Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem teljesen értem! Nem tudták neked kicentírozni 0-ra,vagy igen de mégis szitált?Amúgy neked állandóan csinálta vagy csak bizonyos sebességnél?
Haverom vett zsír új Conti road atackot, neki is remegett, ő visszaküldette és a gyárba kiderült hogy hibás volt, kapott másikat
Én a Contit (azzal kezdte a szitálást) 3 helyre vittem el, és az egyik helyen egy jóbarátom gépel is, és kézzel is próbálta centírozni de sehogy nem lett jó, most a michlent olyan helyen gumiztattam ahol motor gumi kereskedés is van (egy raktár tele gumikkal) úgyhogy ha ők nem tudják kicentírozni akkor egy mezei gumis se.
Most michlen pilot sport van fent, előtte pirelli dragon az előtt pedig conti road atack
miota bekrepalt az akksi az okostelomban felkaru orias vagyok......se net se video a budin csak konyv es motorrevu.
Amugy most is toltorol potyogok a teve ltt punnyadva az agyban vele.
Azért ebben is van igazság. Annyit mentségül, hogy vannak dolgok, amikre muszáj kiadni az X összeget és ezért sokszor nem marad arra, ami nem muszáj, de nagyon szeretnénk.
Egyébként az értékítéletünkkel is baj van.
Sajnálunk kiadni egyes dolgokért 10-20-50 ezret, amikor egy tele tank az autómba 25 ezer.
Viszont nem sajnáljuk a telefonra az 1-200 ezret, ha lehet rajta egérmozizni, meg tapogatni a képernyőt, pedig tudjuk, hogy 2 év múlva megy a kukába, mert nem trendi, meg addigra egyébként is elromlik.
eddig a legkozelebb a felrobbanashoz szlovakiaban voltam amikor atcsortette egy harminccentis murvafolton majd ennek kovetkezteben mint csiga a nyalat ugy toroltem fel az aszfaltot.
Majd ezutan mrgrantottam a vallam es sarokkal huzva a visszagorbult valtokary tovabbmentem..esakkoris magamr voltam a legduhosebb mert kilukadt a kabat konyoke.
De b...ni ra. Akkor se robbanok fel.
Jójó, csak olyan lila túlnyomásos fejek voltak ott, már féltem, hogy detonálni készülsz
A felrobbanashoz tobb kel mint egy draga kutyu.
Jó is ez, csak utálnám folyton a kezemben tartani, miközben motorozok
Értelmezd amit írtam, mielőtt felrobbansz
A Scottoilernek az általad belinket verziói (kivéve a gyári honlapot, ahol mind megtalálható) mind a vákumos=fapados verziói. Ahhoz képest drágán adják, mert ha a gyártól rendeled, akkor 35e körül kijönne. Ezt abban a posztomban is írtam, amit Csabu hozzászólására is írtam (mégis az maradt meg benned). A Scottnak az elektronikus változata, amit egyébként már össze lehetne vetni a mccoi-al, az olyan 80e körül van. (Ezt is írtam előzőleg!) A mccoi viszont - amiről eddig is regéltem - 115 €, hacsak nem a prémium változatot veszed meg, aminek nincs semmi értelme, mert csupa olyan plusz van benne, amire nincs szükség, de ha mégis rácuppannál, akkor itthon két forintért megkapod. Szóval annyi és nem 60e. Lásd www.mccoi.de
Oké, azt össze is kell rakni, beépíteni, miegymás, de ez minden más esetben is a saját munka és/vagy szívesség kategória. Szóval nyugi
Hát Én is eladnám, ha lenne pénzem jobbra, de valószínűleg még sokáig megmarad, mert nem fogom gombokért eladni, mivel semmi bajom vele.
Az autómmal is így vagyok, lassan 7 éves 95.000 kilométerrel. Valószínűleg nyugdíjas koromig meglesz.
Ha nyernék a lottón (kicsi az esélye, mert nem lottózom) és vennék egy új motort, ebből kb. fél óra alatt kicsupálnám, és betenném az újba. Sokkal könnyebb installálni akár más típusba is mint például egy sportkipufogót.
Amúgy most tök sértegetés nélkül megtaláltam a világ legolcsóbb láncolajzóját.


link




Azé ne nagyon nyírjatok ki csak zrikálok.
Holnap megjön a road attack 2, kiváncsi vagyok, az szitál-e majd...
A mostani Avon kibaszottul.
Daty! Te hogy is csinálod ezt a láncolajzós dolgot? Mennyi van a láncodban?
Pont ezt mondtam.Ha 3-4 év mulva eladom másnak térül meg nem nekem.
Nagyon mekdöncisvagizós lenne.
Holnap átlépem a 80.000-et, el ne felejtsem lefotózni...
Remélem még 20-30 ezret elmegy... a láncolajzott láncommal
Örülnél miiiíí?
A lujzas edition-t nezd:
http://bazismotor.eu/index.php...

En nagyon goldolkodom rajta, ha van valakinek erve pro es kontra szivesen meghallgatom.
Ebben egyetértek veled. Matyi bácsi (akinek egyébként nagy tisztelője vagyok) valószínűleg az üzemmód kapcsolóra, vagy a túradobozra is azt mondaná, hogy hülyeség. Ráadásul alig van kilométer abban a gyönyörű motorjában, és már megrendelte az újat. Én azt mondom, hogy aki hosszútávra tervez a motorjával, annak érdemes befektetni.
Egyébként még mindig a kőbaltánál tartanánk, ha nem lettek volna olyan emberek, akik másra vágytak.
Eccer se engedted el?
Egy kézzel se?
Nono, hevesben is jól centíroznak,enyém se szitál semmilyen sebességnél,igaz 200felett még nem próbáltam elengedett kormánnyal.