Igen most akcióban egy árban van a kétféle gyártótól! csak mondom figyelj arra hogy a gyári javalost VMZ helyett csak VM-es a lánc a DID-nek. A barátomnak ilyet raktam fel 24000 -nél. nagyon még nem kellett húzni rajta, de csak 6-8 ezret ment vele. Ez egy nagyon szép egységdobozban érkezik mely tartalmazza láncot és a eredeti fogszámú lánckerekeket. A hátsó lánckerék kidolgozása igen szép , és aranyozott a lánc ha jól emlékszem. És végtelenített a lánc így te magad is fel tudod fűzni, csak ki kell venni a hátsó lengővillát. Ami jó alkalom az fútómű csapágyazásának zsirzására. És biztos lehetsz benne hogy minden szem egyformán van lezömítve. Én ezt favorizálom jobban.
A regináról még viszont nem hallottam semmi véleményt ,és semmi tapasztalatom sincs vele kapcsolatban...
Én kirándulós felhasználó vagyok, engem ez nem hoz lázba Mondjuk..mentem K7gixer1000-rel. Na, azon olyan érzésem volt, hogy mindjárt föld körüli pályára állok. És egyesek még azt is leáttételezik. Csak azt nem tudom, hogy lehet azon megmaradni akkor.
Bőven elég, amit alul lead, legalábbis nekem, kétszeméllyel...
Kétszázzal én sem szoktam repeszteni vele, mert minek, most hogy leszedtem a puig plexit, a 140 is sok volt (monnyuk 10Fok volt két hete vasárnap)
Meg kell próbálnom az 1.4est, azt kiderül...
Ennyi.
Mellesleg a bandi is 9.5et sűrít, csak egy olyan blokkal, ami eredetileg 10et sűrített, meg 2-4 mm-el nagyobb torkokon szívott, hogy 40Le-vel többet adjon le...
Érdemes feltenni, egyik cimbi is felrakta a Banditra, 20ezer km-nél feszítette meg másodszor , míg a gyárinak 18 ezernél kapáltak Sokak szerint a lánc 1ft/km, lehet benne valami.
Tökéletes értem mire gondolsz. Írtam valahol , hogy akkor tartok jó választásnak egy motort , és akkor lesz belőle hosszú, gyöngyöző kapcsolat, ha felhasználás során nem kell a motor teljes tudását kihasználni, mind a teljesítmény, futómű , fékek, és kényelem tekinettében. Ha ez teljesül akkor ott makszimum a színe megunására hivatkozva lehet új motorra pénzt kérni a családi kasszából.
Előzésről: én szeretem nagyon gyorsan elintézni, ezért akát 3. -ig is visszakapcsolok! Na akkor ... áhh nem tom leírni.
Talán nem esett szó róla , de volt egy pillanat az életemben mikor becseréltem volna egy banditra, mert rendszeres szervizelésének költsége ha nem is töredéke, de jóval olcsobb mint a 1.4-é. Tudok mindent , hiszen mindig együtt veszem a kétféle motorhoz. Gyergya bandit 6,5€- GSX1400 10€ ;Olaj B:~4L -GSX:5-6L . A DID láncszett is most a Louis-ban 120€ , a GSX-é 220€. Igaz a POLO-ban kapni akciosan RK-t 138€-ért. Bár egy kis furcsaság hogy a DID honlapján a VMZ láncot ajánlják mindkét motorhoz, ami 130LE felett használatos. A Louis-ban pedid a VM -es van , ami 130LE-ig jó.
És valaki már GSX-re is felrakott 130LE-ig jó láncot.
Én mentem az átmeneti Bandittal, ami már új vázas, de légolajas(K61200), és az ergonómia egyértelműen jobb. Magasabb a kormány, és keskenyebb a tank. Kormánycsere lesz nálam is a közeljövőben, fekete alu az álom...
Igen most akcióban egy árban van a kétféle gyártótól! csak mondom figyelj arra hogy a gyári javalost VMZ helyett csak VM-es a lánc a DID-nek. A barátomnak ilyet raktam fel 24000 -nél. nagyon még nem kellett húzni rajta, de csak 6-8 ezret ment vele. Ez egy nagyon szép egységdobozban érkezik mely tartalmazza láncot és a eredeti fogszámú lánckerekeket. A hátsó lánckerék kidolgozása igen szép , és aranyozott a lánc ha jól emlékszem. És végtelenített a lánc így te magad is fel tudod fűzni, csak ki kell venni a hátsó lengővillát. Ami jó alkalom az fútómű csapágyazásának zsirzására. És biztos lehetsz benne hogy minden szem egyformán van lezömítve. Én ezt favorizálom jobban.
A regináról még viszont nem hallottam semmi véleményt ,és semmi tapasztalatom sincs vele kapcsolatban...
Üdv.
István
Nyári estéken, mikor hirtelen lehül az aszfalt...
A Mez4-nek nem való az olyan...
Rövid áttétellel lenne csak érletveszélyes...
meg akkor észnél kéne lenni még jobban a visszakapcsolgatásokkal is:-D
Körforgalomban
:-S
:-P
csak fél literrel többet eszik, meg óra szerint se fog többet menni 230nál, valójában meg 200 lesz...
És 5ben 6-7000ren kell folyton menned, hogy tartsd a 140et...
Nem tudom...
:-)
Tegnap viszont megváltam a Pocketbike-omtól, Zsebitől:-S
Monnyuk a Regina nekem nagyon bevált...
És aranyszínű:-D
Azt kell eldönteni, a távolkeleti gyártókat vagy európát támogassam-e...
Igenlő válasz esetén ár is kéne:)
Hmmm...
Kb ennyiben meg is hozzák nekem fehérvárra.
30.000
Nem tudom, DID-ben hogy jönnék ki...
Meg hogy itt lehet-e variálni a lánckerékméretek a "kettensatz"-ban...
:-D
Még azt is meg kell néznem, a bonani való gixeremen mekkora lánckerekek vannak, azt megpróbálni a bandit rövidebbel:-D
Monnyuk így is vaddisznó...
:-S
:-P
Meg a kerék mellett a SIMSON fűnyíró...
Amiből szintén van 2:-D
Van még kérdés?-)
Jól belementünk:-D
"Tudom hogy a bandika alul nem csinál semmit"
Ezt nem írom alá...
Bőven elég, amit alul lead, legalábbis nekem, kétszeméllyel...
Kétszázzal én sem szoktam repeszteni vele, mert minek, most hogy leszedtem a puig plexit, a 140 is sok volt (monnyuk 10Fok volt két hete vasárnap)
Meg kell próbálnom az 1.4est, azt kiderül...
Ennyi.
Mellesleg a bandi is 9.5et sűrít, csak egy olyan blokkal, ami eredetileg 10et sűrített, meg 2-4 mm-el nagyobb torkokon szívott, hogy 40Le-vel többet adjon le...
:-D
regina kettensatz...suchen sie bitte:))))
Ezt süsd meg:-D
és arany színű:-D
Mindent bír: kerekezést, amit akarsz..
Csak nem tudom, honnan szerzek majd megin ilyet, mert nem találom sehol a neten:-(
és kombájnlánc (gyűrű-nélküli) mikor vettem...
Vagy 3000ret mentem még vele...
Mielőtt lecseréltem 530-ra
;-)
80 Le 200Km/h
Süsd meg
;-)
Nézd meg az alábbi képen a falra akasztott láncot (az elfűrészelt bukó mellett jobbra középen görbül a falon)
Haver zzr 400asáról való...
szted hogy áll meg ilyen félkörívben a falon?
Hogy nem abban az irányban görbül ennyit, amerre kéne, hanem úgy ki van nyúlva, hogy oldalirányban:-)
:-P
Ott cseréltük le a srácnak nálam...
:-)
Találós kérdés:
Hol van a képen a elrejtve egy szocialista kisdobosöv.
A helyes megfejtők közt egy rossz Danuvia gyújtáskapcsolót sorsolok ki:-D
Tökéletes értem mire gondolsz. Írtam valahol , hogy akkor tartok jó választásnak egy motort , és akkor lesz belőle hosszú, gyöngyöző kapcsolat, ha felhasználás során nem kell a motor teljes tudását kihasználni, mind a teljesítmény, futómű , fékek, és kényelem tekinettében. Ha ez teljesül akkor ott makszimum a színe megunására hivatkozva lehet új motorra pénzt kérni a családi kasszából.
Előzésről: én szeretem nagyon gyorsan elintézni, ezért akát 3. -ig is visszakapcsolok! Na akkor ... áhh nem tom leírni.
Talán nem esett szó róla , de volt egy pillanat az életemben mikor becseréltem volna egy banditra, mert rendszeres szervizelésének költsége ha nem is töredéke, de jóval olcsobb mint a 1.4-é. Tudok mindent , hiszen mindig együtt veszem a kétféle motorhoz. Gyergya bandit 6,5€- GSX1400 10€ ;Olaj B:~4L -GSX:5-6L . A DID láncszett is most a Louis-ban 120€ , a GSX-é 220€. Igaz a POLO-ban kapni akciosan RK-t 138€-ért. Bár egy kis furcsaság hogy a DID honlapján a VMZ láncot ajánlják mindkét motorhoz, ami 130LE felett használatos. A Louis-ban pedid a VM -es van , ami 130LE-ig jó.
És valaki már GSX-re is felrakott 130LE-ig jó láncot.
Üdv.
István
Be lesz ruházva egyre!
üdv
Mit mondtam, mikor is megyek érte?
Legutóbb arról volt szó, hogy a péntek már nem jó nekem, csüt meg neked, ezért elnapolás...
határozatlan időre.
Hogy most a Blue kollegával alkudozunk az ő idomára, nem jelenti, hogy a tied felejtős...
Nagy szemétgyűjtő vagyok, ha nem tudnátok:-)
Lásd kép