Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok Banditák!Érdeklődve olvasom mekyik jobb Bandit vagy GSX 1,4.Nekem álmatlan éjszakáim vol-
tak az Sv-ről hamar lebeszéltek,közben megjelent a vizes ezt választottam de ha éjszaka felriadok lehet,
hogy az 1,4-est választanám csak újban az a nagy "harsonás" kipufogós volt.Ezt nem azért irom mert meg bántam a választásomat a 750-esem után ez más kategoria.A nyomatékra gondolok és arra,hogy 5 ezres fordulatnál megy cirka 160-at.Ez választ ad a blokk élettartamára is./Remélem/.Engem inkább az aggaszt
ahogy a tartósteszteken zabálja a hátsógumit.Az 1,4-es is ezt teszi?A tanácsotokat kérném!Fokozatkijelzö
létezik- e az 1250-esre.Régen 30 éve ezen jót röhögtem minek az a Rigámon simán eligazodtam de az az
igaszság ha elbambulok van amikor sokáig megyek 5-ben vagy 6 után még huzogatom a váltót.Tudom nem létkérdés de inkább a névnapomra ezt kérnék a családomtól mint gatyát és zoknit.Ha van melyik jobb az
Ago motors féle vagy a Prop-tech.Könnyü-e bekötni?Válaszotokat előre is köszönöm az erő legyen veletek!
No igen:-))))


Állat:-)
de azért 1100 euróért? Normálisak ezek?
Ebből azért kb. 10 láncszetett veszek.....de még a 9-el is kiegyezzek ami meg ugye egy motor végét jelenti, hiszen ha normálisan közlekedik az ember akkor legalább 200.000km - annyit meg ez a gumi se bír (ha másért nem, mert elöregszik)
Az "ékszíj "helyett Fogasszíjat használnak. Létezik ilyen, én nagyon favorizálnám, de igen borsos az ára.
http://www.vh-motorradtechnik....
http://www.vh-motorr
adtechnik....
És kardánnal is lehet kerózni:-)))
nem csak chopper....

Sok BMW.....de sok haveré is (Pan europe, Guzzi)

de ezért még fietnék is, hiszen annyival nem lenne több - ellenben örök.........mig ha azt veszük, akkor 2 évente lánccsere.....szóval aki nem cserélgeti a motort, annak nagyon megéri
ok, sok nagyobb csopper kardános, azt" mégse" drága annyira
bingó:-))))


Abba olajcsere azt kész..............ezt az egyet Én is bánom.......hiszen azért eddig nekem 1-másfél évente igen húzós volt a lánccsere, meg mellé a guma is.......
én meg ékszijjaznám ha lehetne
Szerintem a szükségesnél 2x erősebb láncot feltéve sosem nyúlna meg. Csak egyszer kéne megvenni. Viszont több teljesítmény elveszne a láncnál.
Mer" sokkal olcsóbb. (nekik)
Én mondjuk szívem szerint kardánt raknék a Bandira, lánc helyett . Nem is értem, ilyen tehenekre miért láncoznak.
Azért vannak külsőséges dolgok is...


Én a 25kwos mocimra (34Le) 75Le-erős DID 520 VM láncot tettem......
A gyárival elmentem 32.000-ret, ezzel meg 36000-ret....pedig ugye majdnem3x erősebb láncrl volt szó

de az igaz hogy 32.000 pengó volt, tehát majdnem 1ft/km:-)))


ismerős:-)))))
A régifajtából tuti van...
A hengeresből...
Ez necces.

Megnézem hétvégén...
Ha nagy szemétgyüjtő vagy akkor szerez nekem 2 db index csatlakozót....... ez kellene...és akkor te is jól jársz meg Én is......

Sőt.... ezesetben még egyeztetünk is azt elviszem neked Fehéresvárra...... (45km)
Bizony, bizony;-)
Aláírom persze!

Csak megjegyeztem, hogy kicsit szélsőséges stilusban reagáltad le Zöldi kolléga "zöltségiet", ettől még minden ok!

Én arra térnék ki egy aprócska gondolat erejéig, hogy a DID táblázatát megnézve és az ajánlásáit betartva, nem pusztán a LE határozza meg a végeredményt, mert a nyomatákból származó kerületen ébredő erő nyuzza majd a láncot. Ezért ajánlják a nyomatékos láncszagató motorokhoz a 130LE felett VMZ-s erősitett láncokat....
Az én "jóindulatú megjegyzésem" zöldi kollegának szólt.

Attól, hogy egy lánc megáll a lánckerekeken, (530as, 520as, stb), attól még nem való feltétlen arra a motorra.
Ezért adják meg a lóerőt is hozzá.
És ezért a betű-meg számjelölések, amik eligazítanak ezügyben.

De Te vagy a mérnök, nem én:-)

Én csak azt mondom, hogy ha jól van megválasztva egy lánc erőssége, meg jól van beállítva, és rendeltetésszerűen van használva, akkor ki kell bírnia az előírt km-t, legyen az DID vagy CZ vagy regina, japán vagy cseh, X-gyűrűs, vagy gyűrű nélküli.

Kiki válassza ki a magának megfelelőt és használja az előírtak szerint, és akkor nagy baj nem lehet.

Azt viszont kötve hiszem, hogy van olyan gyárilag előírt lánc Banditra, vagy bármire, amit ha jól beállítasz, és megfelelően használsz, akkor 300km után állítani kell rajt.
De szerintem ezt Te is aláírod...

;-)
valamit elbaszni nem kell ész csak kitartás
Elég szélsőséges a gondolkodásod egyes esetekben.
Mindenki tudja , hogy valamit elbaszni nem kell ész csak kitartás. Megóvni, megbecsülni valamit sokkal nehezebb...
Ez nem kritika volt pusztán egy jóindulatú megjegyzés...
Azt hiszem LZS2-es talán . Ez ugye Litium bázisú. Ebből van otthon néhány 10kg -os vödörrel .
Gyári új 130Le feletti DIDet is kinyújtom neked 600as bandittal is, ha adsz motort meg láncot...

Sőt: a lánckerékcsapágyad is kinyírom vele 300 alatt.

Meg kell faszán "feszíteni", ráülni ketten, túradobozba két malomkövet, azt párszor átmenni egy vasúti átjárón.

Ennyi. Hülyeség ellen az sem véd.

Inkább lazábbra kell hagyni a láncot, mint feszesre, és akkor nem gyilkol meg semmit...

És rá kell ülni minden állítás után, és berúgózva megnézni, nem feszül-e...

Akármit ír a gyártó...

Mondom, nálam a Regina is jól muzsikál, és havernak is elhiszem hogy jó az IRIS, főleg mivel az új lánc a használt lánckerekeken se nyúlott...
A cz is gyárt a banditra való X gyűrűs láncot. Tizenpárezer forint. Csak győzzed húzni:)
Egy haver feltett egy görög láncot, nagyon olcsó volt, próbából. Túra előtt meghúzta, mentünk 300km-t, már ki volt nyúlva
Milyen zsírral kented a csapágyakat? Nekem is ez a terv.
Elmondom a teszem a regináról:-)

Enyémen arany színű van, most a kódjelét nem tudom, de németben tették még rá, úgyhogy biztos minimum az előírt.

Mikor elhoztam a motort, majdnem új volt (nem lehetett kihúzni ahátsó lánckeréken szinte semmit)

5000ret mentem vele azóta, és volt benne egykerekezés is vagy 100-szor...

meg volt kétszemélyes, dobozos mutatvány, meg gyorsulgatások, de átlag 5000ren használtam a vasat...

Egyszer már akartam rajta húzni...

:-D

de nem tettem.

Teljesen fasza. És nem látszik rajt, hogy összevissza nyúlott volna.

DID még a CB750enem volt...

Frankó volt az is.

monnyuk az nem kapott ilyen igénybevételt:-D

Nem aktuális még messze a lánccsere, csak érdeklődtem, merre kapni Reginát.

Alternatívaként megmarad.

Havernak IRIS volt fenn a 900as GPZ-n, és rövid áttételell, meg folyton üveghangon járt vele...

Bírta neki az is.

Pedig használt láncekerekekre tette az új láncot!

Úgyhogy az IRIS se fos...

Lassan eljut oda is ez az ország, hogy lehet válogatni jó meg jó között...

(Alkatrészek és motorok közt is)

És az árak is mennek lefelé, ahogy telítődik a piac.

Csak az átkozott bérek maradnának legalább reálértékben, ahol voltak...

:-(

...