Nekem nincs viszonyítási alapom, hogy milyen lenne a nagybandi 180-as gumival, mert amióta nálam van, szinte csak 190-es volt rajta.
180-as kopott continental-lal vettem, de hama-hama ledobtam róla.
A 190-es Bt021r gumikat 22.000 ért veszem postával. Igaz, hogy 2006-os gumik, de nincsenek megöregedve. Egy bajom van, hogy kb. 6000 kilométer után kuka.
De imádom a Bandita gyorsulását, és ezért:
"Megyek mint az állat! Ha kell nekimegyek a fának!"
Nekem nem jött be a 190-es road, megvettem egyet 10 ezerért 5 millis bordamélységgel, aztán eladtam. Birkózósnak éreztem, lapra úgy kellett erőszakolni. Utána a használt Pr2 180-as méretben hirtelen sportguminak tűnt. Az kicsit megkockult, meg nem nagyon hatott meg, ahogy vízen viselkedik- 4000-től driftelt gázra- és pont lett egy zsíúj sima PR 25-ért, arra gyorsan rácsaptam. Ezzel el vagyunk 6e km óta, kb 1mm kopott el, tetszik. A profilja kicsit konzervatív, annyira nem billeg mint a PR2, lehet, hogy ha egyszer ledarálom, újra azt veszek, de ez érdekes módon 5 fokban esőben sem tudtam kettesben megúsztatni...
Nekem is 190/50, nincs majrécsík (általában), de még sosem ért le a lábtartó. Inkább a csizma szokott néha.
Igaz nekem ez a gyári méret, gondolom emiatt van úgy kitalálva.
A 190/50-es gumival kb 1 cm-rel alacsonyabb lesz a motorod, mint a gyári 180/55-tel.
Nekem a lábtartó szokott néha leérni, de akkor vissza fogam magam, mert nem szeretnék a hátamon pörögni.
Amikor leér a lábtartó lábtartó, még van majrécsík.
Nekem a második Bridgestone BT021-es van fent 190/50-es méretben.
Teljesen klafa, csak a majrécsíkot, még pályán is nehéz eltüntetni. De fog mint a ződfesték.
katt ide