Szevasztok Banditák!Érdeklődve olvasom mekyik jobb Bandit vagy GSX 1,4.Nekem álmatlan éjszakáim vol-
tak az Sv-ről hamar lebeszéltek,közben megjelent a vizes ezt választottam de ha éjszaka felriadok lehet,
hogy az 1,4-est választanám csak újban az a nagy "harsonás" kipufogós volt.Ezt nem azért irom mert meg bántam a választásomat a 750-esem után ez más kategoria.A nyomatékra gondolok és arra,hogy 5 ezres fordulatnál megy cirka 160-at.Ez választ ad a blokk élettartamára is./Remélem/.Engem inkább az aggaszt
ahogy a tartósteszteken zabálja a hátsógumit.Az 1,4-es is ezt teszi?A tanácsotokat kérném!Fokozatkijelzö
létezik- e az 1250-esre.Régen 30 éve ezen jót röhögtem minek az a Rigámon simán eligazodtam de az az
igaszság ha elbambulok van amikor sokáig megyek 5-ben vagy 6 után még huzogatom a váltót.Tudom nem létkérdés de inkább a névnapomra ezt kérnék a családomtól mint gatyát és zoknit.Ha van melyik jobb az
Ago motors féle vagy a Prop-tech.Könnyü-e bekötni?Válaszotokat előre is köszönöm az erő legyen veletek!
Állat:-)
de azért 1100 euróért? Normálisak ezek?
Ebből azért kb. 10 láncszetett veszek.....de még a 9-el is kiegyezzek ami meg ugye egy motor végét jelenti, hiszen ha normálisan közlekedik az ember akkor legalább 200.000km - annyit meg ez a gumi se bír (ha másért nem, mert elöregszik)
de ezért még fietnék is, hiszen annyival nem lenne több - ellenben örök.........mig ha azt veszük, akkor 2 évente lánccsere.....szóval aki nem cserélgeti a motort, annak nagyon megéri
Abba olajcsere azt kész..............ezt az egyet Én is bánom.......hiszen azért eddig nekem 1-másfél évente igen húzós volt a lánccsere, meg mellé a guma is.......
Én a 25kwos mocimra (34Le) 75Le-erős DID 520 VM láncot tettem......
A gyárival elmentem 32.000-ret, ezzel meg 36000-ret....pedig ugye majdnem3x erősebb láncrl volt szó
de az igaz hogy 32.000 pengó volt, tehát majdnem 1ft/km:-)))
Csak megjegyeztem, hogy kicsit szélsőséges stilusban reagáltad le Zöldi kolléga "zöltségiet", ettől még minden ok!
Én arra térnék ki egy aprócska gondolat erejéig, hogy a DID táblázatát megnézve és az ajánlásáit betartva, nem pusztán a LE határozza meg a végeredményt, mert a nyomatákból származó kerületen ébredő erő nyuzza majd a láncot. Ezért ajánlják a nyomatékos láncszagató motorokhoz a 130LE felett VMZ-s erősitett láncokat....
Az én "jóindulatú megjegyzésem" zöldi kollegának szólt.
Attól, hogy egy lánc megáll a lánckerekeken, (530as, 520as, stb), attól még nem való feltétlen arra a motorra.
Ezért adják meg a lóerőt is hozzá.
És ezért a betű-meg számjelölések, amik eligazítanak ezügyben.
De Te vagy a mérnök, nem én:-)
Én csak azt mondom, hogy ha jól van megválasztva egy lánc erőssége, meg jól van beállítva, és rendeltetésszerűen van használva, akkor ki kell bírnia az előírt km-t, legyen az DID vagy CZ vagy regina, japán vagy cseh, X-gyűrűs, vagy gyűrű nélküli.
Kiki válassza ki a magának megfelelőt és használja az előírtak szerint, és akkor nagy baj nem lehet.
Azt viszont kötve hiszem, hogy van olyan gyárilag előírt lánc Banditra, vagy bármire, amit ha jól beállítasz, és megfelelően használsz, akkor 300km után állítani kell rajt.
De szerintem ezt Te is aláírod...
Elég szélsőséges a gondolkodásod egyes esetekben.
Mindenki tudja , hogy valamit elbaszni nem kell ész csak kitartás. Megóvni, megbecsülni valamit sokkal nehezebb...
Ez nem kritika volt pusztán egy jóindulatú megjegyzés...
A cz is gyárt a banditra való X gyűrűs láncot. Tizenpárezer forint. Csak győzzed húzni:)
Egy haver feltett egy görög láncot, nagyon olcsó volt, próbából. Túra előtt meghúzta, mentünk 300km-t, már ki volt nyúlva
tak az Sv-ről hamar lebeszéltek,közben megjelent a vizes ezt választottam de ha éjszaka felriadok lehet,
hogy az 1,4-est választanám csak újban az a nagy "harsonás" kipufogós volt.Ezt nem azért irom mert meg bántam a választásomat a 750-esem után ez más kategoria.A nyomatékra gondolok és arra,hogy 5 ezres fordulatnál megy cirka 160-at.Ez választ ad a blokk élettartamára is./Remélem/.Engem inkább az aggaszt
ahogy a tartósteszteken zabálja a hátsógumit.Az 1,4-es is ezt teszi?A tanácsotokat kérném!Fokozatkijelzö
létezik- e az 1250-esre.Régen 30 éve ezen jót röhögtem minek az a Rigámon simán eligazodtam de az az
igaszság ha elbambulok van amikor sokáig megyek 5-ben vagy 6 után még huzogatom a váltót.Tudom nem létkérdés de inkább a névnapomra ezt kérnék a családomtól mint gatyát és zoknit.Ha van melyik jobb az
Ago motors féle vagy a Prop-tech.Könnyü-e bekötni?Válaszotokat előre is köszönöm az erő legyen veletek!