Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az mellik?
Te, nem voltál a 8-as úton tegnap?
Bocs, de csatlakozok Zolihoz!
Azonnal egy csopper jutott eszembe!
Lehet fikázni engem is, de ez SZVSZ irtó pocsék!
Na ezért jó 170 alacsonynak lenni, hogy egy ilyennel sose kelljen elcsúnyítani a Banditát!
Ez KB az oldschool hárlis hótoló méret csak van egy normál és egy ikarusz szélvédő előtted...........sisakot nem viszont plexit kell majd takarítani mert nem látsz át rajta.
Nekem ez nagyon sok bocsi.
Vario plexin Én is gondolkodom, de ekkorát nem szeretnék rá.
Az MRA vario plexivel jobb volt mint a gyárival, vagy nem volt nagy különbség?
A 600-on lecseréltem a gyárit Givi túra plexire, de az szerintem rosszabb lett. Susogósabb lett tőle a sisakom, ezért most óvatos vagyok.
Sisakteszt: Anyénak vettem ibén egy olyan scubertet, mint az enyém(ócó polikarbonát, mielőtt valaki kulákozni kezd ), ma teszteltük. Azt mondta, lényegesen nem csendesebb a Nolan N61-nél, de gyakorlatilag "lecsúszik" róla a szél, egyáltalán nem kellett tartania a fejét. Örörm van
Sanyi jól mondja, azt az olajat gyorsan leengedni, frankón csapágyasra lehet tenni vele a blokkot.
Tűszelepeket nézzétek, meg, gumihegyű, viszonylag nehezen kopik el, nem is nagy tétel, ha elkopott.
A tartószerkezet az a gyári Suzukis extraként lehet rá venni...Előzőleg egy sokkal kisebb plexitett tartott ezért lett nagyobbra tervezve. Viszont kísérleti stádiumban van még. Ezidáig úgy néz ki hogy jó vizsgázott...
Ja, semmi. Látom az adatlapodon hogy tényleg MRA Vario.. csak kicsit tunningoltad
Na és fülek?

(egy az egyben olyan mint ami az MRA Vario plexiken van)
Megterveztem és kivágattam... Lézeres vágás, vastagság 3 mm-es Polikarbonát anyagból.
csatlakozom Yoss-hoz,továbbá a tartószerkezetet honnan lötted?

nagy sebességnél nem rezonál be,vagy jó merev,vastag a plexi?
Jól néz ki. A felső plekót honnan szerezted?
Ma teszteltem az új projektemet....
A Plexit csináltattam nagyobbra, mivel a rovarok éppen a sisak plekóján landoltak és idegesített.
300 km-alatt nem kelet megtisztítani. No.1 a végeredmény...
Jól kitaláltam meg is veregetem a vállamat.
Íme pár kép róla....
Tűszelep és benzincsap közösen(gondolom karbis)......azzal az olajjal ne járassátok ha lehet...
Közben akadt egy másik, súlyos kérdés, amiben a véleményeteket kérdezném. Nemrég hívott a haverom, hogy baj van. A motorban az olaj fel van hígulva, tele van benzinnel. Elmentem hozzá, de én még ilyet életemben nem láttam. Olyan folyékony az olaj, mint a víz, de a blokk ereje nem változott, azt mondja a haver. Lekaptuk a tankot, és a légszűrőben is találtunk benzint. Mi lehet az okozója szerintetek? Azt gyanítom, nagy lehet a baj, de én sajnos nem értek hozzá.
Hali. Kitakarítottam a lámpám teljesen szétkaptam. Előtte nem csináltam képet de korom az volt benne rendesem.
Sziasztok Banditások.
Hozzáértőktől kérdezném: mi a szerepe a reed szelepnek a Baditban és esetleges meghibásodása mit okozhat?
köszi, pont ez a gondom, hogy nem tudatja velem! de átállok majd más taktikára, hátha....!
Ha nincs visszajelző, akkor ne tartalékon használd. Mert a tartalék pont arra való, hogy tudassa veled, alig van már benzin.. amikor így "kifogy" a nafta, áttekered a csapot tartalékra és keresel kutat. Aztán nem lesz cikis helyzet

De a legegyszerűbb kb 200 kilométerenként teletankolni... akkor nem lesz meglepi
köszi! Hát nekem sajnos nincsen a műszerfalon visszajelző, és általában én is tartalékon használom, de semmi jelét nem látom annak, ha már fogytán van vagy ha már a tartalékot eszi....ez a problémám úgy tudom másoknál valahogy jelzi, érezni, ha már a végét járja a benya (nincs üzemanyagszint visszajelző a műszerfalon!)
6,5 hátul, 4,5 elöl
Srácok!
Ez is belpiacos?
suzuki
Nekem kb. Akkor kellet tartalékra tenni, amikor elkezdett villogni a benzinkút ikon (egy kicsivel előtte). Nekem mindig tartalékon van, (az autómban sincs benzincsap) az óra meg úgy is jelzi ha tankolni kell, és ne kezdjen el fullákolni előzés közben, mert át kell fordítani a csapot.