Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

FullGas-ban (Boglár: Bukovics T) a szervízvezető nézte ki a katalógusból és így rendelte meg. A két műanyag szűk 12eFt volt. Ha a szervizben rosszat mondtak akkor bocs de én is csak azt tudom mondani. Egy DL 1000-en meg is néztük.
Ezért kell világosan megszabni már az elején(kiírásnál!) a várható tempót.

"Gyorsan megyünk az egyenesekben, kanyarban félünk"
"Gyorsan megyünk mindenhol.. csekket kifizetjük"
" Lendületesen megyünk, kanyarban gyorsan"
stb..

Aztán ha valaki úgy csatlakozik, hogy nem képes a kiírásban szereplő, majd a gyakorlatban is megvalósított tempót tartani és/vagy elviselni..annak lehet lobogtatni a túrakiírást. Öcsisajt, erre jelentkeztél, ez van, vagy mész amerre látsz Aztán nyugodtan alszik mindenki
Szerencsére azért voltunk páran, akiknek a társaságát, és tempóját is élveztük!
Mínusz 1 km!
GYIK: A sportmotor.hu kiszolgálón posztoló kétkerekű járművet vezetők nagy részének a hozzáállása.
Pl: "150-el záróvonalon előző"
Sztem megéri, csodaszép, és vannak benne egész jól motorozható részek is!
Hozzám pl lejöhetnétek. Szívesen látlak benneteket
Egyetértek!
A Horvátországi motorozzos túrán a vezető meg sem győződött róla, ki menyit tud, kiadta az ukázt:
Elől ő, után akik két személlyel vannak, utána lassabb egyedüliek, és utoljára aki nagy teljesítményűvel van egyedül.
Hát...mellényúlt rendesen.
Ilyen csapattal a szomszéd közértbe nem mennék. Nemmég hogy elcsesszék a pihenésem.
A Suzuki DL 100-hez nem árul a kiegészítői között kézvédőt, ezért írtam a DL 650-et, mert ahhoz igen.
Én azt vettem, azt tettem fel, tökéletes, mindenféle fúrás faragás nélkül.
18.600 Ft volt.
Ettől olcsóbban sehol sem láttam!
"én csak szeretek"

khm, mást hallottam
Én a formaleválasztót új guminál úgy szoktam megoldani, hogy középsztenderen alapjáraton egyben pörgetve, finom csiszolóvászonnal koromfeketéig megcsiszolom. Rinyacsík nulla
"Mondjuk úgy inkább hogy motorozási tudás és motorteljesítmény nameg bevállalás szerint tud szétszakadni 10 emberke."

Ugye itt a szétszakadáson a klikkesedést érted. Mert egy piros lámpa miatt is szét lehet szakadni.
Bazz............motoroznék a bányamunkát más vállalja.
Ha ráérsz, gyere el errefelé, és mutatok neked a Lillafüredinél is szűkebbet, sötétebbet!
Úgy híjják, Mályinka-Lillafüred!
A sportmotor.hu-nak nincs is mentalitása.
Nekem nem tetszik a sportmotor.hu mentalitása. A motorozz.hu meg döglött. Bike-r fórumán meg jól elvoltam
Túra: max 5 motor. E felett már felvonulás.
Klasszikus felállás: elől túravezető mögötte a legtapasztalatlanabb. A záró motorig az egyre tapasztaltabb majd a záró motor. A záró motornak nem az a lényege hogy Ő tud a legügyesebben előre menni. Egy kezemen meg tudom számolni hogy Imi hányszor előzött meg pedig a technikás egyenesekben is körbeszalad. Tapasztalatból mondom hogy ha a záró motor is megelőz akkor az frusztráló lehet és a tapasztalatlanabbat bele "húzza" olyanba is amit nem tud kezelni. Az más kérdés hogy a karcosabb résznél lemaradnak és utól érnek és megint előre engednek. Tudod hogy a helyeden vagy. Nincs frusztráció.

Egyébként azon az ominózus túrán a parkolóban engem is ott hagytak és egyedül jöttünk haza.
Na a Lillafüredin én voltam a csiga............vazze nemmondtad hogy szinte fák közt megy.
Én meg a 4x műtött szememmel vakoskodtam a sötét plexiben 50-el mint a holdkóros.
Üdv itt is Csucsu!
A hétvége után már biztos a formaleválasztó volt
Volt már új Z6-om is. De ez extra brutál beszaratós volt. Az is benne volt valószínűleg hogy fél év kihagyás volt + én csak szeretek motorozni.
Wazze, mit kötöszköcc!
Érted te mit akarok mondani, első tippednél le is írtad!
Leginkább sebesség...
Aki lassan ment szidta az "agyatlan száguldozókat", aki gyorsan ment, szidta a "rutintalan csigákat"!
És nem volt motor illetve teljesítmény függő!
Volt 1000 SV csigában, és volt száguldozó SV 500-al!
Mer csak.
De miért fékezné meg 10x 180-ról 40-re?
Ettől szerintem mindenki defenzívebben vezet!
Szia))) Tényleg régen voltál már itt. Volt valami nyomós oka, vagy csak úgy untad a netezést?