Láttam a tudósításokat, olvastam a híreket, hiteles adatok szerint 537 motor gurult be a sírkertbe.
Megható volt.
Ott szerettem volna lenni, de a munka közbeszólt.
E-systemem van tökéletes csunya ára volt de megteszi 12e km alatt 1 deci olajat kért. Elötte 12 doboz castolt fújtam el 26e km alatt igaz igyé volt DE a tököm megtelt a mosogatással meg öszeszart minden. A lánc még kb csak feléig nyúlt, de jött ki belőle a rozsapor ezért vágtam a szemétbe lehet még bírta volna, bár az oldalirányú mozgása már brutális volt! 28e után most kukázom a PR2-t már az is csapkod de rendesen 220-nál meg imbolyog, normál tempoban nem rázza a kományt egykézzel simán fogható akár 160-180-ig is.
Ma már mentem egy 20-ast, nem bírtam ki, és egyenlőre nagyon tetszik.
A tapintásán érzem, hogy nem olyan mint a régi Avon
Úgy veszem észre, hogy nem szitál egyáltalán, és mintha jobb lenne az egyenesfutás, de lehet csak az új gumi feeling
Nekem is volt negatív tapasztalatom Conti road ment föl a gumisnál és szitált olyan 80-van környékén. Visszamentem a gumishoz, hogy szitál. Ki a kerék újból centír teljesen jó próba kör és megint csak szitál. Ki a kerék egy másik garnitúra fel próba kör azzal is ugyan azt csinálta. Azt mondta a gumis hogy ez futóműprobléma holott az előző gumival ami még a gyári Blatlax volt nem csinált ilyet. Elmentem egy másik gumishoz akik azt hiszem nem kicsit értenek hozzá kiszerelték centír jó. A gumis ott azt mondja megpróbáljuk úgy a gumit felrakni, hogy a legkevesebb súly legyen centirnál. Úgy sem változott szitált. Felhívta a gumis barátomat, hogy ezt a gumit garanciába ki kel cserélned mert valami nem kóser. Mérges lettem és még ő volt felháborodva nyomatékosan kijelentette ez bizony futómű probléma. Itt jegyzem meg, hogy motorozik is, én mondtam neki többször, hogy próbálja ki viszont ő azt mondta elhiszi nekem. Mérgembe beültem a kocsiba R17-nél vettem egy Michelin Pilott Road garnitúrát és vittem neki, ezt rakja fel. Próba kör tökéletes nincs riszálás. Azt azért észrevettem hogy a Michelin guminak a széle sokkal merevebb mint a conti-é.
Én most megpróbáltam olvasgatni teszteket. Nem sokat találtam, de abban csak a gyors kopást emlegették, meg a jó vizes tapadási tulajdonságokat. Semmi extra negatív vélemény.
Ha van linked más tesztekről, akkor ne tartsd vissza magad.
Lehet, hogy sűrű lenne....amúgy biztos jobb az olaj mint a zsír, igazából azért kerültek le a teljesen zárt láncvédő tokok amikben még olajozni kellett a a gumigyűrű nélküli láncokat, mert lett gumigyűrű és zsírspray......vagy fordítva, tyúk vs. tojás esete...
Lehet, majd kipróbálom, egyenlőre a literes flakonból alig fogyott a 19.000 km alatt.
A 80W-90-es dobozára rá van nyomtatva, hogy kifejezetten ajánlják lánc kenésre.
Lehet, ez még befolyik a gumigyűrűkhöz, de a 80E-140-es már nem, azért ajánlják ezt.
Általában 200 km-enként, de volt már 100 km, és 950 km is a két kené között.
Nekem ez nem nyűg, inkább szórakozás, amúgy is meg van 10 perc alatt.
Dzsuva le egy ronggyal, fecsiből rányomni az olajat és kész.
Nem, nem dobja le gyorsan.
Ha már ilyet használsz próbáld ki a 80W-140-est, sokkal sűrűbb, tovább bírná talán......nekem ez van a diffiben és télen olyan mint a zsír, de ilyen időben folyik...link
19.000 km van a láncomban, és gyári beállításokkal, eddig egyszer sem kellett utána állítani.
80W-90-es olajat szívok fel fecskendőbe, és a rányomom a láncra.
Leginkább oda ahol be tud folyni a gumigyűrűkhöz, de természetesen máshová is nyomok rá.
Én csak saját pédát tudok felhozni. A gyári macadammal kb 10e km-ig bírmikor elengedtem a kormányt, nem szitált. Aztán egyszer csak elkezdte, az Árpád fejedelem útján konkrétan, be is majréztam nem kicsit. Után tudtam, hogy 70-50 között nem engedjük el.
Aztán- mivel az első kopott el hamarabb- ismét makkádám ment fel, kb félidősnek tűnt, azzal nem rázta egyáltalán, majd ahogy kopott, azzal is elkezdte pár ezer km után. A powerekkel sosem csinálja, mondjuk az utolsó powerem már más geometria mellett került fel, az is biztosan számít, de az előző kettővel nem csinálta.
Nem tanácstalan csak még nem mutattad meg senkinek, látatlanban mit lehet mondani?.....ha szitál az eleje akkor nem sok választás lehet, cetrír hiba miatt nem szitál hanem ráz mert fel-le üt, szálszakadásnál szitál vagy ha görbe valami a futóműnél....nézesd meg valakivel, akár egy gumissal is....
http://youtu.be/zLnnRQxXIRQ