" az FJR-esek lábtartóval karcoltak Z6-on."
Hozzáteszem, az fjr szabad magassága lényegesen kisebb, meg még csavar is van a lábtartóban. Meg az új gumi biztos mozog kicsit amíg a szélén a formaleválasztó.
Szerintem Zoli a szétszakadósdit úgy érti hogy adott egy 30 kilométeres kanyargós.. azon mindenki megy ahogy bír, majd a végén létszám ellenőrzés, és ha minden ok mehetnek tovább
Túrák:
Ismeretlen túrán a motorozz.hu-n egyszer voltam. Soha többet. Bojnice túra volt. Az egyik srácnak nem indúlt a motorja egy másiknak berepült egy méh menet közben. Zárókocsistól úgy ott hagyták őket mint eb a szaharát.
Számomra a túra: együtt megyünk együtt jövünk. A vereckei hágón órákat vártunk együtt a tarcsi gumira mert az egyik motor defektes lett. Annak aki helyesli az egy túrán belüli szétszakadásokat javaslom gondoljon bele hogy neki is lehet műszaki problémája.
Ukrajnában egyedül motorozni? Egy klasszikust idéznék: Nem vak ez hanem vakmerő.
Jó régen jártam már erre. Érdekes volt visszaolvasva tapasztalni hogy az idő előrehaladtával miként változnak a vélemények.
Egy-két dolgot saját tapasztalatból (07 1250 vizes fejidomos bandit):
Kézvédő: nem DL 650 hanem DL 1000. Ha a felfogatást magadnak csinálod akkor olcsóbb csak.
Kormány magasító: 20mm simán működik úgy hogy a kormányt le lehet venni még hogy a csapágyat után lehessen állítani. A vezető felé elhúzásával vigyázni kell annak aki tanktáskát használ. Jelenleg elhúzás nélkül nekem fejidom és tanktáska között kopptól koppig megy a kormány.
Olajozó: Érdekes volt látni hogy miként változtak a vélemények. kb 10ekm-nél került fel a mcoi. 40ekm-nél cserélt Tsanyi kislánckereket mert cápafogasodott. Most léptem át a 42-őt.
Kraven: Sajnos a kor előrehaladtával ez csak romlani fog.
Gumi: Z6 nem rossz annak aki tapasztalt és húzza neki. Aki csak ismerkedik a 2-3mm-es rinyacsík tartománnyal (óvatosan közelítgeti) annak én nem javaslom mert itt hajlamos hirtelen beljebb dőlni a kanyarba.
Pr3: Márciusban évadnyitón 1cm-s rinyacsíknál a vadi új gumi (első és a hátsó is) csúszkált ott ahol az FJR-esek lábtartóval karcoltak Z6-on. Most hétvégén az 577-en utassal feldobozolva nagyon jól működött. Kezelhetőbb a PR3 mint a metz. Részemről Z6 és társai elfelejtve.
ABS-es fék gondok:
Szenvedtem mindig a fékkel hogy egy fos: Hagyományos módon volt légtelenítve. Tavaly kompresszorral lett szívva. Mintha kicserélték volna a féket.
Xenon: Tavaly őszig nekem is az volt. Csakhogy vizsgára kellett vinni és visszatettem az eredeti gyárit. Az idén az évadnyitón paráztam is mert nem cseréltem vissza. Féltem hogy semmit nem fogok látni úgy mint új korában. Az életem párja csak annyit mondot hogy Ő azt hitte hogy visszatettem a xenont. Bekaphatja az aki eredetileg tette bele a sima H7-es égőt.
Sziasztok Én még új Banditos vagyok.Érdeklődnék hogy tud e valaki eladó óracsoportot Lehetőleg 1200-ra kellene és spirál hajtásos.A válaszokat előre is köszi
Akkor ne dumálj, hanem, menj!
Én is "vadidegenekkel" mentem Horvátba.
De ki lehetett bírni a csapatot.
Már a második napon tudta mindenki, hogy ki hasonszőrű, mint ő.
Szóval voltak klikkek, de nem volt vészes!
Szarban lennél azért ha egy kanyarban befeküdnél a susnyásba.
A túratársak nem azért kellenek, hogy jól érezzük magunk (bár nem egy utolsó szempont) hanem egymás életbiztosításai vagyunk adott esetben. Ezért nálam a minimum létszám a két motor.. a maximumot meg a túra jellege szabja meg.
4 motor az ideális, 6 a vállalható és élvezhető.. és valahogy 10 motornál van az a határ, ami fölött már óhatatlanul klikkesedés van és nem lehet tartani az alakzatot, vagy a tempót
Ha motorozok engem se érdekel ha egyedül vagyok, nálam esténként vannak bajok, mert megöl az unalom egyedül, ez az egy tart vissza. Múlt hónapban én is elindultam itt az országban, reggel 7- este 9:30 ig mentem 650km-t nagy túrásoknak ez nem sok, de a környéken 400km-nek erősen sírnak. Végig vonultam az északi hegyen átléptem dunántúlra is dél Mo.-on meg vissza jöttem hajdú biharba, és jól elvoltam. Másnap még egy rövid 350km mentem, úgyhogy 2 nap alatt többet mentem mint amit a mostani túránkra terveznek
Pedig ha a motorozás a fő cél, egyedül is simán élvezhető. 1 hónapja csináltam egy 6 napos Balkán körutat, totál egyedül. Nem is hiányzott a társaság, szerintem a többség sírógörcsöt kapott volna, amikor este 10-kor még motoron ültem, útban a kinézett célpont felé, de arról fogalmam se volt, ott milyen szállás lesz... Tervezek nyár végére egy hasonlót, csak más útvonalon. Ki fogom írni túrának, de rohadtul nem fog érdekelni, ha nem jön senki...
Tudom, szoktam nézni, de sokszor nagyon költséges túrák vannak, amiket már én se bírok kifizetni, a másik meg nem vagyok nagy dumás és nehezen illeszkedek be teljesen idegenek közé
2 hét múlva megyünk erdélybe, de sajnos annyira pöcs csapat van itt böszörménybe hogy senkit nem lehet rábeszélni normális túrákra, egyedül meg nem indulok el több napra. Ezt a túrát is fél éve tervezgetik, gyűjtenek rá de még így se jött össze mindenkinek, pedig csak 4 napra megyünk
Nem nagy de az.