Van e olyan 1250-es márkatárs, akinek van otthon elfekvőben karcmentes gyári dob?
Az enyémen ma keletkezett egy picike karc. Alig látható, de én már csak ilyen vagyok, ezt az alig észrevehetőt sem szívesen látom a gépen.
Szóval ha valakinek sportdob van fent, és csak vizsgára használja a gyárit, vagy felesleges neki , azzal érték egyeztetéssel cserélem az enyémet, vagy kp-ért megveszem.
Na hát azt tudtam, h neked nem fog tetszeni De direkt lett ilyen... szépen egy vonalban megy a motorral, és a felfogató pontokra megy a súly nem a tartó végére.
Sziasztok!
Valaki esetleg meg tudná mondani a GSF 1200 lengőkarjának a szélességét. Tegnap vettem egy hátsó motoremelőt és az az érzésem, hogy ehhez a motorhoz (ilyet szeretnék a közeljövőben) már nem lehet elég szélesre állítani.
De még nem késő kicserélni.
Szedd le és nézd meg. Tizes kulcs, üzemagyag vezetéket lehúzni, szintjelző csatlakozóját lehúzni azt ennyi. Ha a benzincsövet lehúzod, nem folyik ki az anyag.
Próbára oké, de sajátnak nekem nem kéne. Ugyanaz lesz a sorsa mint a Bkingnek. Kopasz motorba 200 ló túl sok. Kihasználhatatlan és drága. Vajon egy ilyen teljesítményű motornak mennyi az évi adója? Nekem 21.600 a 78 kW-ra.
Khm, kedves ismrősöm a sokadikat koptatja egy Deauvillen. Azon is vége van 12-13 nál pedig abban aztán nincs kraft, próbáltam. Szóval a PR család ebben még mindig vezet.
Ma megérkezett a kormány emelőm. Ennek örömére azonnal felszereltem. 3 centit is nagyon érezni. A nagy lendületben szétkaptam az orrburkolatot. Kimostam a lámpákat és a tompított kapott egy xenont. Hát így lehet látni vele. Az összerakásnál tömítő anyaggal raktam össze a műanyag elemeket.
Eredmény:
Kényelmes üléspozíció
Szuper világítás
Csendes, nem zörgő burkolatok.
Mindez 3 óra :-)
Én amikor új gumit teszek fel, mindig megfogadom, hogy gyorsulni meg fékezni csak módjával fogok. Ezt a fogadalmam simán tudom tartani az első 10 kilométeren. Utána csupálom, döntöm, mert ez okoz örömöt. . Azután elmegyek még 5-6.000 kilométert és keresem a következő gumit. Ilyenkor mintha a fogamat húznák.
A bandittal egyszerűen nem lehet lassan menni. Kívánja a gyorsulást.
Lassan menni majd ráérek 10 év múlva, de akkor veszek egy robogót.
Nemsemmi km-ekről van itt szó néhány hozzászólásban 20-25e km / gumi? Főleg hátsó.... Egyértelműen akinél ennyit elmegy egy gumi az sétamotorozik (ami nem baj) és nem a lassúságról van szó és az alacsony kanyarsebességről hanem az erősebb gyorsulások és fékezések kerüléséről. Az SV-men a 3 komponensű BT023-ban most van 8E km és sportos túrás tempóban jártuk az országokat vele a barátnőmmel (6E km volt a gumiban mikor eladtam a motort, de a szomszéd utcába adtam el) szóval most, hogy látom 8E km-esen, maximum 2E km van neki vissza. Pedig ennél kopásállóbb gumi nem nagyon van, mégis elfogy 10E km alatt simán... Ha toltam volna a motort sztem elmenne 50E km-t is. Szóval nem kell ezt annyira túlragozni, mindenki vegyen a stílusához illő gumit, ne az legyen a fő szempont, h menjen el 5E km-el többet mint az előző
Legalábbis az én mércém szerint.
Még is elkopott a Z6 hátul 10.000 km alatt.