FullGas-ban (Boglár: Bukovics T) a szervízvezető nézte ki a katalógusból és így rendelte meg. A két műanyag szűk 12eFt volt. Ha a szervizben rosszat mondtak akkor bocs de én is csak azt tudom mondani. Egy DL 1000-en meg is néztük.
Aztán ha valaki úgy csatlakozik, hogy nem képes a kiírásban szereplő, majd a gyakorlatban is megvalósított tempót tartani és/vagy elviselni..annak lehet lobogtatni a túrakiírást. Öcsisajt, erre jelentkeztél, ez van, vagy mész amerre látsz Aztán nyugodtan alszik mindenki
Egyetértek!
A Horvátországi motorozzos túrán a vezető meg sem győződött róla, ki menyit tud, kiadta az ukázt:
Elől ő, után akik két személlyel vannak, utána lassabb egyedüliek, és utoljára aki nagy teljesítményűvel van egyedül.
Hát...mellényúlt rendesen.
A Suzuki DL 100-hez nem árul a kiegészítői között kézvédőt, ezért írtam a DL 650-et, mert ahhoz igen.
Én azt vettem, azt tettem fel, tökéletes, mindenféle fúrás faragás nélkül.
18.600 Ft volt.
Ettől olcsóbban sehol sem láttam!
Én a formaleválasztót új guminál úgy szoktam megoldani, hogy középsztenderen alapjáraton egyben pörgetve, finom csiszolóvászonnal koromfeketéig megcsiszolom. Rinyacsík nulla
Túra: max 5 motor. E felett már felvonulás.
Klasszikus felállás: elől túravezető mögötte a legtapasztalatlanabb. A záró motorig az egyre tapasztaltabb majd a záró motor. A záró motornak nem az a lényege hogy Ő tud a legügyesebben előre menni. Egy kezemen meg tudom számolni hogy Imi hányszor előzött meg pedig a technikás egyenesekben is körbeszalad. Tapasztalatból mondom hogy ha a záró motor is megelőz akkor az frusztráló lehet és a tapasztalatlanabbat bele "húzza" olyanba is amit nem tud kezelni. Az más kérdés hogy a karcosabb résznél lemaradnak és utól érnek és megint előre engednek. Tudod hogy a helyeden vagy. Nincs frusztráció.
Egyébként azon az ominózus túrán a parkolóban engem is ott hagytak és egyedül jöttünk haza.
Na a Lillafüredin én voltam a csiga............vazze nemmondtad hogy szinte fák közt megy.
Én meg a 4x műtött szememmel vakoskodtam a sötét plexiben 50-el mint a holdkóros.
A hétvége után már biztos a formaleválasztó volt
Volt már új Z6-om is. De ez extra brutál beszaratós volt. Az is benne volt valószínűleg hogy fél év kihagyás volt + én csak szeretek motorozni.
Wazze, mit kötöszköcc!
Érted te mit akarok mondani, első tippednél le is írtad!
Leginkább sebesség...
Aki lassan ment szidta az "agyatlan száguldozókat", aki gyorsan ment, szidta a "rutintalan csigákat"!
És nem volt motor illetve teljesítmény függő!
Volt 1000 SV csigában, és volt száguldozó SV 500-al!
"Gyorsan megyünk az egyenesekben, kanyarban félünk"
"Gyorsan megyünk mindenhol.. csekket kifizetjük"
" Lendületesen megyünk, kanyarban gyorsan"
stb..
Aztán ha valaki úgy csatlakozik, hogy nem képes a kiírásban szereplő, majd a gyakorlatban is megvalósított tempót tartani és/vagy elviselni..annak lehet lobogtatni a túrakiírást. Öcsisajt, erre jelentkeztél, ez van, vagy mész amerre látsz Aztán nyugodtan alszik mindenki
Pl: "150-el záróvonalon előző"
A Horvátországi motorozzos túrán a vezető meg sem győződött róla, ki menyit tud, kiadta az ukázt:
Elől ő, után akik két személlyel vannak, utána lassabb egyedüliek, és utoljára aki nagy teljesítményűvel van egyedül.
Hát...mellényúlt rendesen.
Én azt vettem, azt tettem fel, tökéletes, mindenféle fúrás faragás nélkül.
18.600 Ft volt.
Ettől olcsóbban sehol sem láttam!
khm, mást hallottam
Ugye itt a szétszakadáson a klikkesedést érted. Mert egy piros lámpa miatt is szét lehet szakadni.
Úgy híjják, Mályinka-Lillafüred!
Klasszikus felállás: elől túravezető mögötte a legtapasztalatlanabb. A záró motorig az egyre tapasztaltabb majd a záró motor. A záró motornak nem az a lényege hogy Ő tud a legügyesebben előre menni. Egy kezemen meg tudom számolni hogy Imi hányszor előzött meg pedig a technikás egyenesekben is körbeszalad. Tapasztalatból mondom hogy ha a záró motor is megelőz akkor az frusztráló lehet és a tapasztalatlanabbat bele "húzza" olyanba is amit nem tud kezelni. Az más kérdés hogy a karcosabb résznél lemaradnak és utól érnek és megint előre engednek. Tudod hogy a helyeden vagy. Nincs frusztráció.
Egyébként azon az ominózus túrán a parkolóban engem is ott hagytak és egyedül jöttünk haza.
Én meg a 4x műtött szememmel vakoskodtam a sötét plexiben 50-el mint a holdkóros.
Volt már új Z6-om is. De ez extra brutál beszaratós volt. Az is benne volt valószínűleg hogy fél év kihagyás volt + én csak szeretek motorozni.
Érted te mit akarok mondani, első tippednél le is írtad!
Leginkább sebesség...
Aki lassan ment szidta az "agyatlan száguldozókat", aki gyorsan ment, szidta a "rutintalan csigákat"!
És nem volt motor illetve teljesítmény függő!
Volt 1000 SV csigában, és volt száguldozó SV 500-al!
Ettől szerintem mindenki defenzívebben vezet!