Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és egy lánc csere megoldáná szerinted? vagy fogaskerekeket is kéne?
Annak sajnos annyi.
sziasztok, a Banditomon nagyon csattog a lánc,előbb spanoltam rajta ezután kimentem kerülni vele 1et.. és mire hazaértem újra laza lett...
Utána behuztam nagyon szorosra,kimnetem de ezuttal maradt ugynaolyan szoros.Ezután ujra beállitottam tökéletesre,kimentem vele és mire hazaértem ujbol lazább lett... -.-" esetleg egy lánccsere vagy valami megoldaná? elindulásnál nagyon csattog,de utána már jobb(vagy csak nemhallom nagyobb sebességnél) , és még annyit,hogy amikor hazaértem tűz forró volt a lánc,szabályosan sütött , ez normális?
Az enyém 3 pontos.
1. Kormány végsúly és kormányvég között. Kell egy közdarab. A végsúly csavarja elég hosszú. A kézvédő villásan van kialakítva.
2. Kar tengely felső része. Lyuk van. Csavarral leszorítandó
3. Kar tengely alsó része. Villásan a tengely kontra anyára pattan rá.

A kar tengelyeket cseréltem.
Az általam használt 1000-é más felfogatású. A kormányvégsúly alá is csatlakozik a tiéd?
Az 1000-nek van a kezdeti változata, ami csak belül fogja, a fékkar forgáspontjánál. Ami meg jött, az meg már a két pontos rögzítésű, ami cikkszám szerint megegyezett a 650-nel, mert a 650 kibocsátásának évében módosították.
Elvileg a 650 és az 1000 tökugyanaz. Én egy 1000-ét vettem meg használtan, még csak odapróbáltam, de látszólag minden tökéletesen passzol, csavarhosszaakkal együtt...
Nem akarok okoskodni, de akkor meg azért nem jó semmi.
Hello!

Nekem most kezd beérni a PilotRoad2(hátul), PilotPower(sima,elöl) páros.
A napokban nagyon élvezeteseket motoroztam. A PR2 nagyon tartós, viszont finoman fog az oldala, és pár nappal ez előtt írta valaki, hogy szépen jelzi, ha csúszni akar. A Power nem a tartósságáról híres, de jól fog, és így legalább együtt lehet majd cserélni a hátsóval.

Nekem ez most bejött.
Az 1000-ét rendeltük, elvileg az összes gyári szerelékével jött...
Power előre, road2 hátra. Nem is drága...
Sorry! A kép sajna nem ment az előző hozzászóláshoz....
A hétvégén lőttem. Mert tetszik
A gumi elvárások nagymértékben függenek a motor gazdájától, mik a tervei, milyenek a szokásai. Én nem pályázom, nem kanyarodom a fülemen, számomra a tartós (kemény) gumi a jó. Enyémen most pl. elöl-hátul Pirelli Angel van. Az elsőben sac 9e km van, de kopás még nemigen látszik rajta. A hátsó új. A futásteljesítményét majd meglátom. Nekem a kétkomponensű Road Attack 2 első gumija 9e km alatt elkopott. A két oldala tök simára, míg a futófelület 3-4mm volt. Tehát az oldala túl puha.
Angel ST
Milyen gumit javasolnátok nagybandira? A mostanim ciki de kezd kockára kopni. Valami két komponensű kéne, gondolom..

Előre is köszi!

Ádám
A nagyok a 120/70-re esküsznek.
Mekkora gumi fér fel előre srácok?
Mindent kaptam az egység csomagban!
De te hogy-hogy nem kaptál ilyeneket?
Megírtam anno még a cikkszámát is, hogy milyet kell rendelni!
Daty sokat segítettél, az átmenő csavarok azok újak, azokat is kaptad a csomagban vagy neked ilyen az eredeti? Nekem süllyesztett átmenő csavarok vannak benne, erdetileg, nincs is más . Az elsőféknél 6 lapfejű, a kuplungnál sima minuszos csavarhúzós. Ezekre a csavarokra a kapott csavart lehetetlen felszerelni, hacsak össze nem hegesztem ,hogy felül is legyen menet. Az anya is csak sima nem olyan dupla vastag mint a tied. Ezért nézem értetlenűl
csucsuka75
Továbbra is érdekelne az a kormány.
A blokk maradt minden mást cseréltek, váz , legővilla futómű stb. Ezek az elemek már az 1250-re készültek . Tehát az egy átmeneti gép régi motorral de az új karosszériával.
Namost úgy őszintén..............két olajosflakont bicskával megvágom..................kacsaszalagot még a válság előtt vettem így kijövök 500 ból és így nem fázik a kezem...................minek ennyit flancóni?
Remélem segítettem.
De ha valami nem látszik a képen, vagy nem világos, kérdezz rá!
2006ban milyen változások történtek az 1200as Banditban. Most akarok venni egyet csak nem tudom h érdemesebb lenne e 2006nál újabbat venni