Nekem most kezd néha szitálni, 8000 km.-er van az első gumiba.
Megfigyeltem, hogy ha fent van hátul a doboz, általában akkor szokott szitálni, de ha kicsit hátrébb dőlök az ülésben ritkábban csinálja. Nem tudom az okát de ezt tapasztaltam.
Mint mondtam elsiklasz elegánsan a véleményem mellett.
Nem a technikai hatásosságát kérdőjeleztem meg.................hanem spúr vagyok.
Hatásosnak hatásos..............csak 60 rugó amit elköltök azt inkább benzinre és 3 havonta egy flakon trutyira költöm inkább.
Ennyi.
Ezt a véleményt pont a használók példája alapján szűrtem le egy picike saját műszaki belátás alapján............hál égnek nem vagyok tök analfabéta a dologhoz ha nem is tartom magam szakértőnek.
Annyit tudok hogy összegyüjtve a használók véleményét alkossam meg a saját állásfoglalásomat.
Ettől még lehet tévúton járok de most jó régóta elolvasva az itt összegyűlt tényleges használók tapasztalatait nekem nem kell.
Bocsi...........attól még ti nyugiban tegyétek és valszeg nektek van igazatok.
Hát nem tudom skacok! Egy biztos....sok ismerős motoros cimborának meséltem ezt a láncolajzós mizériát,de egy sem volt olyan aki azt mondta volna,hogy ez kóser! Esküszöm mindenki hülyeségnek tartotta eddig!
Persze ezek mind "maradi ósdi" motorosok! Mint például Bálind Matyi bátyó/Ducati 1098/,aki professzionális szinten reszelte,és még mindig reszeli a vasakat,meg olyan is van köztük aki bármelyikőnket szarrá alázna egy jó szerpentines úton! És nem mellesleg saját maga "bütyköli" a CBR 1000RR-jét!
Én hozzájuk képest tényleg olyan szinten vagyok,mint a "Kelly hősei" című filmben a harckocsis csávó,hogy aszongya..."én csak vezetem a tankot,hogy mitől megy azt nem tudom"!
Szóval bocs,de egytől egyig mindegyikőjük hülyeségnek tartja ezt a lánc olajzós mizériát!
Ettől függetlenül persze Ti csak használjátok,engem biztos nem tudna az itteni használók közül meggyőzni senki,hogy használjam! Már csak azért sem,mert a láncomban bőven több van már a 30e km-nél,de még semmi nem látszik rajta! Meg lehet nézni,gyári lánc van rajta!
Na ennyit erről!
Nekem is ez volt az utolsó gumicseréig. Azóta beszitál, pedig vadiúj gumik mentek fel, előtte meg a kopottal sem tette. Na most erre varrjak gombot. A kormánycsapágy valószínűtlen, mert a gépben még nincs 30e km és nem egykerekezek, vagy ilyesmi. Viszont nem tudom, mit csináljak. Nagyon utálom, hogy elengedett kormánynál többnyire azonnal szitálni kezd, sőt néha még lazán fogott kormánynál is érzem, hogy rángatni akar.
Erre írtam azt, hogy túrás használatnál hamarabb kopik a vezérlés alkatrészei mint amennyit a szelep beverődik......aki pörgeti ott fordítva....nem véletlen, hogy általában a szelepek inkább zörögnek a nagy hézagtól mintsem csendesednének....., de hát végülis mindegy hisz ezért kell mérni és nem telefonon keresztül diagnosztizálni...
Én baromi figyelmesen olvastam :) Semmi baj azzal, hogy ami jól működik, azt te drágának találod és nem akarsz annyit költeni. De olyanok véleménye alapján hozni döntést, akik maguk ki sem próbálták, az számomra minimum furcsa. Én elmondhatom neked, hogy nekem is volt gondom a mccoi-al - bár azt én okoztam - de amióta megoldódott, azóta semmi baj vele, sőt. Nyilván ennek megvan az ára, kinek sok ez, kinek nem. Ezt mindenki döntse el magának, hogy megengedheti, vagy egyáltalán meg akarja-e engedni magának. Nekem az szúrta a szemem, hogy itt sokan olyanok nyilvánítanak véleményt, akik hallomásból vonnak le következtetést, vagy ami még rosszabb, saját véleményüket megalapozandó gyártanak koncepciót. Igazán ezzel sincs baj, csak ne alapozzunk ilyenekre döntéseket. Csak ennyi.
Akkor úgy látszik, csak BAZ-ban centíroznak rendesen!
120-nál simán elengedem a kormányt akár addig is, amíg a motorfék meg nem fogja, mégsem szitál be soha, semmilyen sebességnél.
Pedig ez mára harmadik garnitúra, ami fent van!
Igazából jól mondta a szerelő.. Csak lehet nem látod át a lapka szerepét a rendszerben .. Ahogyan gyülik a km,egyre inkább ül be a szelep a fészekbe...Ergó egyre feljebb kerül a szelep(csökken a hézag) ezért kell a kissebb hézagoló lapka...
nekem 40ekm nél is kicsik voltak már a hézagok! Pedig sosem hajtotottam a nagyfazert sem..! Abszolut túrázunk utassal!
Hiszek nekik...............nem olvastál el figyelmesen.
Túl lusta vagyok hogy egy olcsó házit kikísérletezzek,az ejtős meg macerás mert oda kell figyelni rá.Hol sokat csepeg hol kveset vagy egyáltalán.
És sokaknak beszart az elektronika.
A gyárit meg túl drágának tartom.
Ühüm. És sikerült már olyanokkal is beszélned, akik a reggeli hosszot krokodilok között úszták le? Ha igen, akkor javasolták neked, hogy ugorj közéjük te is? Mert itt azért egy páran elmondtuk, hogy baromira nem rossz dolog a láncolajozó, pedig mi használjuk. Te meg azoknak hiszel, akik nem használják. Csak én érzem itt az ellentmondást?
A forró vízről is aszondta kiskoromban anyukám hogy vigyázz vele mert megégeted magad és fájni fog..............hittem neki és nem dugtam a forrásban lévő gulyásba a kezem.............a krokodilokkal telitömött medencébe is óva intettek a pikniktől...................hittem nekik.
Ergo nem muszáj mindent kipróbálni hogy véleményünk legyen............még ha lehetséges hogy hibás is.
Láncolajozóval kapcsolatban szerintem az nyilatkozzon, akinek van. Akinek nincs, annak honnan lenne megalapozott véleménye?
Ez olyan, mint a viccben:
- Öregapám, látott már zsiráfot?
- Hát egyszer láttam, de az se az vót!
Matatni énis...............viszont olajzó annak éri meg aki sokat megy,van elektronikus ismerete vagy ismerőse...........és van energiája kitodózni az olajzó rigolyáit.
A másik nem elhanyagolható tény hogy legyen a cucc bármilyen egyszerű az elromlás esélye megvan.
Én még viszont nem látam olyan spray-t ami elromlott volna kifujás után.
Az meg hogy a motor milyen,hogy néz ki huhh nemnagyon érdekel........pláne a zsuvás hátsó kerék..........az viszont igen hogy hogy teker...........
Ha a kinézet számítana nem vettem volna ilyen motort.
Mondjuk bütykölés szempontjából bizgatna az olajzó.............de majd talán ha meglesz az egész életre szóló motorom frissen szalonból 0 kilóméteresen.
A gondom nekem is ugyan az. Most cseréltettem gumikat (Pirelli Diablo Stada) ezek teljesen új gumik.Azt tapasztaltam,hogy kigyorsítok és elengedem a gázt és ahogy 60Km/h-ra csökken a sebesség kicsit beszitál a kormány.Ezt kb 55Km/h-ig csinálja.
Természetesen a kerekek kivannak centírozva,amúgy Suzuki szervízben csinálták.Valami nem oké ,mert az agyonkopott régi gumikkal ilyent nem csinált.
Hátulja 8000km-t bírt,2 hátsót kibírt az első,nálam is a széle kopott el előbb,de még úgy is tapad rendesen..........most sima road attack hátul,sport attack elöl,ez a nagybandin tökéletes kombinációnak tűnik ár-érték-km teljesítmény-tapadás szempontjából...
Megfigyeltem, hogy ha fent van hátul a doboz, általában akkor szokott szitálni, de ha kicsit hátrébb dőlök az ülésben ritkábban csinálja. Nem tudom az okát de ezt tapasztaltam.