Most néztem meg. 22 eFt. Ez se kevés. Én csak pénzért tudok vasmunkát csináltatni. Szerintem is edzett csavar kell hozzá. De ott a legerősebb a váz. Én ezért döntöttem a gyári mellett.
Igen az úgy szokott......
Csak épp nekem nincs 32.000ft-om erre a projectre - és mivel olyan anyagom sincs amivel ez megoldható így ezért hagytam.
PLUSZ!
A motor generátor felöli oldalán (menetirány BAL) van ugye a gyárinalk egy nyúlványa ami bemegy a légszürő alá a blokk csavarhoz.....
No nekem előtte megy el egy kábelköteg amit 5mm-re nem tudok arrébb lökni.......ergo csak az elektronikát veszélyeztetném.
De ha meg is csinálnám - akkor hibádzik 2-3db átmenő csavar, ami meg nem lehet egyszerű menetszár, hiszen kicsit extrémmebb körülményeket kell elviselnie mint egy sima csavarnak (szerintem)
Alap esetben Én is max 6000-6500-ig használom a gépet.
Jelen körülmények közt pedig?
1., még van 96 hónap törlesztés
2., mivel nem megyek pirosig, így nekem is elég lesz egy JÓÓÓÓÓ nagy darabig
Mondjuk én is extrém eset vagyok, mert nekem a 750-es motor is bőven elég volt, sosem éreztem gyengének, akárhogy meg volt durrantva csomaggal meg velünk. Másztunk hágókat is, de 30ezer km után is azt mondtam, tök elég. Ugyhogy a Bandit sosem lesz kinőve, az tuti
Köszi a matekórát!
Ezek a számok! Mindig utáltam őket, mérnök létemre tapasztalatból méretezek és a tapasztalataimon alapuló tudásommal készitek mindent, értsd kiegészitők , szerszámok , alkatrészek, felszerelések, írások .
A múltkor itt a GSX1400-es fórumon akadt össze valakivel a mondanivalom, mert kijelentettem , hogy 1 liter alatt nincs moto. ott kb az 1203 as hozászólás környéke. Kemény vita is volt belőle. Meg talán sértődés is.
Most is azt szeretném hangsúlyozni, hogy nagyon nem érdekelnek ezek az egymás mellé állított számok, ültem mindegyiken, túrákon cserélgettünk. ( a barátomé a Yoshimura dobbal a halálba énekel olyan gyönyörűen üvölt vele a bandika, az enyém meg suttog mellette a harsonákkal.) Tudom mi a különbség és tudom mi a ~30Nm plussz. Tudom hogy a bandika alul nem csinál semmit , de utána mintha soha nem érne véget a fordulatszám skála. A GSX alul elindul , és 7000 fölött nem sokkal mér nem sok minden történik, de eddig szököévente egyszer ha eljut a mutató, pl talán majd most 29-én!
Végsebességben sincs sehol a bandikához képest mert óra szerint 220-230 környékén már nem csinál semmit csak öööööhhhhög. (de lehet hogy a Power C kezelés után ez is megváltozik) Bár most a obiektiv összehasonlítás kedvéért maradjunk a gyári gépeknél mert nem érdekel hogy sok pénzel ki mit hozzott ki a gépéból egy burn out kedvérét.
De a barátom ~120LE-re és ~120 Nm-re felhuzott gépe sem indult el úgy mint a nagytesó... Igaz utánna ment...
Én hosszútávra gondolkodva vettem. Alacson fordulaton dolgozó motor 140km/h - 4000Ford/min! Alacsony végnyomás-komprisszió ~9.7 Bar, és nem 12.7 mint mostanság.
100 LE pont elég mikor ki kell fizetni a teljesítményadót!
És a szivemre téve a kezem ,már vásárláskor eltekertem a gyári hintaló beállításokat , mert nem hiszem , hogy a gyárban tudták hogy én hány kilo vagyok és hogy merre motorozok. nem volt benne semmi boszorkánykonyha, csak kb tudtam hogy mit akarok, és megtaláltam. És nagyon semmi köze nincs a gyárihoz.
Az utolsó módosítást olaszból hazafele a szerpentineken tettem, mert a kemény boritásoktól foszlott a drága gumim oldala , meg kétszeméllyel beült a hátulja, így toltam rá egy kicsit csillapításra, meg az előfeszítésre. És lám !
De tudom a barátaim se tekergettek egy fordulatot sem a bandikájukén, mondjuk ember legyen a talpán aki nekifekszik!
Szóval összegezve a dolgot: Részemről kipróbáltam mindkettőt , és nem a csak a hangoskodókra, meg a fizetett újságírokra hallgatva formálodott meg a véleményem.
Azt hiszem nem húztam le a banditot , sőt be is valottam , hogy fent erősebb , és gyorsabb, de mint mondtam , annak nagy ára van.( a barátom a hegyeshalmi hatától végig tolta 250 -el nyélen a gépet hazáig. Kb 3/4-1 liter hiányzott a motorolajból. ezzel szemben én4 soha nem tudnék ekkora távot ilyan sebeséggel megtenni!
Most is csak azt tudom mondani próbáljátok ki, ha tehetitek, és ne hallgasatok másra! Rám se!
Semmi 500-as model nincs...............
Tudtomásom szerint az ER5-nek 2005-ben leállt a forgalmazása, a GS-nek, meg a CBF-nek meg idén.....
Ami van azt méág eladhatják, de az unióba több Euro 2-est nem lehet importálni
Én ésszel motorozok...... egyrészt azért mert nem titok: FÉLTEM A MOTOR....másrészt meg szeretek, de nem tudok motorozni (legalábbis a tökig döntős emberek ezt mondják arról akinek van majrácsíkja)
Amugy ez tényleg csak egy áthidalás......mert specc most NAGYON nincs kedvem 30-40ért venni egy gyárit, vagy tovább tervezgetni....
Legyen fent, legyen valami kis plusz védelem-----és menet közben úgy is jönnek a jobbnál jobb ötletek
A fejidom?
De írtam..........ha eljösz érte megkapod.........
Nekem ott áll.......és biza nem használom.........
Szóval ugymond benyaköltségen megkapod.....
Épp ezt írtam......nem döntök akkorát............a Mátrát meg nagy ívben kerülöm eleve.............
Aki a Mátráért van oda, annak Melegen tudom ajánlani Szlovákiában Besztercebány fölött 5-10km-er a nyugatra forduló útat,.......vagy Dobsina környékét......és még sorolhatnám.
+100-200km....csak épp jobbak az útak, szélesebbek.....és nincs annyi ökör
Annyi lóerőst vegyél belőle, ami a motorodnak megfelel.
Ez a lényeg.
RK jó márka.
RK hajtó lánncal kapcsolatba van valakinek tapasztalata!? X gyürüsről lenne szó!
Köszi!
Igen az úgy szokott......
Csak épp nekem nincs 32.000ft-om erre a projectre - és mivel olyan anyagom sincs amivel ez megoldható így ezért hagytam.
PLUSZ!
A motor generátor felöli oldalán (menetirány BAL) van ugye a gyárinalk egy nyúlványa ami bemegy a légszürő alá a blokk csavarhoz.....
No nekem előtte megy el egy kábelköteg amit 5mm-re nem tudok arrébb lökni.......ergo csak az elektronikát veszélyeztetném.
De ha meg is csinálnám - akkor hibádzik 2-3db átmenő csavar, ami meg nem lehet egyszerű menetszár, hiszen kicsit extrémmebb körülményeket kell elviselnie mint egy sima csavarnak (szerintem)
Alap esetben Én is max 6000-6500-ig használom a gépet.
Jelen körülmények közt pedig?
1., még van 96 hónap törlesztés
2., mivel nem megyek pirosig, így nekem is elég lesz egy JÓÓÓÓÓ nagy darabig
Miért?
Mert............
De szeretem átláthatóan meghagyni a múltnak drága szavaimat:-)))))
Az eredeti gyári bukócsövet rakattam a banditára. Szerintem egy oldalon 3 ponton csatlakozik a vázhoz.
egyre gagyibbnak érzem az új bandi vázát...
:-)
:-S
Adtak egy pofont a szarnak...
10%-kkal merevebb, mi? marketingduma...
első, meg hátsóvilla is ugyanaz, mint a régié, elsőfék is 92-es gsxr 1100 (már amelyiken a hatdugós tokico van)...
mér nem futóműre költötték a pénzt, amt váztrevezésre basztak el?-(
...
:-)
...
azért írok sorkihagyással:-)
De egyszerűen nincs hely.................
Néztem a régi bandi bukócsővét.....amolyan univerzális.....
Tartalmaz 2db bilincsezést és egy átmenőcsavaros megoldást....
A gond, hogy ahol azok vannak, ott nekem nincs semmi
Mellesleg a havernak is bukógombája volt.....elestek....a bukógomba meg beszakitotta a deknijét.....az összes olaj elfolyt............
Köszi a matekórát!
Ezek a számok! Mindig utáltam őket, mérnök létemre tapasztalatból méretezek és a tapasztalataimon alapuló tudásommal készitek mindent, értsd kiegészitők , szerszámok , alkatrészek, felszerelések, írások .
A múltkor itt a GSX1400-es fórumon akadt össze valakivel a mondanivalom, mert kijelentettem , hogy 1 liter alatt nincs moto. ott kb az 1203 as hozászólás környéke. Kemény vita is volt belőle. Meg talán sértődés is.
Most is azt szeretném hangsúlyozni, hogy nagyon nem érdekelnek ezek az egymás mellé állított számok, ültem mindegyiken, túrákon cserélgettünk. ( a barátomé a Yoshimura dobbal a halálba énekel olyan gyönyörűen üvölt vele a bandika, az enyém meg suttog mellette a harsonákkal.) Tudom mi a különbség és tudom mi a ~30Nm plussz. Tudom hogy a bandika alul nem csinál semmit , de utána mintha soha nem érne véget a fordulatszám skála. A GSX alul elindul , és 7000 fölött nem sokkal mér nem sok minden történik, de eddig szököévente egyszer ha eljut a mutató, pl talán majd most 29-én!
Végsebességben sincs sehol a bandikához képest mert óra szerint 220-230 környékén már nem csinál semmit csak öööööhhhhög. (de lehet hogy a Power C kezelés után ez is megváltozik) Bár most a obiektiv összehasonlítás kedvéért maradjunk a gyári gépeknél mert nem érdekel hogy sok pénzel ki mit hozzott ki a gépéból egy burn out kedvérét.
De a barátom ~120LE-re és ~120 Nm-re felhuzott gépe sem indult el úgy mint a nagytesó... Igaz utánna ment...
Én hosszútávra gondolkodva vettem. Alacson fordulaton dolgozó motor 140km/h - 4000Ford/min! Alacsony végnyomás-komprisszió ~9.7 Bar, és nem 12.7 mint mostanság.
100 LE pont elég mikor ki kell fizetni a teljesítményadót!
És a szivemre téve a kezem ,már vásárláskor eltekertem a gyári hintaló beállításokat , mert nem hiszem , hogy a gyárban tudták hogy én hány kilo vagyok és hogy merre motorozok. nem volt benne semmi boszorkánykonyha, csak kb tudtam hogy mit akarok, és megtaláltam. És nagyon semmi köze nincs a gyárihoz.
Az utolsó módosítást olaszból hazafele a szerpentineken tettem, mert a kemény boritásoktól foszlott a drága gumim oldala , meg kétszeméllyel beült a hátulja, így toltam rá egy kicsit csillapításra, meg az előfeszítésre. És lám !
De tudom a barátaim se tekergettek egy fordulatot sem a bandikájukén, mondjuk ember legyen a talpán aki nekifekszik!
Szóval összegezve a dolgot: Részemről kipróbáltam mindkettőt , és nem a csak a hangoskodókra, meg a fizetett újságírokra hallgatva formálodott meg a véleményem.
Azt hiszem nem húztam le a banditot , sőt be is valottam , hogy fent erősebb , és gyorsabb, de mint mondtam , annak nagy ára van.( a barátom a hegyeshalmi hatától végig tolta 250 -el nyélen a gépet hazáig. Kb 3/4-1 liter hiányzott a motorolajból. ezzel szemben én4 soha nem tudnék ekkora távot ilyan sebeséggel megtenni!
Most is csak azt tudom mondani próbáljátok ki, ha tehetitek, és ne hallgasatok másra! Rám se!
Üdv
István
Bár szvsz a "hurkatöltő" cseréjével ebből sokat lehetne faragni.
Annál stabilabb nincs...
Ahogy a képen alább:-)
((((Most épp fényezem magam:-)))))
Eltaláltad, a GS1200SS-hez hasonlóra akarom variálni a bandit, csak nekem forogna a kormánnyal az idom, meg nem tennék rá ekkora plexit...
40km-re vagy:-), az semmi...
:-)
Mástnem, elgurulok érte motorral:-D
Tudtomásom szerint az ER5-nek 2005-ben leállt a forgalmazása, a GS-nek, meg a CBF-nek meg idén.....
Ami van azt méág eladhatják, de az unióba több Euro 2-est nem lehet importálni
Én ésszel motorozok...... egyrészt azért mert nem titok: FÉLTEM A MOTOR....másrészt meg szeretek, de nem tudok motorozni (legalábbis a tökig döntős emberek ezt mondják arról akinek van majrácsíkja)
Amugy ez tényleg csak egy áthidalás......mert specc most NAGYON nincs kedvem 30-40ért venni egy gyárit, vagy tovább tervezgetni....
Legyen fent, legyen valami kis plusz védelem-----és menet közben úgy is jönnek a jobbnál jobb ötletek
A fejidom?
De írtam..........ha eljösz érte megkapod.........
Nekem ott áll.......és biza nem használom.........
Szóval ugymond benyaköltségen megkapod.....
Aki a Mátráért van oda, annak Melegen tudom ajánlani Szlovákiában Besztercebány fölött 5-10km-er a nyugatra forduló útat,.......vagy Dobsina környékét......és még sorolhatnám.
+100-200km....csak épp jobbak az útak, szélesebbek.....és nincs annyi ökör