Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Király .Amúgy tuti,hogy jobb az olajzás,de a spray is egész jó,csak szanaszét kell mosni petróval a láncot 10-ezrenként.Sztem 40-et simán elviszi a gyári lánc ezzel a módszerrel,lehet a vége felé szerelek be én is olajzót,ha addigra lesz vmi bevált rendszer.
Hát nem tudom...Nálam nem ment el 25-30-ezer Km-nél többet nagyon befolyásolja az időjárási körülmény a lánc élettartamát. Egyébként van egy jó hírem számodra, meg van a megbeszélt áru. Jövő héten adom fel.
Bocs Banditban 31ezer.
Azért nem rossz a a spray se ,csak megfelelően kell használni...kb 10 sec alatt befújom ,kb 500-600km-enként és kész.41ezer van a Banditban...gyári még a lánc és a fogaskerék...cbr 900: 45ezret bírt..vfr750: 50ekm-t
tdm 900:50ekmt.....akkkor miért nem jó?Biztos jobb az olajzás ,de azért a spray bevállt jó dolog,kb 10ezrenként meg lemosom petróval.
És ha 5 kilométer után lejön akkor megállsz minden 5 kilométerbe és fújod...Míg érnék haza te jó isten.
Ja azt el is felejtetem az idén már volt olyan, hogy hazáig vert az eső...Az időjárást nem én vezérlem sajnos, és ha mentem haza vagy a melóhelyre nincs választás. A láncba 50-ezer van és semmi baja. Nem semmiért...
100? 5km után lejön...
2000-ezer pénz? Hú az nem kevés én abból 100-ezer kilométernyi lánckenőolajat veszek...Egyébként száz szónak is egy a vége esőben nincs az a Spray ami ki bír 100 kilométertől többet...Aztán meg ha nem állsz meg megfújni, hazavágod a lánc ott, aztán cserélheted is...Én haza tartottam 300 kilométeren zuhogott az eső, lusta voltam megállni gatya lett a lánc! Ma már nincs ilyen gond.
A motorod láttán elhiszem de én akárhogy fújtam mindig verődött le egy kevés, nekem egyformán műkszik, de mióta olajozom azóta csendesebb a lánc, ennyi ami pozitív az olajzásban. Hosszú távon meg majd elválik.
És a nagy dobozos MOL-os spray-vel szerintem kurva sokáig el leszek! Jó drága egyébként,mert 2000 pézé vettem!
Tóni86!

Pár fújás után rá lehet jönni,hogy mennyit kell fújni a MOL-os anyagból a láncra! Én már ki tapasztaltam és tudom mennyit,és hová kell fújni belőle! Ha valaki kényes a felni taknyosodására,akkor az én vagyok,szóval nekem soha nem pöttyös a felnim elhiheted!
Ezeknek van előnye és hátránya. A spray is ráverődik a felnire (én is mol-ost használok-tam) és ha vastagon fújtam akkor se bírt ki 900 km-nél többet. Az olajzás se rosszabb mint a spray, mert az utóbbi 4-5 alkalommal úgy olajoztam mint Daty, pár óra után sztendejen jó alaposan megpörgettem és ami akart az le jött róla, és nem piszkosabb a felnim mint a spray-vel. Most ha össze jön az olajozó akkor 2 doboz spray árán meg lesz, és utána nem kell egy fillért se költenem a lánc kenésére.
Ja....és ha kívánod lefényképezem a gyári láncomat,csak hogy lásd milyen állapotban van!
Kazam!

Én is voltam már görög túrán,és ha hiszed,ha nem hazafelé például induláskor fújtam meg a MOL-os cuccal,és aztán itthon! Ez van barátom! Én meg nem fogom nézegetni a taknyot a felnimen,meg nézegetni,hogy csepeg-e vagy nem az a szar! Én motorozni szeretek,meg túrázni,és nem azzal kísérletezni,hogy mikor mennyit cseppenjen a trutyi a láncomra! Befújom a láncot aztán gó! Amikor kezd fényesedni a görgő,akkor kb 30 másodperc alatt megint fújok rá az "isteni" MOL-os anyagból,és megint gooooooooo! Meg kb 2-3 ezrenként petrós ronygyal átpucolom a láncomat,vagy petróval át ecsetelem,attól függ mennyi por-piszok van rajta,ennyi!
Szóval nekem ez így tökéletes,és már több mint 33e km van a láncomban,de mint az új!
Mivel rég óta "tökölök" a fecskendős olajozással, szívesen megmutatom bár kinek, hogy 2 azaz kettő perc alatt letakarítom a dzsuvát a láncról, és újra olajozom.
Szóval kinek hogy...
Lakktóz! :-)
Lottóz!
Csak nem András? :D
STK200 programozóval összekötöd a mcoi-t és a PC-t. Letöltöd a mcoi oldaláról a progit (windows alapú) és ezzel testre szabhatod. Több mint két éve csináltam és igen fakóak az emlékeim már. Ha jól tudom Istvánnak is van ilyen.
Hogy kell? leírnád? Nem vagyok perfect német nyelvből.Akár pü ben is jöhet. ( basi2"kukac"citromail.hu )
A mcoi programozható. Írd át az alapértékeket és így többet tudsz a láncra juttatni
Neem. Ugy néz ki minden OK! Jelenleg Di tech olajpumpa van rajta és szerintem keveset szállít.Spórolni akartam a pumpa árán. Gondolkodom hogy mégis megveszem a Mccoi pumpát mert az mégiscsak hozzá való!.
Sziasztok!
GSF600-hoz szeretnék kormányt,telószimeringet,kilóméterórát.
Bontott újszerű,vagy új is érdekelne(egyenlőre csak az ára).Esetleg link,hogy honnan szerezhető be.
Köszi!
2 éve voltunk Görög országban. A túravezető az első megállás után kérdezte hogy mehetnénk egy hosszabbat mert időben le kéne érni.
Innentől kezdve a határon és tankolni álltunk meg.
A szálláson a Freewind-es srác sörözés közben:
"Bekaphatjátok mert megállások alkalmával mindig döntenem kellett hogy én tolok egy szendót v. a láncot fújom. "
Azóta a GS800-asán mcoi van.

Részemről a túra drága idejét fecskendős tököléssel nem tölteném. Motoroztunk már szelepig érő homokban, de az is előfordult hogy majdnem láncig ért. Aranyat ér az "öntisztuló" lánc.
Még mindig kinlódsz a rendszerrel?
Hazavágtad a pumpát? Vagy ?