Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon jól fogalmaztál!
Így pontos!
"Nagyon biztonságosan kezd el csúszni..."
Érezhető, korrigálható, pusztán gáz kezeléssel is, fék sem kell hozzá!
Dunlop Sportsmart.

A legjobb gumma, ami eddig volt. Kár hogy drága, és nem sokat bírt.
GSX 1.4
Számítsd bele, hogy 1 hétnél előbb nem jön meg.
Köszi, elég jó az ajánlatod, át kell még gondolnom.
68e
Ez a Tátrában 16 euró...
Nekem a nagybandin a pilot power 10.000 km-ert bírt úgy hogy lendületesen használtam és cca: 370 kg ot kellett lassítania fékezéskor.
A közepe fogyott el, az oldala még jó és soha nem csúszott meg.
Ja és sűrűn fékeztem.
Pirelli Angel na az vajon milyen lehet...
Én sem tudom de az biztos hogy az utóbbi 1 hónapban (azóta van rajta) többet csúszkáltam mint az utóbbi 6 évben, ennél szarabb már csak a gyári gumi volt. Istenemre mondom az RA márciusban nem csúszkált ennyire, városban is nem 1x-2x okozott meglepetést. Bíztam ebben a gumiban, de úgy látom maradok majd a Continál, vagy még mostanában a Pirelli tetszett igaz az csak elöl volt még fent de azzal se csúsztam meg sose.
Találtam egy gumitesztet, ahol ugyan nem túramotorokra tették fel a PR2-t és a Powert, de azért mérvadó lehet így is. Ami érdekes számomra, hogy elől a Power (3900 km alatt pr2: 0.9, power: 0.8) kevesebbet kopott mint a PR2. Jobban tapad és kevésbé kopik elől ez hogy lehet? Ha tényleg így van akkor lehet, hogy előre mégis a Powert választom.
Link: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_gumiteszt_3_abroncsvizsgalat
Hát..nem tudom.
A Horvátokat PR2-vel toltam végig, majrécsík eltűnt teljesen, és nem éreztem olyan vészes megcsúszásokat!
Egész icipicit de azt is 1-2x amikor még nem volt bemelegedve!
Sokat nem mentem még a pr2-vel, de hátul baromi élvezetesen és biztonságosan kezd el megcsúszni nagygázra, ledöntött motornál.. tök jól lehet kontrollálni. Nekem tetszik, mondjuk én BT45-öt cseréltem le.. az durva indulásnál egyes nagygázra elforgott, ez nem igazán!
Zöldi PR2-t párban 600-as banditra mennyiért tudnál szerezni?
Előre nem sport, hanem power.
Köszi a segítséget.
Azt hiszem, hogy a PR2-t választom. Előre érdemesebb a sportot tenni? Nem kopik el túl hamar?
Csak annyi hogy 2-3 kanyarból majdnem úgy jöttem ki mint egy salakmotoros na jó annyira nem durván de tényleg megcsúszott párszor, a road attack ilyet nem csinált, igaz lehet azért mert egyre bátrabb vagyok, vagy nem tom.
kicsit bővebben kifejtenéd?,csak,hogy ne érjen meglepetés
csatlakozom Zöldihez,nekem ez a kombináció volt fenn tegnapig,majd az elsőt cseréltem tegnap,mivel nem mertem elindulni vele a Dolomitokba
13000km-t ment el,de szvsz,még cca,sacc/kb 2000km futni fog,a hátsó még elég húsos azzal semmi probléma

mivel a Tied ,a kistestvér,többet el fog futni,szerintem
én anno 65000,- vásároltam a nevezett párost
Én BT23-mas szettet fogok rendelni ugy 2-3 héten belul, de befuto volt a Pirelli Angel ST is.
Nekem most ez a kombináció van fent, és a pr2-vel nem igazán vagyok megelégedve, a hétvégén 3x is rám hozta a szív infarktust. Hideg meleg végig szaladt rajtam
s ez volt a legolcsóbb camping,igaz mi ,ugy is készültünk,hogy sátrazunk ,mert költségérzékenyek vagyunk
A rosso II nem túragumi.Úgyhogy
Nekem Most Pirelli Angel van elöl-hátul. Az első kb 6e-t futott de nem is látszik rajta kopás. A hátsó tegnapi, kíváncsi leszek rá..... Engem egy dolog érdekel igazán (mivel nem megyek eszetlen módon) hogy sokáig tartson. RA2-t váltottam le Pirellivel, az első RA2 9e km-nél két oldalon elfogyott, míg középen 3-4mm minta volt, a hátsó 10e km volt.
Jó vagy rossz?