Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keresek egy Suzuki Bandit 600N-hoz egy kozep allvanyt.Jo motorozast.
Halli banditosok lenne egy nagy kérdésem kelenének nekem idomok a suzuki gf250 es mócim hoz.Ami nagyon kelene a hátso idom pár
Praktiker, Mcullogh láncfűrész láncolaj. Gyakorlatilag nem lehet elcsöppenteni, olyan, mint a pókháló :D
Kétütemű robogók olajzó pumpája bontottban párezer.
Tud valaki olajzó pumpát ami a Mccoi 46€-s áránál olcsóbb?
Ha jól emlékszek írták itt páran hogy 80-as olajat használnak, az enyém 110-es, nem tom milyen sűrű a láncfűrész olaj de akkor megnézem azt is csak hogy mindent kipróbáljak, most megpróbálom a csavart, hátha az bejön. A szabályzást pedig megoldom csak állna már be.
Akkor miért vagy meglepődve? Lánchoz láncfűrész olajat kéne használni, mert az sűrű és ragadós, kevésbé folyik ki. Ha csak a saját súlyánál fogva folyik, akkor meg egyébként is esélyes, hogy a szabályozatlanságnál fogva vagy televeri olajjal még a hátsó kereket is, vagy éppen alig ken. A normális láncolajozók azért "ki vannak találva" hogy megfelelően működjenek.
Nekem is volt olyan gondom, hogy csöppent egy kicsi leállás után, aztán még egy kicsi....Én is ilyen "energiatörő medencét" csináltam neki, közvetlenül a pumpa alatt csinál egy jó nagy kiflit a vezeték, azót a probléma eliminálódott.
Nekem is kb. ilyen megoldás van, csak annyiban különbözik, hogy áramlásszabályzónak tettem fel a csőre egy sorkapcsot és ezzel állítottam be a percenkénti egy cseppet. Kicsit nehéz a beállítása, de csak egyszer kell.
Próbáltam vékony, vastag csővel is de mindkettő folyt, a csapot leteszteltem benzinnel nem eresztett át, és "nyomás próbáztam" is, a levegő sem szivárgott
Nem lehet, hogy nagyon vastag a cső? Vagy próbáld ki stihl lánckenő olajjal.
De mi ezért szeretjük :D
Írok Püt
Miért nem csinálsz egy "nyomáspróbát"?! Még "arcból " is akár...

Amúgy az olajozók már csak ilyenek. A legkisebb szennyeződésre is eldugul, de képtelenség "tömörre" csinálni a rendszert!
A csap tuti, hogy jól zár?
A csőből, ha kifolyik az olaj, valaminek utána kell menni. Ha olaj, akkor a tartály felől nem jó a zárás. Ha levegő megy fel a csövön, akkor híg az olaj.
Semmi extra, csak egy tartály egy elektromos benzincsap és egy tű van hozzá, és hajtómű olajat használnék
Hát a sziszegős szappan.
Velős gondolat! Megfontoljuk! Csak tudnám mi az a sprai?
Unalmaaaaaaaaaaaaaas.....
Szerintem élvezetes!
Milyen olajozó és milyen olaj?
Én hülye meg ki akarom próbálni jövőre ezt az olajmizériát.

Csak tunnám hova fér el................a banditba fél diszót elrakok ahogy látom.
Nem hiszem, mert a cső annyira pászol a csapra hogy alig bírom széthúzni, most már teljesen tanácstalan vagyok
Ma megérett bennem a gondolat, hogy veszek új láncot. Főleg mert kaptam egy fantasztikus ajánlatot. (DID 530 ZVM2 130 LE+) a neten 40.000 Ft. körül találtam, Én 15.000-ért vettem.
Egy szépséghibája van a dolognak, hogy az eladó szerint új lánc, csak újszerű. De szerintem még így is megérte.
Lehet, hogy valahol levegőt szív a rendszer.
Nekem jobb volt, műszer olajozó és azzal jól lehetett adagolni, de kicsit unalmas minden motorozás után végig kenegetni, de ha nem válik be ez a megoldás marad.
Olajozd fecskendővel, tűvel, mint én.
Lánc olajozó, vagy lánc spray = "0"!