nyálgépek, ruhában, bukósisakkal
Nagy fiú vagyok, én is ismerem a láncfújás metodusát. de nem ismerem a számokat. 500km?! ha esőben , vagy poros (sárfelhordásos) úton megyek Nem várom meg ezt az inetvallumot. Hosszú külhoni túráknál pedig minden este megérkezéskor, megtett uttól függetlenül.
De egyet nem teszek , ha megköveznek érte akkor sem! Soha nem fújom le lánctisztítóval a láncot!
Kösz hogy lúzernak nézel:-) Ez tőled már majdnem bóóók:-)))))
Szólíthatlak MESTEREMNEK? Kérlek add meg e kegyet:-))))
1., 500km-ként, de volt hogy beleléptem a 700-ba is, hiszen azért nem állok meg az autópályán mert JAJ, 500kn....fújni kell
2., Nem 500km-ként ha épp szarrá ázzok.........akkor száradás után - És én biza rendszeresn ázzok rongyá............. (lásd pl az oldalamon a videókat.....majd mindegyikben van eső:-)))) http://akmtmedia.extra.hu
Miért mi a tudomány mai álláspontja szerinted?
Én ast mondom, ha van a keréken a kenyőanyagból, akkor elegendő, ha nem jut le a láncról semmi akkor nem kentem meg eléggé!
Mások véleményére nem adva, és tizen pár éve csak drága castrolt használok..., ebben vita nincs!
A barátoknak mindig tartogatok valami olcsobbat amivel bicigliét fújom, ha kunyiznak!
Akkor Én ezek szerint zarrá fújjom a láncom:-))) vagy óvatos vagyok?
de nekem egy lánc biza nem 3 flakon spray...hanem olyan 5-6 (még sose számoltam, de egy szezon legalább 2-3
Én nem tudom, hogy az akkor 20éves motoromon hanyadik szíj volt, de szíjkerekek fogain semmi sem látszott. Hd-s arcokat kéne megkérdezni, akad köztük sokat menős is. Vagy Erdős Csabát, sokadik éve gyilkolja azt a Buell X1-et.
Ha van időd itt: http://www.gsx1400.hu/index.ph... olvashatsz bővebben erről. Én jómagam is vettem ,mint azt le is írtam ott, de visszavittem. Inkább nem babulok. Valaki esküszik rá!
Talán változott a véleményem, hogy lehet hogy teljesítményben kéne, de nem lehet ekkor a kijelzőt egy ilyen kopasz motoron szépen elrakni. Én nem akarok még több vezetéket a kormányon.
...kifelejtettem...
nem kell drága láncspray ami kb egy lánc élete során kb 3 flakon (400ml)~10000Huf , csendesebb , és nem tom milyen a hatásfoka a láncéhoz képest mennyi rajta diszipálodó energia. És persze könnyebb is !
Probáltam komolyabban foglalkozni a témával régebben. Hiszen egy CNC marón meg lehet csinálni a fogasszíj kerek aluminium ötvözetből, és két rozsdamentes lemez kell a két oldalára. alulra még egy lemezburkolat a szíjnak, ovis feladat. A szíj aiz elöző linkben is olvasható Poly Gates gyátmányú, amerikában szinte mindenhol ezt használják , hatalmas ipari alkalmazási referenciákkal. És az oladlukon http://www.gates.com/europe/br... még tervezési seglétlet is letölthető a megfelelő szíj kiválasztásához. na én valahol itt akadtam el....
A szíj élettartama kb 2-2,5x-se a láncnak, de nincs infóm, hogy bírják a kerekek , mennyíre kopnak itt a fogak. Hány szíj után kell cserélni. mondjuk azt hiszem kiskerék az acél...
Szóval van néhány függő kérdés...
És hogy egyáltalán rentábilis -e?
A choppert azért emeltem ki, mert azoknak elég nagy a nyomatéka, de a számomra megfizehető kategóriát képviselnék. Pant,Fjrt, BMW-t direkt nem is említettem, ott valami egész mást- lövésem nincs mit- fizetsz ki, nem a kardánt, az tuti. Egyszer egya arc győzködött, hogy márpedig megéri az FJR túrázni, mert sokkal többet kapsz, mint a Bandittól. És igaza volt. 1 FJR árárból pont két 1200-es bandit jött ki akkoriban És kettő jobb, mint 1
Volt egy gpz305 BeltDrive-om. A szíj ugyanolyan szopás, csak azt szappanozni kell fújás helyett. 60ezer km-nél az sem bír többet, és az enyém 58ezerbe került 4 éve...
Volt viszont 2005-ben egy 750ml- flaskája a Louis-nak 10€-ért, abból akkor jól bevásároltam, de ennek már vége...
De jó tudni hogy valami itthon is olcsóbb!
A napokban volt valami csatornán egy divat-megmutató.......(mert ezeket a ruhákat Én biza fel nem venném)
Ott pölö a nyakkendős lúzereknek legalább 5fajta ruhát mutattak, amivel nyugodtan motorozhatnak is tárgyalástól-tárgyalásig.....
Trendi kis nyálgépek, ruhában, bukósisakkal
De egyet nem teszek , ha megköveznek érte akkor sem! Soha nem fújom le lánctisztítóval a láncot!
Szólíthatlak MESTEREMNEK? Kérlek add meg e kegyet:-))))
1., 500km-ként, de volt hogy beleléptem a 700-ba is, hiszen azért nem állok meg az autópályán mert JAJ, 500kn....fújni kell
2., Nem 500km-ként ha épp szarrá ázzok.........akkor száradás után - És én biza rendszeresn ázzok rongyá............. (lásd pl az oldalamon a videókat.....majd mindegyikben van eső:-))))
http://akmtmedia.extra.hu
Amugy meg inkább a felnin legyen, mint sehol
Frakkban kerekezni, hááááá:-)
Schwalbém igazi kerekezőzseni volt...
60as fölé fúrt 51es blokkal, könnyített kuplunggal, mart felömlőkkel, P20 karbival:-D
Imádtammmm:-D
Nem kell szarráfújni a láncot:-)
És motorozás után kell fújni a meleg láncra, nem előtte, hogy kikenje a felnire...
Persze, jobb, ha kikeni, meg ha gyakrabban fújja a többség...
Annál nagyobb a kereselet láncsprayre...
Annál többet adnak el agyártók...
Annál olcsóbban veszi meg az is, aki csak épp annyit fúj, amennyit érdemes:-D
:-DDDDDDD
Én valvoline és castrol párti vagyok......
A bringát meg valami ipari szarral fújom:-) A lényeg hogy nem "sikál"......
Igy akár frakkban is motorozhatsz, nem leszel koszos......
Bogaras igen, de koszos nem:-)
Én ast mondom, ha van a keréken a kenyőanyagból, akkor elegendő, ha nem jut le a láncról semmi akkor nem kentem meg eléggé!
Mások véleményére nem adva, és tizen pár éve csak drága castrolt használok..., ebben vita nincs!
A barátoknak mindig tartogatok valami olcsobbat amivel bicigliét fújom, ha kunyiznak!
A banditomon így is rosszul érzem néha magam...
Alig van hely, ahol összekoszolhatnám, olajozhatnám rajt magam:-S
:-D
Még ezt a kis örömöt is elvennéd tőlem, Blue, kollega?-)
:-D
de nekem egy lánc biza nem 3 flakon spray...hanem olyan 5-6 (még sose számoltam, de egy szezon legalább 2-3
Azt nem azt mormolod hogy züm....züüüüüm.....züüüüüüüüüüüüüüüüüm
Hanem hogy si-hu-hu
Zombi haverom 1600-os Wild Starján is szíj van - és ugye annak a nyomatéka? Hát brutál:-)
Láncsspay-vel kenni az aszfaltot:-)
Hmmmm...
Sokallom.
Ha van időd itt: http://www.gsx1400.hu/index.ph... olvashatsz bővebben erről. Én jómagam is vettem ,mint azt le is írtam ott, de visszavittem. Inkább nem babulok. Valaki esküszik rá!
Talán változott a véleményem, hogy lehet hogy teljesítményben kéne, de nem lehet ekkor a kijelzőt egy ilyen kopasz motoron szépen elrakni. Én nem akarok még több vezetéket a kormányon.
Üdv.
István
nem kell drága láncspray ami kb egy lánc élete során kb 3 flakon (400ml)~10000Huf , csendesebb , és nem tom milyen a hatásfoka a láncéhoz képest mennyi rajta diszipálodó energia. És persze könnyebb is !
A szíj élettartama kb 2-2,5x-se a láncnak, de nincs infóm, hogy bírják a kerekek , mennyíre kopnak itt a fogak. Hány szíj után kell cserélni. mondjuk azt hiszem kiskerék az acél...
Szóval van néhány függő kérdés...
És hogy egyáltalán rentábilis -e?
csak egyszer szarjon be, azt a gatyád ráfizeted...
:-D
Meg ha agumit drágállod, arra ott van megoldásnak a vaskerék:-D
Akkor már csak sinek kellenek...
Meg valami kaszni...
És máris mozdonyozol:-D
Monnyuk a mozdonyt még nevezném "nagy tehénnek" (zöldi:-)
Ennyibe kerül a motorozás...
Sokba.
Ilyen ez a popszakma...