Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem ér,neked 650ccm-es azzal könnyű...ráadásul én különösebben nem kíméltem 110kg vagyok és a Mátrában lakom....na jó legtöbbet túráztam,de tényleg nem nagyon kíméltem
Ez hátul?Nekem 20et bírt hátul ,az se rossz, a gyári 4,5 ezret bírt.....Most PRoad 3-as van ,ez se kopik ,viszont ez jobban tapad még szárazon is,vízen meg maga a csoda,lehet,hogy előre is kipróbálom,ámbár elöl bevált a Power 2ct.
Akkor én tartom a csúcsot Michelin Pilot Road 2 - 38-ezzer...Kitüntetést mikkor kapom?
Azokat most én árulgatom, de nincs nagy pezsgés :D
Váradi Zoli volt a másik aki így járt. Most neki is Angel van fent elöl-hátul, mint nekem. Megjegyezném, hogy 27e-nél lett feltéve az Angel első, hétfőn nyolcra megyek 36e szervízre és nemigen látszik rajta kopás.
Ez a gumitéma örökös dilemma marad.....
Sztem a Pr2 elöl csúszik,a Z6 kaki,nekem eddig a Conti vált be.........de a futásteljesítmény erősen csuklófüggő............

Amin csodálkozom,hogy Csabunak ilyen hamar elkopott az Ra2 elöl,pedig ő tényleg normálisan megy..........nekem kibírt 18000km-t,azaz két db hátsót kiszolgált,és ugyanúgy használtam mint bármelyik másikat.........valószínűleg évjárat szerint módosíthattak a keveréken?
Hát,hogy vmi csillogjon azon a motorkerékpáron!
Tömörgumi volna az igazi.. a végén még rövidülne is rendesen az áttétel
Mert ha nem lenne benne drót, akkor addig használnánk, hogy kimenjen belőle a szussssz.
Na, ezt pölö én se értem
Francnak tesznek bele drótot, ha előbb-utóbb úgyis kijön.
Annyit helyesbítenék, hogy az idei Bandittali előtt levettem a gumikat, pedig a hátsó M3-on még nem jött elő a drót. De egy ezrest már nem mertem bevállalni vele. Az elejét még tőled - Zöldi, nem Tangerine :) - vettem, és az kibírt volna még kettőt is talán. De ez volt az egyetlen eset, amikor a hátsóban - egy egész kicsi - tartalék még lett volna. Az egyébként kb. 80%-os volt "új" korában és nem ment bele több, mint 3-3.5e. Oké, sportgumi volt az is. A legtovább a RA2 bírta, de az se érte el a 8e-t, bár nem kellett volna sok neki. De kijött a drót :)
Amíg itthon motorozgat az ember, addig ok, de ha messzebb indulsz, akkor muszáj lecserélni a nem teljesen elfogyott gummát is, mert különben pont akkor fogy el, mikor a legmesszebb vagy, és úgy jársz, mint én.
Ha meg az ilyen lecserélt "jó lesz még valamire" gumin marad 1,5-2 mm minta, az a legbosszantóbb, mert visszatenni nem érdemes, eladni nem lehet, kidobni meg sajnálja az ember, és előbb utóbb lesz egy raklap gumid a padláson, mint Knáb Pistinek.
Ne idegelj már, én még sose vettem le olyan gumit, amin még - egyáltalán - volt barázda! Sőt leginkább a drót szokott előjönni, mire észbe kapok!
Ahogy írtam, KArika111 motorján több, mint nagyon kövér volt a pr2 hátul, és 13e km volt benne. Szemre kb 4 milis volt az árok. Egyáltalán nem kizárt az a futás, Zolee13 is 24-nél vette le hátul. Hozzáteszem, én 18-nál vettem le a makkádámot, mert defektes lett, de mér 2mm volt a kopásjelzőig. Ettől függetlenül, ha 6e nél váltasz, semmi nem fog 10-et sem bírni.
Ezt nekem ki kell próbálni..
Pedig a Dunlop ezt produkálta,és nem kamuzok! A gyári gumit 8e-nél dobtam le,és ekkor jött a Roadsmart 2ct! Ha nem szaré-húgyé kaptam volna a kb.100km-es PR 2ct-t,akkor megint Dunlopot vettem volna,mondjuk az egyik leg drágább gumma!
Nagybanditon, hátul 24e km? Van ilyen gumi?
Nekem is kell!
A sima diablo inkább sport mint túra gumi.
Ok, de PR2 ről van szó. A ródattackot senki szóba nem hozt:D
Ez Mislen :D
Akkor mégis csak jobb pilot power, mert az 10000-ret bírt úgy (elöl),úgy, hogy abáltam neki. Soha nem csúszott meg.
Sima diablo. Passzolok, egyet adtam el, még nincs benne 500km...
ja. De nem a W ami 270-ig, csak a H, ami 210. ig. Valakinek számít :D
PR2!
Már csak azért, mert nekem is az van!
.....és egy első túragumi eldobós lesz 9e km alatt az egy kicsit erős....