Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az Ukrán benzin is jobb ha saját magadnak tankolsz...Amit hoznak eladásra az 92-es viszont a 95-ös benya nagyon jó náluk. Úgyhogy kijelenthetjük nem mindig az a jóóóóóóó ami drága....
Kéne onnan egy vezeték ide is.....
Sokkal jobb kevesebbet fogyaszt és érezhetően jobban is érzi magát tőle a moci....
Jobb a román benya mint amit itt kapni? ...az szép, én nem tudom, csak egyszer voltam arrafelé...nekem a németeknél volt ugyanez....
Egyébként a benya is nagyon sokat számít...Sajnos Magyarországon, mind-egy melyik kúton tankolok sosem megyek el annyi kilométert mint Romániába a Petrom kúton kapható.
akkor be kell regelni spritmonitorra és megvan top fogyasztás
Ez igaz viszont kis módosítással...Automata láncolajzó -5% Iridium gyertya -5% Áttét módosítás -5% az annyi mint -15% összesen...Na akkor most számoljunk!
ez 83 kis bandit fogyasztása:
http://www.spritmonitor.de/de/...
4.2
Átlag 60 km/h a felet félek...
amennyivel ment hogy kijöjjön a 4,2 annyi erővel simsonozhatna is
véleményem szerint a 70-80-90-es csordogálás pont a motorozás lényegét öli
Kicsit utánaszámolva az 4,2 literes fogyasztás...nem is rossz egy kisbanditól!
Az még úgy kb. 40 kilométer? Akkor tegnap 410 kilométernél kezdet a kettő egyszerre villogni. Tehát egy tankkal 450-et lehet menni...
Pontosan úgy van ahogy a többiek írják. Mikor az utolsó jel és a benzinkút ikon is villog, akkor kb. 2 liter van benne, max 30 kilométer, papucsban.
Takoltam már 19.8-at is bele és dadogott le Borsosberény előtt előzés közben is a motor (a rétsági kút pár kilométer) egy novemberi vasárnap estén 7-kor.
Azóta van egy benzineskannám is.
Elírtam. Először a kútjel villog, majd kb 2 liternél a kútjel az utolsó vonással együtt egyszerre.
Üzemanyag fogyásnál először az első csík kezd villogni. Mehetsz vele még tovább vagy 50 kmt. Utána jön a következő fokozat, amikor az első csíkkal együtt villog az üzemagyag kút jele. Akkor már csak kb 2 liter van benne.
A doksija szerint - legalábbis az 1250-é szerint, ami ebből a szempontból sztem ua. - a kút jel 5l-nél kezd villogni, az utolsó csík pedig 2l-nél.
F*szom a Banditba. Konkrétan az üzemanyagszint jelzőbe.
Tegnap délután túráztam kicsit. Kb félúton az úti célom felé a frászt hozta rám. El kezdett villogni az utolsó csík, hogy kevés a benzin. Óvatosan használva eljutottam a következő kútig, de ott láttam, hogy még bőven volt benne. Összesen 15.02 litert tudtam tankolni, pedig fullon telenyomtam. Ez azt jelenti, hogy még 4 liter biztos volt benne, ez olyan 70 km-t jelent sztem.
Nem jelez egy kicsit korán ?
Hogy fér bele több benzin, oldalra támasztva vagy középsztenderen ?

Szintén tegnapi nap lemértem a fogyasztását (650-es lég-olaj)
Sikerült épp 50 km-t menni két tankolás között, és összesen 2,48 liter ment bele. Ezek szerint 100 km-en elég lehet neki 5 liter, ha nem forgatjuk tiltásig . Ebben volt városi araszolgatás, és országúti száguldás is . F*sza.
Fsza augusztusba megy az enyém ! Ez már biztos ,hogy juliustól emelik mert akkor azért a 4 hétért nem fizetek annyit inkább levizsgáztatom most !
10w-set, ha meg voltál elégedve az addigi teljesítményével.
Akkor mázli, mert jövő hónaptól kb. 3x annyi lesz a vizsgatarifa, mint most.
Sziasztok!

Nincs meg valakinek véletlenül az 1250-es Banditnak a szervizkönyve,magyarul?
Illetve milyen olajat ajánlatok teleszkópba?
Köszi.
Az enyém ezt műszaki nélkül is tudja.
Utána néztem alaposabban, és találtam egy tesztet, ahol elég sok olajat hasonlítanak össze.
A MOL mindössze 1-2 %-al volt jobb összesítésben, és ráadásul nem is mindegyiknél.
Szóval nem jobb annyival, amennyivel drágább.
Így maradtam az Agipnál..
A lehetőségeimhez mérten "megvizsgáltam" a használt olajat.
Egy kumma látható, vagy tapintható fém reszelék nem volt benne, még a mágnesen sem.