Egyszer valaki ide is belinkelt egy leírást, hogyan kell szétszedni. A lényeg, hogy púder finomságú korom volt a lámpában. Keresgélj a gugli a barátod.
Teljesítményben gyárit. A szar világítás a lámpatest koszosodása miatt van. Tipus betegség. Szét kell szedni és utána jó lesz.
Persze, ha projectoros...
Az a baj, hogy ahol szorul ott nem valószínű, hogy a rozsdától(illetve az is feszíti) hanem a gyűrűk szakadoztak meg és kezdenek begyűrődni ........igazából az olajozás amit Daty használ(vagy olajzó) tudna még életet lehelni belé mert az folyamatosan keni amire szükség van hisz nem hinném, hogy tömítenének még a gyűrűk na meg lenne bent még valami kis kenőanyag.......tulképp a lánc ezért megy tönkre, a gyűrűk egy idő után beengedik a vizet és elkezdődik a rozsda, ezt a spray(gyűrű kiszáradást) gátolja egy darabig, de amikor már tönkrementek a gyűrűk akkor a spray nem nagyon hatol be a csapokhoz kenni ezért jobb az olaj....
Ma az egészet beáztattam petróba, olyan tiszta lett mint a lelkiismeretem.
Utána az összes csapot átmozgattam, ahol szorult kapott WD40-et. Jobb lett, de nem tökéletes. Kap még két hét esélyt, hogy meggyógyuljon. Ha nem javul, akkor megpróbálok megtanulni egy kerekezni, mert ennek a láncnak már úgy is mind1. Azután megy a kukába.
Évek óta mondom(aki kérdezi), hogy a brigi nem láncra való a nagynyomású meg főleg....ott a petróleum és annyi......vagy semmi ha olajzó van mert azzal tiszta marad.....
Én se mosom sűrűn..............bár spray trutymózni is csak módjával teszem.Még látom hogy a nittelőszem valamiért árány a többi meg nem.
És az előző tulaj köcsög digó pöcs volt és nem kente..............vagy sokat állt mert néhol rozsdapöttyös.
Igaz sz...ok rá.
30-at birni fog az meg még másfél év minimum.
Petrónak +1 pont.
Egy kis marauder volt nálam nemrég. Mikor vettük, látom, rákövült dzsuva a láncon...
-Te ezt a láncot ugye nem pucoltad soha?
- Azt nem, de nagyon sűrűn spréztem.
Fél liter petró ráment, utána láttam, hogy gold&black Did lánc volt rajta
Ez a másik alternatíva, hogy beáztatom. Én másnak azt mondanám, hogy dobja ki, de a lánckerekeken nem látszik kopás és a lánc sincs még elnyúlva. Kétszer megmostam Brigéciol-lal meg nagynyomású mosóval. Na azt nem kellet volna. Azóta vannak vele a gondok.
Nekem is volt ilyen a láncom.5 doboz WD-t elhasználhatsz rá....Inkább le kéne kapni és petróba áztatni pár napig.Én lusta voltam leszedni és kb 1 napon keresztül öntözgettem,meg ecsetelgettem petróval,alá tettem edény így két liter petró elég volt.Ja és jó lett.
A WD40-et próbáltam. Úgy fújtam be vele, mint amikor a lánc sprayt fújtam rá. Tehát az egész láncot fújtam és nem célzottan a rozsdás helyeken. Lehet megpróbálom beáztatni vele a rozsdás szemeket. Az a bajom, hogy jelenleg ahol jó a lánc ott lazább mint kellene, amikor meg a rozsdás szemek odaérnek a kis lánckerékhez akkor feszesebb mint kellene. Menet közben 60 km/h. környékén ha behúzom a kuplungot érzem a motoron, hogy nem fut egyenletesen a lánc. EZ nem tudom, hogy mennyire ártalmas az első lánckerék tengelyének a csapágyainak.
Egy komolyabb WD 40 kúrát ajánlanék. Aztán utána visszaolajozni a láncot amit fel tud venni. Tapasztalatom nincs benne, azaz az öreg SR 500-ason volt úgy 8-10év állás után szutyok a lánc. Wd 40-el megtakarítottam, meg ugye elkészült a fapados olajzó erre is, aztán most várom én is a csodát. link
Èn mindenképpen azt mondom, hogy amíg tudsz rajta állítani, nincs túlságosan szakasosan megkopva, addig nem cserélném le. Annyi hogy nagyobb figyelmet fordítanék rá, sűrűbben ellenőrizném.
Azért még a előzőleg linkelt képhez: látható hogy az egyik csap még kenőcsös,a másik meg már rohad...szerintem ilyen egy folyamatos olajozással ritkábban , vagy később fordul élő.
Gratulálok én is! Nekem is kettő leány csimota van igaz 4 év a korkülönbség. A nagyobbikat le sem lehet robbantani a motorról ha kimozdulok vele. Már picinek is igazi motoros volt.
A picit már most szoktatom a motorhoz. Íme a motoros leányzók.
A motort ne add el ha lehet inkább tegyél rá oldalkocsit vagy vegyél oldalkocsis motort. Kicsit csúnyán nézz majd ki de praktikus lesz! Mégegyszer gratula és kitartás!
Van.............bár szerintem nagyon közelre rakták a sárvédőt gyárilag.
Pedig az R-es gyári gumija supercorsa.............asse a lapos túragumi mintaképe.
Honnan látom azt, ha koszos a lámpatest?
A burát kell lepattintani a lámpatestről, vagy hátulról is szét lehet szedni?
Persze, ha projectoros...
Utána az összes csapot átmozgattam, ahol szorult kapott WD40-et. Jobb lett, de nem tökéletes. Kap még két hét esélyt, hogy meggyógyuljon. Ha nem javul, akkor megpróbálok megtanulni egy kerekezni, mert ennek a láncnak már úgy is mind1. Azután megy a kukába.
És az előző tulaj köcsög digó pöcs volt és nem kente..............vagy sokat állt mert néhol rozsdapöttyös.
Igaz sz...ok rá.
30-at birni fog az meg még másfél év minimum.
Egy kis marauder volt nálam nemrég. Mikor vettük, látom, rákövült dzsuva a láncon...
-Te ezt a láncot ugye nem pucoltad soha?
- Azt nem, de nagyon sűrűn spréztem.
Fél liter petró ráment, utána láttam, hogy gold&black Did lánc volt rajta
link
Èn mindenképpen azt mondom, hogy amíg tudsz rajta állítani, nincs túlságosan szakasosan megkopva, addig nem cserélném le. Annyi hogy nagyobb figyelmet fordítanék rá, sűrűbben ellenőrizném.
Azért még a előzőleg linkelt képhez: látható hogy az egyik csap még kenőcsös,a másik meg már rohad...szerintem ilyen egy folyamatos olajozással ritkábban , vagy később fordul élő.
A picit már most szoktatom a motorhoz. Íme a motoros leányzók.
A motort ne add el ha lehet inkább tegyél rá oldalkocsit vagy vegyél oldalkocsis motort. Kicsit csúnyán nézz majd ki de praktikus lesz! Mégegyszer gratula és kitartás!
Pedig az R-es gyári gumija supercorsa.............asse a lapos túragumi mintaképe.
Két 120/70 es gumi között ilyen különbség lehet?
Maradok a pirelliknél.