Vagy 650 vagy 1000-s Zöldi tuná. Az a gáz a fékkar és a kuplungkar csavarja nem éri át a kézvédővel együtt. Adtak hozzá M6*15-s lencsefejűt csavart,nagyalátétet, önzáró anyát de ez így sehogy sem jó. Ezért kéne a segítséged!
Az ám, az a hang...Ifjú koromban az első "komoly" nagymotorom, a 300-as gpz is ilyen szűrőket kapott, mikor gallyra mentek a karbi mögötti szívócsonkok, olcsóbb megoldásnak tűnt a direkt szűrő. Elképesztő, milyen durva hangja lett tőle...
teljes mértékben megértem, hogy tele lett vele a tököd. Mivel túrázol, elég sokat is mész a motorral, gyakrabban kell, hogy takarítsd. Én relatíve keveset megyek vele, és karburátor hozzáállítása után érezni, hogy valamicskét számít a több levegő. Jó, a teljesítmény növekedésbe beleszól a hengerfej tömítésnél levett 4 tized mm-is, és az el fokolt vezérlés.. De érezhetően jobb. Nem azt mondom, hogy erősebb, vagy gyorsabb lett. Egyszerűen , nyomatékosabb. Plusz ott van az a hang, amit gyári szűrő mellett sosem hallassz.
Nekem azzal lett tele a törpöm hogy ha egy hétvégi rövid kiruccanásból hazajöttünk már eshettem is neki kiszedni a szűrőt takarítani hogy a moci menetkész állapotban legyen mindig.
Rá kellett jönnöm hogy hibás döntés volt mert nekem semmi plusszt nem adott csak a macera volt vele.
Tényleg nem kell valakinek egy jó állapotban lévő pipercross légszűrő 1250-es banditba való. Vannak maradék lötyik is hozzá.
sport szűrő és a direktszűrő közt azért van különbség, nem is kevés. Ugye te se hiszed, hogy azt a 10 perc időtartamot szó szerint kell venni? Akkor leírom csak most, csak Neked, hogy a 4 darabot nagyjából mennyi idő lehet karbantartani: Leszerelés - kb 3 perc.
Elmosás benzinnel , majd vízzel : majd 15 perc megfeszített munkát jelent. Száradás napon kb 10 perc. Vissza szerelés , befújással együtt kb 5 perc. Szerintem ez a munka nem okozhat akkora nagy igénybevételt egyetlen szerencsétlen emberfiának sem, hogy ne tudná elvégezni 2-3 hetente. Az más kérdés, ha magasról szarik rá az illető, vagy ha halvány fingja sincs a szakmáról, viszont én úgy érzem szerelőként vagyok olyan felkészült, hogy karban tudjam tartani a motorom.
"10 perc alatt elmossam őket, befújjam majd vissza szereljem.."
Az olaj nem a víz barátja. Azaz a kimosott szűrőnek száraznak kell lennie amikor azt befújod. 10 perc erre kevés.
Én nem azt mondom hogy a direkt szűrő léte káros hanem az esetleges rossz karbantartás.
Mondom mindezeket úgy hogy használtam sport légszűrőt és a kompresszió jelenleg rendben.
A vevő palira vétele sem épp egy jó történet, ha már ott tartunk, hogy is basszuk át a vevőt Egyedül szoktam motorozni, nem csapatban. Természetesen nem az út kellős közepén állok neki takarítani, hanem mikor vissza\haza értem. Nem vagyok túrás, nem szokásom túrázni egyáltalán, tehát az a veszély nem fenyeget, hogy 70ember megpakolva várja amíg tisztítom a gépet és vadul anyáznak mellé... Sőt, pályázni sem szoktam, és meglehet, hogy messze van a bolt ahhoz, hogy gyalog menjek
Egyébként utána van állítva a karburátor, ez szerintem alapvető dolog, legalábbis úgy, hogy szerelő a motor tulaja. Ha úgy ítélném meg, hogy fossá kopik a motor a direktszűrőtől, valószínű nem raktam volna fel
Természetesen az eredeti alkatrészt nem rakom vissza ( airbox, fúvókák stb), max odaadom mellé a gyári dobbal együtt... De szerencsére, nem tervezem, hogy eladjam.
Ja mégvalami, ha már az órákon át tökölést szóba hoztad Hadd szabadjon megjegyeznem, hogy a motorról még az ülést sem kell leszerelnem ahhoz, hogy a szűrőket levegyem, 10 perc alatt elmossam őket, befújjam majd vissza szereljem.. Ha esetleg túrázásra adnám a fejem, addig amíg a többiek a kockára ült seggükkel vannak elfoglalva, vígan meg lehet csinálni a szűrő karbantartását...
Elnézést. Valóban nem ismerem a motorozási szokásod.
A légszűrőt használattól függően kell cserélni, takarítani.
Látom lelki szemeim előtt amikor a haverokkal elmentek túrázni és 200km után megállsz leveszed a direkt szűrőket ülés alól kiveszed a vizes kannát és a tisztító szereket majd kimosod. Kirakod a napra vártok egy órát hogy megszáradjon majd beolajozod. A dolog esőben mégszebb. A két három motoros haverod meg teljesen tolerálja hogy 150km-re van a szállás és te órákat tökölsz ahelyett hogy söröznétek.
Boltba járáshoz meg minek is?
Pájázni bandittal? Egyébként a karbit utánahúztad? Különös tekintettel hogy SK dobod van.
Na ezért mondom hogy számomra a motorod felejtős lenne ha venni akarnék. Ha ezeket a tényeket meg eltitkolod (visszarakod az eredetit) az az átba...s kategória.
S miért is kéne palira vennem a vevőt? Érdekes hozzáállás, szerintem semmi baj nincs azzal a szűrővel.. El kell fogadni, hogy direktszűrőt gyakran takarítani kell ( értsd : 500 km-enként) , és semmi baja sem lesz a motornak.. Nem értem, hogy miért is kéne palira vennem az illetőt ha egyszer eladnám a motorom..
Esőben nem ázik szarrá a kesztyű. A szél sem éri úgy a kéz bütykeit. Szar idő esetén markolat fűtéssel sokkal konfortosabb. Hosszab út esetén tehát nem gémberedik úgy el a kezed. Zizis helyzetben jól jöhet.
Ellenben nagy melegben nem hűl annyira a kesztyű.
Bocs, de nekem inkább a felelőtlenség jut eszembe .Nekem egyszer már megmentette a karbon protektor a bal kézfejemet . Csonttörés helyett csak egy piros folt lett a kezemen . Ha arra gondolsz, hogy te úgyis lassan mész, és óvatos vagy, akkor elárulom, hogy legutóbb, mikor fellöktek kb csak 30-al mentem . Szerencsére még sohasem miattam történt baj, és mégis többször megesett .
Remélem ha jó magas plexit tennél fel, nem jut eszedbe sisak nélkül menni .
Givi feliratot eltettem, már az első napon levált.
Színre nem fújatom, mert állandóan beleakad a csizmám, és a feketén nem feltűnő a horzsolás, de fehéren már az lenne.
A levonókat, meg feliratokat útálom, ezért minden motoromnál az volt az első, hogy ezeket eltávolítottam!
Tudod, mindenkinek meg vannak a gyengéi...
Akkor én is mondok véleményt a V35-ös betétek nincsenek színre fújva, a givi embléma hiányzik, a fejidomról a gyári felírat eltűnt...Jó gyorsan jársz vele gondolom lefújta a szél!
Egy kis türelmet kérek!
Amúgy nekem nem, hogy rövid lett, hanem majdnem hosszú!
Rá kellett jönnöm hogy hibás döntés volt mert nekem semmi plusszt nem adott csak a macera volt vele.
Tényleg nem kell valakinek egy jó állapotban lévő pipercross légszűrő 1250-es banditba való. Vannak maradék lötyik is hozzá.
Elmosás benzinnel , majd vízzel : majd 15 perc megfeszített munkát jelent. Száradás napon kb 10 perc. Vissza szerelés , befújással együtt kb 5 perc. Szerintem ez a munka nem okozhat akkora nagy igénybevételt egyetlen szerencsétlen emberfiának sem, hogy ne tudná elvégezni 2-3 hetente. Az más kérdés, ha magasról szarik rá az illető, vagy ha halvány fingja sincs a szakmáról, viszont én úgy érzem szerelőként vagyok olyan felkészült, hogy karban tudjam tartani a motorom.
Az olaj nem a víz barátja. Azaz a kimosott szűrőnek száraznak kell lennie amikor azt befújod. 10 perc erre kevés.
Én nem azt mondom hogy a direkt szűrő léte káros hanem az esetleges rossz karbantartás.
Mondom mindezeket úgy hogy használtam sport légszűrőt és a kompresszió jelenleg rendben.
Egyébként utána van állítva a karburátor, ez szerintem alapvető dolog, legalábbis úgy, hogy szerelő a motor tulaja. Ha úgy ítélném meg, hogy fossá kopik a motor a direktszűrőtől, valószínű nem raktam volna fel
Természetesen az eredeti alkatrészt nem rakom vissza ( airbox, fúvókák stb), max odaadom mellé a gyári dobbal együtt... De szerencsére, nem tervezem, hogy eladjam.
Ja mégvalami, ha már az órákon át tökölést szóba hoztad Hadd szabadjon megjegyeznem, hogy a motorról még az ülést sem kell leszerelnem ahhoz, hogy a szűrőket levegyem, 10 perc alatt elmossam őket, befújjam majd vissza szereljem.. Ha esetleg túrázásra adnám a fejem, addig amíg a többiek a kockára ült seggükkel vannak elfoglalva, vígan meg lehet csinálni a szűrő karbantartását...
A légszűrőt használattól függően kell cserélni, takarítani.
Látom lelki szemeim előtt amikor a haverokkal elmentek túrázni és 200km után megállsz leveszed a direkt szűrőket ülés alól kiveszed a vizes kannát és a tisztító szereket majd kimosod. Kirakod a napra vártok egy órát hogy megszáradjon majd beolajozod. A dolog esőben mégszebb. A két három motoros haverod meg teljesen tolerálja hogy 150km-re van a szállás és te órákat tökölsz ahelyett hogy söröznétek.
Boltba járáshoz meg minek is?
Pájázni bandittal? Egyébként a karbit utánahúztad? Különös tekintettel hogy SK dobod van.
Na ezért mondom hogy számomra a motorod felejtős lenne ha venni akarnék. Ha ezeket a tényeket meg eltitkolod (visszarakod az eredetit) az az átba...s kategória.
Ha eladó sorba kerül a motorod igencsak palira kell venned a vevőt. Konkrétan a szűrő megoldásodra gondolok.
Ellenben nagy melegben nem hűl annyira a kesztyű.
Remélem ha jó magas plexit tennél fel, nem jut eszedbe sisak nélkül menni .
Nekem maximálisan a 170-es magasságomhoz!
Színre nem fújatom, mert állandóan beleakad a csizmám, és a feketén nem feltűnő a horzsolás, de fehéren már az lenne.
A levonókat, meg feliratokat útálom, ezért minden motoromnál az volt az első, hogy ezeket eltávolítottam!
Tudod, mindenkinek meg vannak a gyengéi...