Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze..................az hogy elfogult vagyok még nem azt jelenti hogy mindenkinek azt kell vennie mint nekem.

De ha úgy tetszik egy sprint GT mindkettőt egyesíti.

Pörög is meg is indul tisztességesen alacsonyan is és még túrás is.Végülis 130 ló 9200-on és 108 Nm.

De csak mert ezt várod el tőlem.
igen van,de camping,az is érdekel?
Károly Uram, a szállásotoknak a Dolomitokban van honlapja?
Ezt pont Te írod? Hondára soha nem lesz pénzem! Pontosabban, nem fogok ennyit adni érte soha. Biztos jó motorok, de irreálisan sokba kerül egy Szuzihoz képest
Szerezz egy hondát.
2 éve volt egy újszerű 1250-es Banditom pár hónapig, és akkor nagyon megszerettem, de el kellett adjam mert jó árat adtak érte, majd vettem egy 1000-es SV-t. Az megvolt 1 évig, bejártam vele sok országot, kurva jó motor volt (még most is az) de mindig a volt Banditom lebegett a szemem előtt, hogy nekem még lesz olyanom. Aztán most, hogy a Bandival is mentem pár ezer km-t vannak tapasztalatok. Futómű és fék az SV-n SOKKAL jobb. Motoruk az szerintem ugyan az, mármint egyforma erősek. Természetesen kisebb fordulaton az SV jobban elindult már, a Bandi pedig ott indul meg ahol az SV kezd elfogyni. Természetesen mindkettőnél 2000-es fordulat környékén már megvolt a 100Nm, szóval csak a 2 és 4 henger közötti szeretetet kell megtalálni, kinek mi tetszik jobban. Most ha motort vennék az SV lenne, mert szeretek kicsit sportosabban menni vagyis döntögetni az Alpokban. Picit nyugodtabb tempóra Bandit.
Skacok. Tegnap az asszony nyomult a bejáratós Babettámmal vagy 50 kilómétert. Én kísérhattam a nagyBandival. Képzelhetitek
Brutálisan jól nézhettünk ki.
s ha rajta ülsz nem is látod magad
Délre fel volt szerelve a fekete guuummmmiiiiiii,km óra állása feljegyezve,hogy megmaradjon az utókórnak,hogy mennyit futott nálam

régit elhoztam,1-2000km szvsz elmegy még,majd vissza tetetem

mostmár nincs akadály,irány a ............................!
A válasz mindkettőre: A legolcsóbb. Ember meg nem mondja a különbséget. A hűtőfolyadék alu hűtőhöz legyen.
Capacity (each leg)
GSF1250/A: 472 ml (16.0/16.6 US/lmp oz)
GSF1250S/SA: 471 ml (15.9/16.0 US/lmp oz)
Sziasztok!

Lenne pár kérdésem hozzátok.Légyszi ha tudtok,akkor segitsetek.Előre is köszönöm.
1250-es Bandit telóba mennyi olaj kell?Castrol vagy Motul telóolaj?
Hűtővizet milyet ajánlatok?
Köszönöm.

Üdv.:Geri
E6 volt a vázra írva.Talán francia lehet az adattáblából ítélve.De eléggé megnyerte a tetszésemet.

egy e lemaradt.
Ja és a motor is csúnya még is banditott vettem a funkcionális része a lényeg nem az hogyan néz ki...
Na akkor az is csúnya!
Akkor az FJR is csúnya azon még ettől is nagyobb van...
Csabu, Vanyek, azért jó lenne, ha leírnátok ide a tapasztalataitokat!
Szeva Vanyek!
Miért cserélted le az 1000-res SöVöt a banditra?
Neked melyik jött be jobban?
Hogy ez a konkrèt pèldàny hol lett forgalomba helyezve azt nem tudom, de a tìpust forgalmaztàk az eu-ban, tehàt nem belpiacos! Alkatrèsz van 600s-hez , ha ez a döntő kèrdès.
Nekem meg a BT023-ak elvileg nagyon sokáig bírja + a szélei szinte slick-ek. Bár 3 hét múlva lesz bennük 3000km... kíváncsi leszek
Ma felkerült hátra az új Pirelli Angel. Kiváncsi leszek, mit fog bírni. A Conti Road Attack 2 kerek 10e km-t bírt. Futásteljesítményben 19e km-rel az Avon Azzaro vezet
Igazán kicsi kertecske lehet az!
:)
Uraim!
Segítsetek már még egyszer légyszi.
Ez belpiacos gép?Tetszik és az ára is belefér a kertbe!
Megnéztem és nem...............tata felé majd esztergom és parassapuszta bánk és haza.