Én most nem rég cseréltem az első és hátsó kerék szimeringeket.
Hátsó kerék szimering méret Féktárcsa felőli: 09285-28001 SEAL, RH (28X47X7)
Hátsó kerék szimering méret Lánckerék felőli: 09285-35001 OIL SEAL (35X62X8)
Első kerék szímering 2 darab: 09285-28001 OIL SEAL SPROCK --- OIL SEAL (28X47X7)
És itt vásároltam...Olcsó, Jó, Minőség. link
Az tény, hogy a használt piacon a DiTec-es olcsóbb, mint a karbis. Pont azért mert gondolom, hogy több vele a nyűg. Én amikor megvettem azt hittem, hogy a DiTec az előny. Eddig talán megúsztam, és nem kellett rá sokat költeni. Viszont az is tény, hogy fele annyit sem eszik, mint egy karbis, legalábbis a lányomé szerintem termeli a benzint. Ha ezt is számoljuk, akkor szerintem nem biztos, hogy annyira rossz bolt volt.
Szerintem már hordós a csizma, igy már nagyobb terhelésnél a csapágy élen fekszik a krómszár...
Mostanság nincs túl sok idöm kisérletezgetni, pedig már kb 1 óra részidö a telo ki-szét-össze- vissza...de már puttonyom tele...
A nullkilóméter óta egy embernél nyüstölt példányok megdöbbentő futást is produkálhatnak.Láttam 52e-el ditekket úgy hogy merő zsuva borította mindenhol................meg 6-8e-ret futottat ami csak puff-durr-melegszik-nemmegy-csak lábbal tünetet produkál.
A szervízektől meg hánytam mert vagy húzták a szájukat és mondták hogy szar nem lehet megcsinálni vagy vállalták,legombolták a pénzt és ugyanúgy szartak megcsinálni.............de volt amelyik kilopta az új akksit mert hogy döglött..............mondom a kéthetes banner mitől vált hirtelen noname hulla kínaivá.............erre csávókám felhúzta az orrát és szüttyögve kivette egy parkoló járgányból az enyémet...........mondom nofene hogya..............erre.............csak néz ártatlanul.
Erre mondom sehova.............csak sajátkezűleg.
Érdekes hogy az elsőgenerációs még fémházas inyektor sose pusztult me benne............AC annál inkább.
Szevasztok Banditák!Előre bocsátom nem "nyalni"akarok zoli 32 -nek de az Aprilia forumon olvastam pár hozzászolását,aki 2 évet szopott Di-Tech-el az előtt megemelem a kalapom!Nekem sima Sr-em van 70-es vizes, de mindenki óva intett a befecskendezőstől ha elromlik egy katasztrófa,köszvény,fosláda.Itt Kaposváron a Belmotónál nem is vállalnak ilyen tipust pedig nem ma kezdték a szakmát.Piti eddig neked nagy mákod van legyen is igy ha elkezd szarakodni megutálod az olaszokat egy életre,vagy vedd fel zoli 32-vel a kapcsolatot az már birja a gyürődést!Üdv!Zolti
A szimering alatti felsö persely felcsikozza hosszant a krómszárat. Ès ha már elég mély, akkor nem tudja a szimering lehúzni az olajat. Egy szárat már cserélnem kellett, meg perselyt is cseréltem vele együtt, de nem oldodott meg a próbléma, most az új szár karistolódik. Azt hiszem mélyebben zsebbe kell nyúlnom, az alsó részt is el kell hajítanom...hosszas pingvinezés után erre jutottam .
De szivesen veszem mások tapasztalatát.
KÖszi.
Nem agysebészet, csak az anyagválasztás miatt vannak kétségeim.
Pl. Swift féltengely gumiharang kibírt 10 évet, az utángyártott meg 1-2 év után kirepedt, mert megette a zsír.
Ott van, hogy hírdetés feladva márc 12 .
Az idióta még mindig hírdeti, ráadásul más névvel .