Az Ukrán benzin is jobb ha saját magadnak tankolsz...Amit hoznak eladásra az 92-es viszont a 95-ös benya nagyon jó náluk. Úgyhogy kijelenthetjük nem mindig az a jóóóóóóó ami drága....
Egyébként a benya is nagyon sokat számít...Sajnos Magyarországon, mind-egy melyik kúton tankolok sosem megyek el annyi kilométert mint Romániába a Petrom kúton kapható.
Ez igaz viszont kis módosítással...Automata láncolajzó -5% Iridium gyertya -5% Áttét módosítás -5% az annyi mint -15% összesen...Na akkor most számoljunk!
Pontosan úgy van ahogy a többiek írják. Mikor az utolsó jel és a benzinkút ikon is villog, akkor kb. 2 liter van benne, max 30 kilométer, papucsban.
Takoltam már 19.8-at is bele és dadogott le Borsosberény előtt előzés közben is a motor (a rétsági kút pár kilométer) egy novemberi vasárnap estén 7-kor.
Azóta van egy benzineskannám is.
Üzemanyag fogyásnál először az első csík kezd villogni. Mehetsz vele még tovább vagy 50 kmt. Utána jön a következő fokozat, amikor az első csíkkal együtt villog az üzemagyag kút jele. Akkor már csak kb 2 liter van benne.
F*szom a Banditba. Konkrétan az üzemanyagszint jelzőbe.
Tegnap délután túráztam kicsit. Kb félúton az úti célom felé a frászt hozta rám. El kezdett villogni az utolsó csík, hogy kevés a benzin. Óvatosan használva eljutottam a következő kútig, de ott láttam, hogy még bőven volt benne. Összesen 15.02 litert tudtam tankolni, pedig fullon telenyomtam. Ez azt jelenti, hogy még 4 liter biztos volt benne, ez olyan 70 km-t jelent sztem.
Nem jelez egy kicsit korán ?
Hogy fér bele több benzin, oldalra támasztva vagy középsztenderen ?
Szintén tegnapi nap lemértem a fogyasztását (650-es lég-olaj)
Sikerült épp 50 km-t menni két tankolás között, és összesen 2,48 liter ment bele. Ezek szerint 100 km-en elég lehet neki 5 liter, ha nem forgatjuk tiltásig . Ebben volt városi araszolgatás, és országúti száguldás is . F*sza.
Utána néztem alaposabban, és találtam egy tesztet, ahol elég sok olajat hasonlítanak össze.
A MOL mindössze 1-2 %-al volt jobb összesítésben, és ráadásul nem is mindegyiknél.
Szóval nem jobb annyival, amennyivel drágább.
Így maradtam az Agipnál..
A lehetőségeimhez mérten "megvizsgáltam" a használt olajat.
Egy kumma látható, vagy tapintható fém reszelék nem volt benne, még a mágnesen sem.
http://www.spritmonitor.de/de/...
4.2
véleményem szerint a 70-80-90-es csordogálás pont a motorozás lényegét öli
Takoltam már 19.8-at is bele és dadogott le Borsosberény előtt előzés közben is a motor (a rétsági kút pár kilométer) egy novemberi vasárnap estén 7-kor.
Azóta van egy benzineskannám is.
Tegnap délután túráztam kicsit. Kb félúton az úti célom felé a frászt hozta rám. El kezdett villogni az utolsó csík, hogy kevés a benzin. Óvatosan használva eljutottam a következő kútig, de ott láttam, hogy még bőven volt benne. Összesen 15.02 litert tudtam tankolni, pedig fullon telenyomtam. Ez azt jelenti, hogy még 4 liter biztos volt benne, ez olyan 70 km-t jelent sztem.
Nem jelez egy kicsit korán ?
Hogy fér bele több benzin, oldalra támasztva vagy középsztenderen ?
Szintén tegnapi nap lemértem a fogyasztását (650-es lég-olaj)
Sikerült épp 50 km-t menni két tankolás között, és összesen 2,48 liter ment bele. Ezek szerint 100 km-en elég lehet neki 5 liter, ha nem forgatjuk tiltásig . Ebben volt városi araszolgatás, és országúti száguldás is . F*sza.
Nincs meg valakinek véletlenül az 1250-es Banditnak a szervizkönyve,magyarul?
Illetve milyen olajat ajánlatok teleszkópba?
Köszi.
A MOL mindössze 1-2 %-al volt jobb összesítésben, és ráadásul nem is mindegyiknél.
Szóval nem jobb annyival, amennyivel drágább.
Így maradtam az Agipnál..
A lehetőségeimhez mérten "megvizsgáltam" a használt olajat.
Egy kumma látható, vagy tapintható fém reszelék nem volt benne, még a mágnesen sem.