Én is keresek értelmes ár-érték arányú ponyvát, 5e-ig bezárólag, beltérit. Egy louisos volt, 5 évet szolgált. Aztán szétmállott, pedig napot sosem látott. Besomfordáltam a bázismotorhoz, ott azt mondták, ez az utódja a szürkének, ezt vidd koma(maxi méret). Na, mintha a 4 éves fiam alsógatyáját akartam volna felhúzni, úgy ment rá a bálnára...azóta a szomszédom bringáját díszíti.
Ezen nem kell parázni, a suzuki alkatrész árak is az égben vannak.
Gyakorlatilag ezekbe ha gyári alkatrész kell, akkor nagyon nagy baj van(pl dugattyú), az utolsó tűzkarikáig minden van hozzájuk utángyártottban.
Köszönöm a válaszokat!
Igazság szerint tetszik, de elég nagy visszatartó erő az, hogy belpiacos gép. Tartok tőle, hogy a legapróbb alkatrészért is pofátlanul magas árat kell megfizetni.
Valójában én is a gsxf+bandit keveréke a masina
Hajrá, szép időszk jön. Meg nehéz
Horror a köbön.
Akkó mé mondja mindenki hogy a triumph drága.
Bár kissé szivenütütt a 31 rugós váltókar rudazattal.
Gyakorlatilag ezekbe ha gyári alkatrész kell, akkor nagyon nagy baj van(pl dugattyú), az utolsó tűzkarikáig minden van hozzájuk utángyártottban.
Ezt akarta mondani a költő
Igazság szerint tetszik, de elég nagy visszatartó erő az, hogy belpiacos gép. Tartok tőle, hogy a legapróbb alkatrészért is pofátlanul magas árat kell megfizetni.
Valójában én is a gsxf+bandit keveréke a masina
GSF 750