Ezt pont Te írod? Hondára soha nem lesz pénzem! Pontosabban, nem fogok ennyit adni érte soha. Biztos jó motorok, de irreálisan sokba kerül egy Szuzihoz képest
2 éve volt egy újszerű 1250-es Banditom pár hónapig, és akkor nagyon megszerettem, de el kellett adjam mert jó árat adtak érte, majd vettem egy 1000-es SV-t. Az megvolt 1 évig, bejártam vele sok országot, kurva jó motor volt (még most is az) de mindig a volt Banditom lebegett a szemem előtt, hogy nekem még lesz olyanom. Aztán most, hogy a Bandival is mentem pár ezer km-t vannak tapasztalatok. Futómű és fék az SV-n SOKKAL jobb. Motoruk az szerintem ugyan az, mármint egyforma erősek. Természetesen kisebb fordulaton az SV jobban elindult már, a Bandi pedig ott indul meg ahol az SV kezd elfogyni. Természetesen mindkettőnél 2000-es fordulat környékén már megvolt a 100Nm, szóval csak a 2 és 4 henger közötti szeretetet kell megtalálni, kinek mi tetszik jobban. Most ha motort vennék az SV lenne, mert szeretek kicsit sportosabban menni vagyis döntögetni az Alpokban. Picit nyugodtabb tempóra Bandit.
Skacok. Tegnap az asszony nyomult a bejáratós Babettámmal vagy 50 kilómétert. Én kísérhattam a nagyBandival. Képzelhetitek
Brutálisan jól nézhettünk ki.
Lenne pár kérdésem hozzátok.Légyszi ha tudtok,akkor segitsetek.Előre is köszönöm.
1250-es Bandit telóba mennyi olaj kell?Castrol vagy Motul telóolaj?
Hűtővizet milyet ajánlatok?
Köszönöm.
Hogy ez a konkrèt pèldàny hol lett forgalomba helyezve azt nem tudom, de a tìpust forgalmaztàk az eu-ban, tehàt nem belpiacos! Alkatrèsz van 600s-hez , ha ez a döntő kèrdès.
Ma felkerült hátra az új Pirelli Angel. Kiváncsi leszek, mit fog bírni. A Conti Road Attack 2 kerek 10e km-t bírt. Futásteljesítményben 19e km-rel az Avon Azzaro vezet
De ha úgy tetszik egy sprint GT mindkettőt egyesíti.
Pörög is meg is indul tisztességesen alacsonyan is és még túrás is.Végülis 130 ló 9200-on és 108 Nm.
De csak mert ezt várod el tőlem.