Most őszinte vagyok...................les...m hogy milyen a hátsó kerék.3-4 havonta ha van kedvem petros ronggyal áttörlöm,lecsapatom a gépet valami samponnal,leszárítom oszt kalap-kabát.
Talán szezononként ha 3x lekapom a kislánckerék deklijét és letörlöm a lánccal együtt petros ronggyal.
A bűrkabát is ha 3x van évente tisztogatva.
A plexin kívül sokmindent nem mosogatok rendszeresen csak ha kedvem van.
Akkor tegyél 2 csavart a csap alá ,az egyik legyen olajos a másik jó fajta sprays és folyasd rájuk a vizet,nézd meg mennyi idó alatt lesznek tiszták ,jó sok pénzedbe fog kerülni mire a láncspray lemosódik.Na,de én már többet ehhez nem szólok unalmas és fárasztó,már ezt is megbántam.
Üdv minden BANDITÁSNAK!Én nem rég vettem a BANDITÁT.Két hónapja.
Egy HONDA SHADOWT váltott.És mit ne mondjak jó választásnak tűnt.
Nem csalódtam benne.
Előtte is volt túra motorom de ez mindent visz.Hang küllem nagyon jó.
BÓDIS dob 2004-es kiadás. Mi kell még?
Én nyomom esőben is... az elmúlt hetek összes monszunját kifogtam.
Nekem nincs ilyen "jobban lemosódik az olaj" tapasztalatom.
A láncspré is ugyan úgy lemosódott, csak azt utána spaklival meg
benzinnel vakargathattam mindenhonnan. Mert ha azzal valaki egy
esős héten gondosan végig akarja "kenni" a láncot, akkor a hét
végére bizony mennyiségi anyag csapódik ki mindenhol....
Én főleg ezt utáltam, ezért váltottam az olajra.
Így némileg kényelmesebb tisztán tartani.
Én 2 hete mentem a Mátrába, 2 sport motoros megelőzött egy egyenesben, úgy hogy pont 5-6 kanyar volt egymás után és nem voltak egyenesek, én utassal voltam, pólóba, és csak sétamotorkázni mentem, a lényeg hogy megyek utánuk a kanyarokba, nekik már a térdkoptató majdnem lent volt én meg csak lazán, és összesen 20 métert nem vertek rám szerintem, utána egyenes és elhúztak a fenébe, csak röhögtem magamban
Mátra...............pfff.................sok ott a sportmotoros rossi................kár hogy én kifogtam kettőt a "minden kanyarban szinte megállóra fékezős" verzióból.
Nem hogy nem rosszabb az olajozás, hanem jobb mint a spray!
Mint írtam, közvetlenül a csapokra tudom nyomni, amit spray-vel sosem tudsz megcsinálni, vagy annyit kell rá fújni, hogy folyni fog le róla!
Ugyan... ez egy öreg motor 81.000km-rel a háta mögött.
Nem fogom "pályásítani", teljesen jó ez így, csak realizálódott bennem
(ismételten), hogy ez nem sportmotor.
Viszont művészet vele elesni, még ezekkel a használt PR1-ekkel is
teljesen stabil volt.
Minden előfeszítést fullra,kiput lecserélni,középsztendert ledobni és lelógni-kiülni mint az állat.Nekem elöl hátul keményebb rugók vannak,ha hátsót fullra feltekerem rendesen kiemeli a seggét,mondjuk xar útón ráz is..
Tudtam, hogy hamar leér, de arra nem gondoltam, hogy a 3. kanyarban már karcolni fog a lábtartó...
Majd később miután kezdtem megijedni, hogy elfogy a lábtartó és a csizma, akkor jobbra
már leért a dob is... ezek után tudomásul vettem, hogy a GéjeSiXeRek
után nem sokáig lehet tartani a tempót (épp motorral).
Talán szezononként ha 3x lekapom a kislánckerék deklijét és letörlöm a lánccal együtt petros ronggyal.
A bűrkabát is ha 3x van évente tisztogatva.
A plexin kívül sokmindent nem mosogatok rendszeresen csak ha kedvem van.