Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tetszik? Egy Ikarusz busz szélvédőjéből vágattam ki, mert az már túl nagy lett volna.
Ne mutogasd mert rosszat álmodom.
Nekem most már nem rángatja.... Kép!
Nemmondod hogy nem mész 180 felett................
Gondoltam rá, holnap rá is figyelek!
Szép gép, az enyém is ilyen, annyi a különbség, hogy nekem nincs rajta kis plexi. Azaz megvan, mert egy givi plexivel vettem, de az első erdélyi túra után feltettem a polcra. Olyan szempontból előnyös volt, hogy "levette" a szél nyomását a mellkasomról nagyobb tempónál, viszont cserébe már 80 körül nagyon nagy volt a szélzaj és rángatta a sisakot a menetszél.
Egy éve lesz lassan, hogy ez a motorom, és épp akkor mostam le ez idő alatt másodszor .
Azért ilyen szép letakarítva, mert a kosz megvédi a kopástól .
Brigéciol....
A nyakcsapágyad nézd meg, én 35 körül húztam utána először. Sok játéktér nincs, mert golyós sz@r a gyári.
Hogy a p...ába lehet ilyen tisztán tartani valamit...A haluskát meg lehet enni róla!
Totál gyári, és még nem is tekertem teljesen keményre .
Most tettem fel róla egy képet .
Van.
Ez még elmegy,de van akinek hátra fele bukik a doboz . Na az olyan, mint tehénen a gatya .
Az enyémet én is egy kicsit előre buktattam .
A futóműved teljesen gyári?
Nekem sem ez a jellemző tempóm és nem is igazán akarom erőltetni, csak feltűnt...
Egyébként tetszik nagyon a gép, meglepő, hogy mennyire kezes és mennyire lazán lehet vele tempósan kanyarogni
Ettől besírtam.
Ha van fent hátul doboz és erősebb szél van, előfordulhat .
Eddigi legnagyobb sebességem vele doboz nélkül 250-260 közt volt óra szerint,és nem imbolygott, vagy kígyózott sehogy .Mondjuk az esésem után osztrákból hazafele jövet dobozzal is bőven 200 fölött jöttünk a végén, és ráadásúl a kormányvég súlyok is le voltak szedve, na akkor birkóztam rendesen a 81 cm széles enduró kormánnyal .
Múlt héten Anyával mentünk egyet, volt benne pálya is, Szülők megjegyezték, milyen gyorsan odaértünk.
én: Ja, pedig tök nyugiba jöttünk a pályán 130 körül
Anya: aha, meg amikor néha 170...Láttam
3x v 4x voltam felette..megmondom őszintén fszom se arra figyel akkor, h mi kígyózik... örülök, h megmaradok nyeregben...

eddig nem tűnt fel, de nem egy hasalósportmotoros egyenes vonalú mozgást végzek...
Érdemben nem tudok válaszolni, 39 ezer együtt töltött km alatt kétszer nyaltam bele abba a tartományba. Viszont kígyózni nekem is kígyózott 140 felett. Ezt leginkább télen vettem észre, akkor muszáj kordurában járni. Nekem azért csinálta, mert szorítottam a kormányt, a szél belengette a rongyruhát, én meg belengettem a motort. Aztán felhomályosultam, hogy a kormányt kéne lazán fogni és térddel szorítani, azóta nincs kígyózás.-
Szóltunk, hogy ne azt a sz*t vedd...
Sziasztok!

Tavaly ősz óta én is Bandit tulaj lettem!
Egy ideje csendben követem a fórumot, de most lenne egy kérdésem felétek. Az én gépem egy 2004-es, 1.2-es csupasz gép és azoktól kérdezném, akik szintén N-es modellt hajtanak, hogy ők tapasztalnak-e nagyobb (180 fölött) tempónál enyhe bizonytalanságot, finom kígyózó mozgást egyenesben?
Láncvédő sárvédőd 1250-re?
1250-esre nincs véletlenül?
Nem bukik nagyon előre?