Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó a motorom
katt ide
Nekem szinte hihetetlen az egész, ahogy megmozdult a motoros társadalom.
1:05-nél indultunk el...

Még vissza nézni is hihetetlen...
Basszus Atti! Pont mi állunk a parkolóban és a halottas kocsik után indulunk el....
Köszönöm. Ilyen a véletlen.
Látni kéne a dobozokat...
Hello. 600-ra mekkora a legnagyobb gumi amit hátra fel tudok rakni? Most 160 van
Nme tud valaki olcsó oldaldoboztartó konzolt banditra?
Vagy esetleg kép házi gyártásúról?
Kaptam két dobozt, de csak top case tartóm van...
Nekem nincs viszonyítási alapom, hogy milyen lenne a nagybandi 180-as gumival, mert amióta nálam van, szinte csak 190-es volt rajta.
180-as kopott continental-lal vettem, de hama-hama ledobtam róla.
A 190-es Bt021r gumikat 22.000 ért veszem postával. Igaz, hogy 2006-os gumik, de nincsenek megöregedve. Egy bajom van, hogy kb. 6000 kilométer után kuka.
De imádom a Bandita gyorsulását, és ezért:
"Megyek mint az állat! Ha kell nekimegyek a fának!"
Nekem nem jött be a 190-es road, megvettem egyet 10 ezerért 5 millis bordamélységgel, aztán eladtam. Birkózósnak éreztem, lapra úgy kellett erőszakolni. Utána a használt Pr2 180-as méretben hirtelen sportguminak tűnt. Az kicsit megkockult, meg nem nagyon hatott meg, ahogy vízen viselkedik- 4000-től driftelt gázra- és pont lett egy zsíúj sima PR 25-ért, arra gyorsan rácsaptam. Ezzel el vagyunk 6e km óta, kb 1mm kopott el, tetszik. A profilja kicsit konzervatív, annyira nem billeg mint a PR2, lehet, hogy ha egyszer ledarálom, újra azt veszek, de ez érdekes módon 5 fokban esőben sem tudtam kettesben megúsztatni...
Ja igen az is. Van fél coll különbség a felnik között.
én a nagyon jó ár miatt vettem egy 190-es Michelin p. roadot ami nekem 180-asba etalon
majd meglátom milyen a 190-es
Aszem az enyémen keskenyebb a hátsó kerék, ezért megváltozik a gumi profilja ez gondolom befolyásolja a majrécsíkot és a magasságot is.
Engedd behajlani van rajta koptató, nem?

Nekem is 190/50, nincs majrécsík (általában), de még sosem ért le a lábtartó. Inkább a csizma szokott néha.
Igaz nekem ez a gyári méret, gondolom emiatt van úgy kitalálva.
A 190/50-es gumival kb 1 cm-rel alacsonyabb lesz a motorod, mint a gyári 180/55-tel.
Erre gondoltam én is.................csak elfelejtettem venni 80-as lamellás korongot.............az a leghihetőbb.
Egy kicsit zavar, de majd flex-el megoldom, a térdkoptatókkal együtt. Nehogy má megszóljanak a sped-esek.
Ez igaz, de nem szeretném kipróbálni.
Ugyanakkora kanyarban mélyebbre kell dönteni.
Zavar a csík?
- lábtartó
Nekem a lábtartó szokott néha leérni, de akkor vissza fogam magam, mert nem szeretnék a hátamon pörögni.
Amikor leér a lábtartó lábtartó, még van majrécsík.
Nem karcol a sztender kanyarban, mint Mikirnek?
Ha nem rakod le az oldaltámaszt a 240-esen is simán megfekszik.
Mert jó volt az ára.
Más különbséget Én nem érzek.
Állítólag nehezebb borogatni, de nekem nem tűnt fel.
Miért jobb a 190-es, mint a 180-as?
Nekem a második Bridgestone BT021-es van fent 190/50-es méretben.
Teljesen klafa, csak a majrécsíkot, még pályán is nehéz eltüntetni. De fog mint a ződfesték.