Ha jól emlékszek írták itt páran hogy 80-as olajat használnak, az enyém 110-es, nem tom milyen sűrű a láncfűrész olaj de akkor megnézem azt is csak hogy mindent kipróbáljak, most megpróbálom a csavart, hátha az bejön. A szabályzást pedig megoldom csak állna már be.
Akkor miért vagy meglepődve? Lánchoz láncfűrész olajat kéne használni, mert az sűrű és ragadós, kevésbé folyik ki. Ha csak a saját súlyánál fogva folyik, akkor meg egyébként is esélyes, hogy a szabályozatlanságnál fogva vagy televeri olajjal még a hátsó kereket is, vagy éppen alig ken. A normális láncolajozók azért "ki vannak találva" hogy megfelelően működjenek.
Nekem is volt olyan gondom, hogy csöppent egy kicsi leállás után, aztán még egy kicsi....Én is ilyen "energiatörő medencét" csináltam neki, közvetlenül a pumpa alatt csinál egy jó nagy kiflit a vezeték, azót a probléma eliminálódott.
Nekem is kb. ilyen megoldás van, csak annyiban különbözik, hogy áramlásszabályzónak tettem fel a csőre egy sorkapcsot és ezzel állítottam be a percenkénti egy cseppet. Kicsit nehéz a beállítása, de csak egyszer kell.
Próbáltam vékony, vastag csővel is de mindkettő folyt, a csapot leteszteltem benzinnel nem eresztett át, és "nyomás próbáztam" is, a levegő sem szivárgott
A csap tuti, hogy jól zár?
A csőből, ha kifolyik az olaj, valaminek utána kell menni. Ha olaj, akkor a tartály felől nem jó a zárás. Ha levegő megy fel a csövön, akkor híg az olaj.
Ma megérett bennem a gondolat, hogy veszek új láncot. Főleg mert kaptam egy fantasztikus ajánlatot. (DID 530 ZVM2 130 LE+) a neten 40.000 Ft. körül találtam, Én 15.000-ért vettem.
Egy szépséghibája van a dolognak, hogy az eladó szerint új lánc, csak újszerű. De szerintem még így is megérte.
Nekem jobb volt, műszer olajozó és azzal jól lehetett adagolni, de kicsit unalmas minden motorozás után végig kenegetni, de ha nem válik be ez a megoldás marad.
Írok Püt
Amúgy az olajozók már csak ilyenek. A legkisebb szennyeződésre is eldugul, de képtelenség "tömörre" csinálni a rendszert!
A csőből, ha kifolyik az olaj, valaminek utána kell menni. Ha olaj, akkor a tartály felől nem jó a zárás. Ha levegő megy fel a csövön, akkor híg az olaj.
Szerintem élvezetes!
Csak tunnám hova fér el................a banditba fél diszót elrakok ahogy látom.
Egy szépséghibája van a dolognak, hogy az eladó szerint új lánc, csak újszerű. De szerintem még így is megérte.
Lánc olajozó, vagy lánc spray = "0"!