Szép gép, az enyém is ilyen, annyi a különbség, hogy nekem nincs rajta kis plexi. Azaz megvan, mert egy givi plexivel vettem, de az első erdélyi túra után feltettem a polcra. Olyan szempontból előnyös volt, hogy "levette" a szél nyomását a mellkasomról nagyobb tempónál, viszont cserébe már 80 körül nagyon nagy volt a szélzaj és rángatta a sisakot a menetszél.
Nekem sem ez a jellemző tempóm és nem is igazán akarom erőltetni, csak feltűnt...
Egyébként tetszik nagyon a gép, meglepő, hogy mennyire kezes és mennyire lazán lehet vele tempósan kanyarogni
Ha van fent hátul doboz és erősebb szél van, előfordulhat .
Eddigi legnagyobb sebességem vele doboz nélkül 250-260 közt volt óra szerint,és nem imbolygott, vagy kígyózott sehogy .Mondjuk az esésem után osztrákból hazafele jövet dobozzal is bőven 200 fölött jöttünk a végén, és ráadásúl a kormányvég súlyok is le voltak szedve, na akkor birkóztam rendesen a 81 cm széles enduró kormánnyal .
Múlt héten Anyával mentünk egyet, volt benne pálya is, Szülők megjegyezték, milyen gyorsan odaértünk.
én: Ja, pedig tök nyugiba jöttünk a pályán 130 körül
Anya: aha, meg amikor néha 170...Láttam
Érdemben nem tudok válaszolni, 39 ezer együtt töltött km alatt kétszer nyaltam bele abba a tartományba. Viszont kígyózni nekem is kígyózott 140 felett. Ezt leginkább télen vettem észre, akkor muszáj kordurában járni. Nekem azért csinálta, mert szorítottam a kormányt, a szél belengette a rongyruhát, én meg belengettem a motort. Aztán felhomályosultam, hogy a kormányt kéne lazán fogni és térddel szorítani, azóta nincs kígyózás.-
Tavaly ősz óta én is Bandit tulaj lettem!
Egy ideje csendben követem a fórumot, de most lenne egy kérdésem felétek. Az én gépem egy 2004-es, 1.2-es csupasz gép és azoktól kérdezném, akik szintén N-es modellt hajtanak, hogy ők tapasztalnak-e nagyobb (180 fölött) tempónál enyhe bizonytalanságot, finom kígyózó mozgást egyenesben?
Azért ilyen szép letakarítva, mert a kosz megvédi a kopástól .
Most tettem fel róla egy képet .
Az enyémet én is egy kicsit előre buktattam .
Egyébként tetszik nagyon a gép, meglepő, hogy mennyire kezes és mennyire lazán lehet vele tempósan kanyarogni
Eddigi legnagyobb sebességem vele doboz nélkül 250-260 közt volt óra szerint,és nem imbolygott, vagy kígyózott sehogy .Mondjuk az esésem után osztrákból hazafele jövet dobozzal is bőven 200 fölött jöttünk a végén, és ráadásúl a kormányvég súlyok is le voltak szedve, na akkor birkóztam rendesen a 81 cm széles enduró kormánnyal .
én: Ja, pedig tök nyugiba jöttünk a pályán 130 körül
Anya: aha, meg amikor néha 170...Láttam
eddig nem tűnt fel, de nem egy hasalósportmotoros egyenes vonalú mozgást végzek...
Tavaly ősz óta én is Bandit tulaj lettem!
Egy ideje csendben követem a fórumot, de most lenne egy kérdésem felétek. Az én gépem egy 2004-es, 1.2-es csupasz gép és azoktól kérdezném, akik szintén N-es modellt hajtanak, hogy ők tapasztalnak-e nagyobb (180 fölött) tempónál enyhe bizonytalanságot, finom kígyózó mozgást egyenesben?