Nekem a nagybandin a pilot power 10.000 km-ert bírt úgy hogy lendületesen használtam és cca: 370 kg ot kellett lassítania fékezéskor.
A közepe fogyott el, az oldala még jó és soha nem csúszott meg.
Ja és sűrűn fékeztem.
Én sem tudom de az biztos hogy az utóbbi 1 hónapban (azóta van rajta) többet csúszkáltam mint az utóbbi 6 évben, ennél szarabb már csak a gyári gumi volt. Istenemre mondom az RA márciusban nem csúszkált ennyire, városban is nem 1x-2x okozott meglepetést. Bíztam ebben a gumiban, de úgy látom maradok majd a Continál, vagy még mostanában a Pirelli tetszett igaz az csak elöl volt még fent de azzal se csúsztam meg sose.
Találtam egy gumitesztet, ahol ugyan nem túramotorokra tették fel a PR2-t és a Powert, de azért mérvadó lehet így is. Ami érdekes számomra, hogy elől a Power (3900 km alatt pr2: 0.9, power: 0.8) kevesebbet kopott mint a PR2. Jobban tapad és kevésbé kopik elől ez hogy lehet? Ha tényleg így van akkor lehet, hogy előre mégis a Powert választom.
Link: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_gumiteszt_3_abroncsvizsgalat
Hát..nem tudom.
A Horvátokat PR2-vel toltam végig, majrécsík eltűnt teljesen, és nem éreztem olyan vészes megcsúszásokat!
Egész icipicit de azt is 1-2x amikor még nem volt bemelegedve!
Sokat nem mentem még a pr2-vel, de hátul baromi élvezetesen és biztonságosan kezd el megcsúszni nagygázra, ledöntött motornál.. tök jól lehet kontrollálni. Nekem tetszik, mondjuk én BT45-öt cseréltem le.. az durva indulásnál egyes nagygázra elforgott, ez nem igazán!
Csak annyi hogy 2-3 kanyarból majdnem úgy jöttem ki mint egy salakmotoros na jó annyira nem durván de tényleg megcsúszott párszor, a road attack ilyet nem csinált, igaz lehet azért mert egyre bátrabb vagyok, vagy nem tom.
csatlakozom Zöldihez,nekem ez a kombináció volt fenn tegnapig,majd az elsőt cseréltem tegnap,mivel nem mertem elindulni vele a Dolomitokba
13000km-t ment el,de szvsz,még cca,sacc/kb 2000km futni fog,a hátsó még elég húsos azzal semmi probléma
mivel a Tied ,a kistestvér,többet el fog futni,szerintem
én anno 65000,- vásároltam a nevezett párost
Nekem most ez a kombináció van fent, és a pr2-vel nem igazán vagyok megelégedve, a hétvégén 3x is rám hozta a szív infarktust. Hideg meleg végig szaladt rajtam
Nekem Most Pirelli Angel van elöl-hátul. Az első kb 6e-t futott de nem is látszik rajta kopás. A hátsó tegnapi, kíváncsi leszek rá..... Engem egy dolog érdekel igazán (mivel nem megyek eszetlen módon) hogy sokáig tartson. RA2-t váltottam le Pirellivel, az első RA2 9e km-nél két oldalon elfogyott, míg középen 3-4mm minta volt, a hátsó 10e km volt.
Így pontos!
"Nagyon biztonságosan kezd el csúszni..."
Érezhető, korrigálható, pusztán gáz kezeléssel is, fék sem kell hozzá!