pár nap kimaradt, de látom, hogy szóba került az üzemanyagszint jelzés témája. Olyan érzésem van, hogy nem működik jól a benzin csap a vason. Valaki leírná, hogy milyen amikor jól jelzi, hogy már a tartalék benzint használom? Illetve mi a teendő, cserélni-szerelni kell?
köszi
Igazából Engem sem érdekel 200 felett, nem is szoktam próbálgatni, csak olyan úton ahol viszonylag biztonságban vagyok. Jobban érdekel a döntögetés, de abban az ember hajlamos azt hinni, hogy menne az jobban is, ha jobb lenne a motor. Kár, hogy láttam már Szotyit meg Yoss-t motorozni, mert kicsit letörték a lelkesedésemet.
Ők megmutatták (ameddig láttam őket), hogy hogy kell menni egy bandittal.
Látod, engem viszont abszolút nem érdekel a 160 feletti tartomány. ha nem csalna a km óra, le is áttételezném a francba, hogy 200-nál többet ne menjen. Számomra teljesen felesleges.
FJR-ben meg társaiban nem gondolkodom, az áruk meg a súlyuk miatt. A bandit súlya is határeset, arra amire használom. A Yamaha sem a menetdinamikája, hanem a súlya miatt tetszik, mert nyomatékban még mindig a bandit a király. Tegnap a Yamahával 240-et mentem, igaz, hogy csak 5.-ben volt, biztos ment volna még. 240-ig az enyém is hasonlóan megy, 250 körül vége van. Egyszer mentem vele 260-at, de akkor biztos optimálisak voltak a feltételek. Általában 200 alatt motorozok, inkább 160-alatt, de imádok döntögetni vele. Na ebben lehet, hogy egyszerűbb lenne az életem egy Fazerrel, de a bandittal is lehet menni aki tud motorozni. Nálam sem a motor a gyenge láncszem.
Amikor vettem a Bandit 2008-ban, az Aprilia 1000 cm3-es túrája 2,5M volt. A nagybandi 2,2 ABS-sel. Nem is volt kérdés a dolog. Arról meg nem is beszélve, hogy az olasz és a japán minőséget nem lehet egy kalap alá venni. Ár-érték arányban a Bandit nem tudják megverni. Ott van a Yamaha FJR 1300. Biztosan nagyon jó és álom motor. Viszont Másfélszer-kétszer annyiba kerül, a magyar vásárló viszont árérzékeny. Kompromisszumot köt és oszt szoroz. Minden bizonnyal a gatyámba lőnék egy BMW-től. De az ára kizár mindent. Bandival elégedett vagyok, örülök neki és biztos vagyok benne hogy ha baj nem ér, sok évet fog nekem szolgálni.
Motort csak akkor cserélnék, ha hasonló árban, hasonló állapotú Fazert tudnék venni. Egyébként marad a bandika.
Ennyi pénzért jobb motort nem nagyon találni.
Érdekes dilemma.
Jó lenne olyan gumi, ami 20.000 km-ert, vagy többet bír, de tapadjon mint állat és az sem baj, ha olcsó.
A bandittal meg az a baj, ha abálom akkor 5-6.000 km-er alatt lenyal egy hátsó gumit, mert túl nyomatékos. Közben meg azon morfondírozom, hogy milyen jó lenne egy erősebb motor, miközben ezt sem tudom kimotorozni, pedig a "technikás egyenesekben" nagyon keményen húzom neki.
A powerral az a baj, hogy az első új gumi is csak 5 mm.-er körül van. A kopásjelző középen még annyi sincs.
Normális használat mellett, szerintem simán elmegy 13.000-ret.
Tényleg nagyon f@sz@ guma, fogja mint sz@r a gatyát.
en 3-4miliseket szoktam kopasjelzoig koptatni 6e alatt powerbol, most szandekozom venni egy ujat,13ezerrel elegedett leszek. ha meg azt nezem, 24500ert az egyik legolcsobb elso gumi, azon kivul hogy naguon jo is
Nem sok kilométer van benne, csak 3 évig állt úgy hogy be sem indították. Mondta a szerelő is, hogy még lehetne finomítani, mert lefékezték és 141 lóerőt mértek a padon. De azt mondta a haver, hogy most jó lesz így majd ősszel még molyolnak vele.
Velem beszélted anno...mondtam én,csak nem hittél nekem..Ugyan nem tudom mennyi van a fazerben,de lehet még fokozni,szelepállítással új gyertyákkal és egy új légszűrővel pc-s beállítással...Jó kis motor az fzs 1000
Pár hónapja írtam, hogy kipróbáltam a haver 1000-res Fazerjét és nem győzött meg. Azóta átesett a gép egy karbi puccon meg egy szinkronon. Ma megint kipróbáltam.
Most már megemelem a kalapom a Fazernek.
Ugri-bugri lett, és nagyon pöpecül műkszik.
Mi este 7 körül jöttünk, de Én nem láttam Őket. A cimbim is csak a tükörből, de váltig állítja, hogy rendőrségi fókusz volt. Olyan 5 óra körül mentünk ellenkező irányba, akkor még nem voltak ott, mert azt biztos láttam volna. Hát reménykedem, hogy a haverom rosszul látta.
pár nap kimaradt, de látom, hogy szóba került az üzemanyagszint jelzés témája. Olyan érzésem van, hogy nem működik jól a benzin csap a vason. Valaki leírná, hogy milyen amikor jól jelzi, hogy már a tartalék benzint használom? Illetve mi a teendő, cserélni-szerelni kell?
köszi