Csak azé ment 93-at mert akkoriban 110 felett jóval voltam kilóban.
Az egyik kókler szerelőnél eccer kibontották..............odasúgta az ugribugrija a főnöknek hogy "te ez belül full malossi" rá 10 percre jött a nagyhalál duma hogy a gép döglött de nagylelkűen 20e KP és a blokkért cserébe teljesen átszerelik egy bontott karbis blokkal a gépest és mehetek...............mondom a jóanyád ................csomagoljátok össze és itt se vagyok.
Az egészet én pakoltam át malossival darabról darabra.
A lányomnak Scarabeo DiTec-je van, alattam (116 kg.) 70 km/h a vége, de 3/4 gázzal 65-el kimegy a világból. Soha nem mértem hogy mennyit fogyaszt, de szaladgálós motornak használjuk, és egy szezonba kb. kétszer tankolok olyan 3000 Ft. körül. Egyszer fel kellene írnom az óra állását, de olyan ritkán tankolok, hogy mindig elfelejtem.
Na ez az egyik fő baj!....erről valahogy nem hallani.....pedig nagyon sok kúton "hígitják" etanollal a benyát oszt csodálkozik az ember, hogy miért nem megy és eszik többet a verda és a modern injektorokat is hazavágja hiába mondják, hogy az jó etanolhoz is mert a legtöbb nem,....a gázolajjal is vacakolnak sok helyen....
Nem cáfoltál rám.....a gyárilag feltett láncok K7-től igen sokat bírnak....a következő ha csak nem a 130+-t(legdrágább) veszed sokkal kevesebbet fog....
Vigyázz! Két fajta ditekk motor van ezekben! Az egyik a jobbik fajta,a másik a szarabbik! Mondjuk nem tudom az enyémben mellik van,csak azt tudom,hogy az enyém már az új kasztnis!
Az én ditekkemben meg közel nyócezer kilóóóóóóóméter van,eddig csak gyertya csere volt!
Még valamit megfigyeltem...a benyára kurvára kényes! Van itt nálunk egy kút ahol igen szeretik bioetanollal dúsítani a benyát! No azzal szaggatott mint a picsa! Azóta másik bevált kúton tankolok,és nincs is gond vele!
Akkor most rád cáfolok! Az én láncomban több mint 33e km van,és mivel nem rég ki volt szedve a kerék is,tüzetesen megnéztük a láncot a szerelővel,és a lánc kereket is!
Örömmel jelentem,hogy semmi gond nincs sem a láncal,sem a lánc kerékkel,pedig én sprayzem,ill. tisztítom a láncot!
Eddig 3x kellett picit spanolni rajta!
Mondjuk nem tudom mennyire élném az 1 hengert.. de úgy vélem az elmondások alapján, hogy az egy jó kis motor.
Egy lánccserét nem tennék............meg a teleszkópos buzergálás.
Ezekhez már kevés lenné.
Ditekk csak elhajlás mert érdekelt a pici lelke.
Mikor megismertem már nem annyira.
Az egyik kókler szerelőnél eccer kibontották..............odasúgta az ugribugrija a főnöknek hogy "te ez belül full malossi" rá 10 percre jött a nagyhalál duma hogy a gép döglött de nagylelkűen 20e KP és a blokkért cserébe teljesen átszerelik egy bontott karbis blokkal a gépest és mehetek...............mondom a jóanyád ................csomagoljátok össze és itt se vagyok.
Az egészet én pakoltam át malossival darabról darabra.
Az enyémnek a hivatalos neve Aprilia SR 50 DiTech.
Azt nem tom mék az új külső!
De sztem az enyém is az újabbik.
Vigyázz! Két fajta ditekk motor van ezekben! Az egyik a jobbik fajta,a másik a szarabbik! Mondjuk nem tudom az enyémben mellik van,csak azt tudom,hogy az enyém már az új kasztnis!
Az én ditekkemben meg közel nyócezer kilóóóóóóóméter van,eddig csak gyertya csere volt!
Még valamit megfigyeltem...a benyára kurvára kényes! Van itt nálunk egy kút ahol igen szeretik bioetanollal dúsítani a benyát! No azzal szaggatott mint a picsa! Azóta másik bevált kúton tankolok,és nincs is gond vele!
De általában 60-70 között járkálok.
Akkor most rád cáfolok! Az én láncomban több mint 33e km van,és mivel nem rég ki volt szedve a kerék is,tüzetesen megnéztük a láncot a szerelővel,és a lánc kereket is!
Örömmel jelentem,hogy semmi gond nincs sem a láncal,sem a lánc kerékkel,pedig én sprayzem,ill. tisztítom a láncot!
Eddig 3x kellett picit spanolni rajta!