Nagy hirtelenjében nem tudja valaki gyorsan megmondni, hogy az 1250-esen milyen nyomatékkal kell meghúzni az olaj leeresztő csavart?
Délután le akarom cserélni.
Miért van az ha el akarom adni a motort mindig akad valami probléma.... Na mindegy amúgy az akksi ment ki tud valaki 400-s banditba akkumlátort jó áron Köszi előre is
Köszönöm a Hsz.-eket, majd ma végignézem ezeket is... jeladó tippem volt nekem is.. Egyébként meg eladni csak is működőképesen szeretném, mivel elég szar érzést nyújt egy ilyen hibe... márcsak magamból kiindulva... Néha már a kedvemet is elvette az egész motorozástól.... Ha vmi nem sikerül, írok...
Köszönöm mindenkinek...
Az RF fórumon többen is szívtak ilyesmivel, sőt, én is anno a 400-nál.
Ha már minden tömítést kicseréltél, akkor az úszóházban a tűszelepeket
is kicserélted ?
Ha azok öregek, nem zárnak rendesen, az produkálhat ilyen tünetet.
Lehet hogy nagy hülyeség amit mondok. Nem tudom a tiéd milyen.
Léteznek olyan motorok, ahol van egy fordulatszám jeladó pick-up a főtengelynél. Ha akksi rendben, önindító forgat, akkor a pick-up érzékeli hogy valóban forog, és adja a jelet az elektronikának, hogy adhatja a gyújtást. Ha a pick-up elkoszolódik, vagy valamilyen okból távolabb kerül a főtengelyre rögzített állandó mágnestől, nincs gyújtás. Hiába köszörülsz az önindítóval, semmi. Még akkor sem adja az elektronikának a parancsot hogy gyújtás indul, ha az indukciók száma a kelleténél kisebb, vagyis önindításkor a fordulat nem elegendő.
Csak tipp volt, hangsúlyozom.
Jeladók szoktak ilyen jelenséget produkálni (kontaktos, oxidálódott, elmozdult, egyszóval döglődő), hogy néha jó, néha nem. Aztán egyre többször nem, majd kaputt. Ha tudod, akkor szkóppal ellenőrizd.
Nem vagyok jártas a 400-asban. Az viszont biztos hogy kb 1000 oka lehet. Telefonon és a weben nem nagyon lehet segíteni.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, 400-as bandittal kapcsolatban.... már telljesen tönkretesz idegileg, és nagyon idegesít a dolog mert el szeretném adni, de sz@rt meg nem akarok.... Az a lényeg h ugye mint a 400-asok, hidegindítással bajban vagyok.... de van olyan is hogy egyáltalán nem indul el... már mindent csináltam rajta, a karbisorban az összes "o" gyűrűt, tömítést kicseréltem, a gyújtótrafókat, szelephézagot is állítottunk... és egyszerűen semmi... egyik nap megcsinálom, és beindul de másnap reggel ha odamegyek hozzá meg se nyikkan... Miért van az h "álló helyében" elromlik? Egyik nap már a CDI-t nézegettük, és láttam hogy egy kábel kivan szakadva a stekkerből, visszaforrasztottuk, de másnap ugyanúgy nem indult, mint kiderült az a kábel be sincs kötve sehova, csak lóg a vége a kötegben... (egy zöld kábel sárga csíkkal) de a neten nézelődve nem minden banditon láttam ezt a vezetéket, illetve kapcs. rajzon sem ha esetleg valaki tudja h mi ez a vezeték, vagy mi célt szolgál írja már meg... A másik tipp, a CDI egység honnan kapja a testet?
Előre is köszönök mindent...
köszi a segítséget és hogy visszakerestél a lámpával kapcsolatban. Megnéztem az enyémet tiszta korom meg levan szürkülve, ezért világított gyergyafényűen.
Igen, 23 Nm.
Oil drain plug...
Délután le akarom cserélni.
Köszönöm mindenkinek...
Ha már minden tömítést kicseréltél, akkor az úszóházban a tűszelepeket
is kicserélted ?
Ha azok öregek, nem zárnak rendesen, az produkálhat ilyen tünetet.
Egyszerü kérdés : Szikra van mikor "meg se nyekken"?
Nem is tudom kit sajnáljak jobban a gazdát vagy a leendö tulajt akié lesz ez a szivó-szopó roller...
Léteznek olyan motorok, ahol van egy fordulatszám jeladó pick-up a főtengelynél. Ha akksi rendben, önindító forgat, akkor a pick-up érzékeli hogy valóban forog, és adja a jelet az elektronikának, hogy adhatja a gyújtást. Ha a pick-up elkoszolódik, vagy valamilyen okból távolabb kerül a főtengelyre rögzített állandó mágnestől, nincs gyújtás. Hiába köszörülsz az önindítóval, semmi. Még akkor sem adja az elektronikának a parancsot hogy gyújtás indul, ha az indukciók száma a kelleténél kisebb, vagyis önindításkor a fordulat nem elegendő.
Csak tipp volt, hangsúlyozom.
Ennél vannak hézagolólapkák?
Lényeges. Hideg állapotban kell. (Nem is tudnád másképpen.)
Lényeges, h meleg-e a blokk vegy nem?
Nem vagyok jártas a 400-asban. Az viszont biztos hogy kb 1000 oka lehet. Telefonon és a weben nem nagyon lehet segíteni.
Egy kis segítséget szeretnék kérni, 400-as bandittal kapcsolatban.... már telljesen tönkretesz idegileg, és nagyon idegesít a dolog mert el szeretném adni, de sz@rt meg nem akarok.... Az a lényeg h ugye mint a 400-asok, hidegindítással bajban vagyok.... de van olyan is hogy egyáltalán nem indul el... már mindent csináltam rajta, a karbisorban az összes "o" gyűrűt, tömítést kicseréltem, a gyújtótrafókat, szelephézagot is állítottunk... és egyszerűen semmi... egyik nap megcsinálom, és beindul de másnap reggel ha odamegyek hozzá meg se nyikkan... Miért van az h "álló helyében" elromlik? Egyik nap már a CDI-t nézegettük, és láttam hogy egy kábel kivan szakadva a stekkerből, visszaforrasztottuk, de másnap ugyanúgy nem indult, mint kiderült az a kábel be sincs kötve sehova, csak lóg a vége a kötegben... (egy zöld kábel sárga csíkkal) de a neten nézelődve nem minden banditon láttam ezt a vezetéket, illetve kapcs. rajzon sem ha esetleg valaki tudja h mi ez a vezeték, vagy mi célt szolgál írja már meg... A másik tipp, a CDI egység honnan kapja a testet?
Előre is köszönök mindent...
De lesz.
Egyszer....