Menjen csak az olajzó, nem kell annyira befeszülni én egy sima 12v-os lpg szelepet tettem fel ami a nyitás-zárást intézi a gyujtás kulcsra!
(A Főld ne forogjon, hanem álljon!) Ez már lejárt dolog!
Mikir és én is úgy oldottuk meg, hogy az olaj csövön van egy hurok, ami mélyebben van mint az olajozó tű. Nem csepeg, pedig a pumpa és a tű között van kb. 80 cm. cső.
Segítség!
Szopok a lánc olajozóval, elzárom a csapott de akkor is csöpög az olaj. Ki hogy oldotta meg ezt a gondot? Teljesen egyszerű megoldás, tartály, cső, csap, cső, és tű a végén.
Üdv!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy '96-os 250-es Bandit-on szeretnék láncot illetve lánckerekeket cserélni. Ehhez lenne szükségem a gyári láncszem számra és lánckerék fogszámokra. Tud valaki ebben segíteni?
Szerintem itt MO.-n mindenhol szaroznak a benzinnel! Vagy van más magyarázat arra, hogy bármelyik irányban átlépem a határt és tankolok, akkor onnantól a motor fél, az autó 1l-el kevesebbet eszik ?
(A Főld ne forogjon, hanem álljon!) Ez már lejárt dolog!
Szopok a lánc olajozóval, elzárom a csapott de akkor is csöpög az olaj. Ki hogy oldotta meg ezt a gondot? Teljesen egyszerű megoldás, tartály, cső, csap, cső, és tű a végén.
Hátsó lánckerék típus szám:JTR823 fogszám:49
Lánc méret /szem :520/116
Remélem segítettem
Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy '96-os 250-es Bandit-on szeretnék láncot illetve lánckerekeket cserélni. Ehhez lenne szükségem a gyári láncszem számra és lánckerék fogszámokra. Tud valaki ebben segíteni?
Vas-Veszprém-Zala-Győr/Moson/Sporon megye környékén nem tudtok véleletlenül olyan helyet ahol görgöznek motor felnit?
Köszönöm.
Qrva kib@szott jó volt
nem tudom mikor mész,de hétvégén nincs személyzet a kutakon,csak autómata,ha kp-s akkor 10-20€ legyen nálatok bőven
Biztos lassabban mész!